021-88507190

بلک آنتالیا

بلک آنتالیا

آشنایی با منطقه بلک آنتالیا

بلک قطعاً بهترین شهر تفریحی ترکیه است. این شهر به دلیل سواحل شنی بزرگ زیادی که در قلمرو آن واقع شده است بسیار محبوب شده است. چشم انداز اصلی شهر پارک ملی Köprülü Kanyon است. تعجب خواهید کرد اما این پارک 500 هکتار را اشغال می کند. در اینجا جنگلهای شگفت انگیز اکالیپتوس و سرو را پیدا خواهید کرد و با جانوران شگفت انگیز این منطقه آشنا می شوید، به پرندگان "بهشت" مراجعه می کنید و در صورت خوش شانس بودن، حتی لاک پشت های کرتتا-کرتتا بسیار نادر را می توانید مشاهده کنید. هوا در جنگلهای بلک کریستال تمیز است، پیاده روی در این شهر زیبا و دیدنی را نباید از دست بدهید. منطقه بلک تا مرکز شهر آنتالیا فاصله زیادی ندارد. از فرودگاه شهر آنتالیا تا منطقه بلک حدود 30 دقیقه مسیر زمینی می باشد که یکی از مناطق زیبا و داراری طبیعتی سرسبز و سواحل شنی و ماسه ای می باشد.این منطقه به عنوان مركزی لوكس و مدرن و محل مناسبی برای استفاده از دریا و گرفتن حمام آفتاب به شمار می آید.

جاذبه های دیدنی منطقه بلک آنتالیا

در بین بسیاری از گردشگران، بلک به طور انحصاری با سواحل و هتل های تفریحی در ارتباط است، اما مجموعه ای از جاذبه های جالب برای بازدید نیز وجود دارد. در مجاورت شهر پرگ (Perge) یک منطقه باستان شناسی منحصر به فرد می باشد، جایی که یک تائتر آسپندوس کشف شد. با تلاش محققان، آمفی تئاتر کاملاً احیا شد. در قدیم می توانست 12000 تماشاگر را در خود جای دهد. در حین کاوش در منطقه، آثار باستانی بسیار جالبی یافت شده است، برخی از پیری ها به بیش از 2000 سال قبل می رسد. 
منظره زیبای پل بجامانده از دوران سلجوقی كه بر روی رودخانه (كپرو) بنا نهاده شده است و در امتداد جاده آسپندوس قرار گرفته از جمله مكان های دیدنی دیگر این منطقه می باشد. این جاده در ادامه از مركز جواهرات به سمت تئاتر آسپندوس امتداد می یابد. از تئاتر آسپندوس به عنوان یكی از بقاهای مشهور دوران باستان یاد می شود و در نگهداری آن نیز سعی بسیاری میگردد. از این تئاتر كه گنجایش معادل 1500 صندلی را نیز دارد هنوز استفاده می شود. سالن های تئاتر دكورهای صحنه، اكوستیك های موجود همه و همه نشان از تبحر معمار در ساخت این بنا را دارد.
طرفداران جاذبه های طبیعی حتما باید برای گشت و گذار در غار زیتین تاش، که در مجاورت فوری توچال نیز قرار دارد، باید بازدید کنند. این غار تنها چند سال پیش کشف شد، طبق برخی منابع می توان بهترین استالاکتیت های جهان را دید. اکنون این غار به خوبی برای بازدید کنندگان مجهز شده است، از پل های چوبی ویژه ای برخوردار است که به شما امکان می دهد مناظر زیرزمینی را تحسین کنید بدون اینکه به آن آسیب برساند.
یکی از نمادهای اصلی بلک مسجد است، در قلب شهر قرار دارد و نمونه واقعی معماری مذهبی محلی است. گردشگران نه تنها از خود مسجد لذت خواهند بر ، که در کنار آن می توانید عکس های دیدنی بلکه باغ های چشم انداز اطراف نیز بگیرید. چندین فواره زیبا با ترکیب سنگی جالب وجود دارد و مسجد همیشه با گیاهان تزئینی فراوان احاطه شده است.

منطقه بلک آنتالیا

ورزش های حرفه ای در شهر بلک آنتالیا 

شهر بلك در فاصله 40 كیلومتری آنتالیا قرار دارد این شهر  كلوپ ملی گلف را نیز در خود جای داده است. در این مكان كه با نام بهشت گلف بازان نیز معروف می باشد علاوه بر امكانات گلف 18 حفره ای و 9 حفره ای شرائط مناسبی برای انجام ورزشهای آبی نیز وجود دارد. در این مكان گردشگران این شانس را خواهند داشت تا از نزدیك طعم غذاهای متنوع تركی را هم بچشند. شب هنگام هم از فضاهای باز كه برای تفریحات تدارك دیده شده می توانند لذت ببرند. شهر تفریحی مدرن جذاب و دارای زیرساخت های ورزشی به خوبی توسعه یافته است. در قلمرو آن و در مجاورت چندین مرکز گلف عالی وجود دارد و همچنین شرایط بسیار خوبی برای ورزش های آبی نیز وجود دارد. به طرفداران فعالیتهای در فضای باز بسیاری از پیاده رویهای جالب و همچنین سوارکاری با اسب ارائه می شود. به جز گلف که از مشهور ترین و لوکس ترین ورزش های تفریحی این منطقه می باشد شما می توانید بسیاری از تفریحات آبی و ورزشی را در تورهای آنتالیا انجام دهید و کلی هیجان را تجربه کنید از مهم ترین آن ها می توان به :

  • رافتینگ در بلک
  • پاراگلایدر در بلک
  • فوتبال در بلک
  • زمین تنیس

زمین گلف منطقه بلک آنتالیا

هتل های معروف منطقه بلک آنتالیا 

این شهر مکانی مدرن و با زیرساخت های توریستی بسیار توسعه یافته است. علاوه بر این، یک منطقه با هتل های مدرن در اینجا وجود دارد، که Belek را به مکانی عالی برای استراحت اوقات فراغت تبدیل کرده است. به همین دلیل است که هر سال تعداد بیشتری گردشگر به اینجا می آیند. هتل های جدید هر ساله در بلک افتتاح می شوند. اکثر استراحتگاه ها مدرن و مجهز به مراکز SPA و بسیاری از امکانات تفریحی هستند. از مهم ترین و معروف ترین این هتل ها می توان به :

  • هتل پاپیلون بلویل
  • هتل تایتانیک دلوکس
  • هتل سوسسی لاکچری
  • سلکتیوم لاکچری ریزورت
  • گرانادا لاکچری بلک
  • هتل الا کوالیتی
  • هتل اورنج کانتی ریزورت بلک
  • سنستیو پریمیوم ریزورت و اسپا

و.. اشاره کرد

هتل های لوکس منطقه بلک آنتالیا

خرید و گشت و گذار در بلک آنتالیا 

نماد زیبای Kadriye نیز در میان دیدنی های نمادین شهر قرار دارد. گردشگران نه تنها برای خرید سوغات و غذای ملی از اینجا بازدید می کنند، بلکه به کشف فرهنگ محلی ها می پردازند. فقط هنگام قدم زدن در میان ردیف های رنگارنگ در بازار، می توانید از تنوع فرهنگ ملی و منحصر به فرد بودن آن کاملاً قدردانی کنید. در این بازار ادویه جات شگفت انگیز به فروش می رسد، ظروف رنگارنگ با دست نقاشی می شوند، صنایع دستی جالب از خشت و چوب ساخته شده است. همچنین لوازم جانبی و جواهرات بسیار زیبایی ساخته شده از سنگهای قیمتی نیز وجود دارد. همچنین در این منطقه مراکز خرید بسیاری وجود دارد که شما می توانید خرید هیجان انگیزی و خوبی را در تورهای نوروزی آنتالیا انجام دهید. معروف ترین مراکز خرید منطقه بلک آنتالیا :

  • مرکز خرید شی مال بلک آنتالیا
  • مرکز خرید بوینر اسپرت
  •  مرکز خرید اوت لت دیپو

می باشند.

بهترین زمان بازدید از منطقه بلک آنتالیا 

بهترین زمان برای بازدید از بلک در ترکیه از آوریل تا نوامبر است که تا دمای هوای مطبوع و بارندگی محدود می باشد. بالاترین دما در Belek در آگوست 34 درجه سانتی گراد است و کمترین میزان آن در ژانویه 13 درجه سانتی گراد است. آب و هوای بلک برای تعطیلات آفتاب مناسب است. میانگین آب و هوا برای Belek 8.4 است. این به عوامل مختلفی از جمله متوسط دما، احتمال بارش و تجربیات آب و هوای دیگر استوار است. منطقه بلک آب و هوای مدیترانه حاکم است. تابستان ها گرم و خشک است و در زمستان درجه حرارت معتدل است. 

منطقه بلک شهر آنتالیا

در سفر به آنتالیا این رویداد ها و جاذبه های تفریحی را فراموش نکنید :

6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW