021-88507190

بازار هفتگی آنتالیا

بازار هفتگی آنتالیا

آشنایی با بازار های هفتگی و محلی شهر زیبای آنتالیا

آنتالیا یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری می باشد که سالانه میزبان مسافران زیادی از اقصی نقاط جهان است. شما اگر بارها و بارها هم سفر خود به آنتالیا را تکرار کنید، خسته نمی شوید زیرا این شهر چیز های زیادی برای ارائه به شما دارد و شما در هر بار سفر به کشف تازه ای خواهید رسید. یکی از لذت بخش ترین قسمت های سفر، خرید می باشد که آنتالیا در این مورد نیز پیش رو می باشد و شما خرید های بی نظیری می توانید در این شهر داشته باشید. آنتالیا مملو از مراکز خرید لوکس و مدرن است که شما می توانید در هر کدام بهترین برند های ترک و جهان را بیابید. ولی امروز می خواهیم سری به کوچه پس کوچه های زیبای این شهر بزنیم و با بازار های محلی و سنتی این شهر آشنا شویم. این بازار ها به شدت معروف و محبوب می باشند که شما خرید های هیجان انگیزی را می توانید از مردم بومی آنتالیا داشته باشید.

بازار محلی آنتالیا

آشنایی با بازار محلی کاله ايچی

یکی از بهترین محله های برای یافتن بازار های محلی، محله قدیمی آنتالیا و منطقه کاله ایچی می باشد. پیاده روی در خیابان های سنگ فرش شده و دیدن خانه های قدیمی دوره عثمانی خالی از لطف نیست. این محله مملو از مغاز های است که شما می توانید سوغات آنتالیا را از آن ها خریداری نمایید. همچنین بازار های محلی به طور روزانه در این محله برگزار می شود و شما اگر به اشیا دست ساز، قدیمی و سنتی علاقمند هستید می توانید خرید شگفت انگیزی از این محله داشته باشید. 

شنبه بازار شهر آنتالیا ( Cumartesi Pazarı)

یکی از بهترین و محبوب ترین منطقه آنتالیا، منطقه لارا می باشد. در منطقه لارا هر شنبه یک بازار هفتگی برگزار می شود که به شدت میان مردم محلی و گردشگران محبوب می باشد و غرفه های برای خرید لباس، جواهرات، لوازم جانبی، کیف و سوغات و همچنین میوه و سبزیجات تازه و حتی غذاهای آماده برای خرید پیدا خواهید کرد. حتما در سفر با تور آنتالیا از این بازار دیدن کنید.

بازار سنتی شهر آنتالیا

بازار گاراژ شرقی (Dogu Garaji Market) 

یکی دیگر از بازار های روزانه و هفتگی شهر آنتالیا بازار گاراژ شرقی می باشد. در این بازار فروشندگان به طور روزانه اجناس خود را به فروش می رسانند. اجناسی مانند پوشاک، محصولات چرمی، فرش و قالی ترک، جواهرات زینتی، ظروف مسی، ادویجات و چای و قهوه ی معروف ترکیه، صنایع دستی مردم محلی و... را در این بازار می توانید پیدا کنید. شما در هر بار مراجعه می توانید اقلام جدیدی را مشاهده کنید. این بازار در نزدیکی مرکز شهر برگزار می شود.

آدرس و محل برپایی بازار های هفتگی آنتالیا

از دیگر بازار های هفتگی و روزانه آنتالیا می توان به :

  • پنج شنبه بازار خیابان روبروی هتل فالز آنتالیا بنام Tarik akiltopu خیابان حامدیه hamidiye.
  • چهارشنبه بازار تقاطع خیابان شارامپول sarampol و Sukullu که یک پارکینگ بزرگ دو طبقه متعلق به شهرداری است که گاه گاهی بازار هفتگی در آن برپا می شود. 
  • شنبه بازار خیابان Tekelioglu در حوالی کوچه های  1939 و 1941.
  • سه شنبه بازار خیابان لارا مابین خیابان های metin  و lara در حوالی کوچه 1470.

بازار های هفتگی شهر آنتالیا

شما همچنین می توانید در سفر به آنتالیا از مراکز خرید مدرن و محبوب این شهر نیز بازدید نمایید :

  • مرکز خرید دپو آنتالیا
  • مرکز خرید مارک آنتالیا
  • مرکز خرید تراسیتی آنتالیا
6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW