021-88507190

بلیط هواپیما کوالالامپور

پروازهای کوالالامپور

پروازهای کوالالامپور
تاریخ رفت : 1403/01/03
تاریخ برگشت : 1403/01/06
تاریخ رفت : 1403/01/06
تاریخ برگشت : 1403/01/09
تاریخ رفت : 1403/01/09
تاریخ برگشت : 1403/01/12
تاریخ رفت : 1403/01/12
تاریخ برگشت : 1403/01/15
تاریخ رفت : 1403/01/15
تاریخ برگشت : 1403/01/18
تاریخ رفت : 1403/01/18
تاریخ برگشت : 1403/01/21
سفر به کوالالامپور
کوالالامپور به عنوان پایتخت سیاسی ، اقتصادی و بزرگترین شهر مالزی همواره مورد توجه بازرگنان و تجار کشور های دیگر قرار گرفته است. یکی از مشکلات سفر به کوالالامپور خرید بلیط هواپیما در سریع ترین و کمترین زمان ممکن است . خوشبختانه آژانس مسافرتی مهرپرواز این مشکل را برای شما حل کرده است و استفاده از سامانه خرید بلیط هواپیما مهرپرواز می توانید انواع بلیط هواپیما سیستمی و چارتری با ازان ترین قیمت در تمامی ایرلاین های داخلی و خارجی نظیر ماهان، زاگرس ، قشم ایر ، تابان و ... به صورت یک طرفه و یا رفت و برگشت از تمامی شهرهای میهن عزیزمان از جمله تهران ، تبریز ، اصفهان و ... خریداری و سفر کنید.
بهترین زمان سفر به کوالالامپور
کوالالامپور دارای آب و هوای یکنواخت یعنی گرم است ولی چهار فصل بهار ، تابستان ، پاییز و زمستان کمی حس می شود. مسافران کوالالامپور علاوه بر لذت بردن از ساحل و دریا و طبیعت زیبا و دیگر جاذبه های گردشگری کوالالامپور مانند: برج‌های دوقلوی پتروناس ( Petronas Towers )، آکواریوم KLCC کوالالامپور ( Aquaria KLCC )، پارک آبی سان وی، بلندی های گنتینگ، غار میمون ها (Batu Caves)، برجایا هیل می خواهند در جشنواره های کوالالامپور نظیر روز وِساک ، تایپوسام ، سال نو چینی و ... شرکت کنند . بهترین زمان سفر به خرداد تا مرداد است چون آب و آب و هوای مناسب در این ماه ها است و جشنواره های بسیاری در این ماه ها در کوالالامپور برگزار می شود.

آب و هوای کوالالامپور در بهار
بهار در کوالالامپور یعنی از فروردین ( March ) تا خرداد ( May ) گرم ترین ماه های سال است. بالاترین درجه حرارت در کوالالامپور ۳۷ درجه ثبت شده است.
آب و هوای کوالالامپور در تابستان
تابستان در کوالالامپور یعنی از  تیر (June) تا شهریور ( September ) به دلیل وجود باران های موسمی که در این فصل می بارد مرطوب است.
آب و هوای کوالالامپور در زمستان
زمستان در کوالالامپور یعنی از دی ( December ) تا اسفند ( February ) خنک ترین ماه های سال است. این به این معنا نیست که شاهد برف و سرمای شدید هستیم این افت دما معمولا 2 تا 3 درجه است، کمترین دمای کوالالامپور ۱۹ درجه ثبت شده است.
راهنمای خرید اینترنتی بلیط هواپیما

مسافران گرامی اولین گام برای خرید بلیط سیستمی و چارتری باید یک طرفه و یا دو طرفه بودن بلیط هواپیما را مشخص کنید، نام های فرودگاه های مبدا و مقصد را وارد کنید. بعد از مشخص کردن فرودگاه نوبت تعیین تاریخ رفت و آمد است همچنینی شما می توانید کلاس پرواز خود را هم مشخص کنید و در آخر تعداد مسافران را انتخاب می کنید

مزایای خرید آنلاین بلیط کوالالامپور آژانس مسافرتی مهرپرواز
هنگام خرید بلیط هواپیما (چارتری،بیزینس، سیستمی) کوالالامپور می توانید خدمات (ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، اخذ ویزا، خدمات تشریفات فرودگاهی) را نیز خریداری کنید. با توجه به متغییر بودن قیمت بلیط کوالالامپور وب سایت  مهرپرواز لیستی از پروازها را به ترتیب قیمت نمایش می دهد. آژانس مسافرتی مهرپرواز به دلیل دسترسی به بهترین ایرلاین ها، خرید و یا رزرو بلیط هواپیما را برای مسافران آسان تر نموده است. 
مطالب مرتبط با کوالالامپور
6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW