021-88507190

رستوران سان ست گریل استانبول

رستوران سان ست گریل استانبول

سان ست گریل  یکی از بهترین رستوران های استانبول

Sunset Grill & Bar در سال 1994 در پارک اولوس افتتاح شد و یکی از رستوران های معتبر در استانبول است. سان ست گریل در پارک اولوس واقع شده است و منظره دیدنی از بسفر را برای شما به نمایش گذاشته است. سالن غذاخوری مجلل، سرگرمی های ویژه، بهترین نوشیدنی ها و برخی از بهترین منظره های بسفر تنها برخی از دلایلی است که Sunset Grill & Bar جزء رستوران های عالی در استانبول است.

رستوارن سان ست گریل از آغاز تا به امروز

Sunset Grill & Bar در سالهای اول افتتاح آن، "غذاهای کالیفرنیا" و بهترین استیک های کبابی در سطح شهر را ارائه می دهد. سان ست گریل در دهه 90 افتتاح شد و سالانه بالغ بر 100000 مهمان را پذیرایی می کند، شهرت آن را برتری می دهد. هنگامی که Sunset Grill & Bar در ابتدا افتتاح شد، بنیانگذاران قصد داشتند تا بهترین استیک ها در استانبول را در کنار غذاهای کالیفرنیایی ارائه دهند. این نوار را برای سایرانی که دنبال می کردند، بالا می برد. امروز، منوی Sunset فراتر از استیک است. اکنون یک منوی کامل سوشی نیز پیدا خواهید کرد. «غذای جدید ژاپنی» او با مجموعه ای از غذاهای سنتی ترکی و مدیترانه ای، فضای مورد نظر خود را در منو به شما ارائه می دهد. برای کسانی که مایل به امتحان طعم محلی و بین المللی هستند، نیز غذا های ویژه ای دارند. ظروف شامل تمپورا میگو، اختاپوس risotto، دنده های سبک پرو، اردک کباب شده و یک کباب بی نظیر است که با ماست سرو می شود. Sunset علاوه بر آوردن غذاهای جهان، یکی از گسترده ترین مجموعه های نوشیدنی ها در ترکیه را به خود اختصاص می دهد و برای انبار خود چندین جایزه کسب کرده است. 
چنانچه مسافر تورهای ارزان استانبول مهرپرواز هستید حتما برای یک وعده غذا به این رستوران مراجعه کنید.

رستوران سان ست گریل استانبول

منظره دیدنی رستوران سان ست گریل 

احتمالاً چشمگیرترین جنبه این رستوران، منظره زیبا آن است. نمای  پانوراما از بسفر، پل بسفر و خط ساحلی آسیا، مسلماً بزرگترین مرکز استقرار در شهر است. یک نوشیدنی عالی بنوشید، غروب خورشید را تماشا کنید. منو عالی، غذاهای خوشمزه در یک فضای داخلی بی نظیر همه و همه باعث شده که جز محبوب ترین و بهترین مقاصد برای صرف غذا تبدیل شود.

نمای داخل رستوران سان ست

موفقیت های شگت انگیز این رستوران 

  • Sunset Grill & Bar اولین رستورانی است که Sushi Bar در سال 1999 آورده است.
  • این رستوران در سال 2002 شروع به پرورش ادویه های مخصوص خود در باغ خود کرد
  • به عنوان یکی از بهترین رستوران ها در استانبول tarafından توسط Zagat Survey انتخاب شد، که در سال 2002 و بعد در سال 2009 در اروپا منتشر شد.
  • در سال 2008، Sunset Grill & Bar با همکاری Burhan Doğançay و Villeroy & Boch تاسیس شد. آیا Doğançay تعداد محدودی از صفحات تولید شده با نقاشی های سری b Ribbons isi را تولید کرده است. برخی از صفحات به سود موزه فروخته شد.
  • در نظرسنجی انجام شده توسط روزنامه Milliyet در سال 2011، به عنوان "رستوران خوب غذاخوری" در استانبول انتخاب شد. جایزه بهترین نوشیدنی ها را توسط مجله Wine Spectator دریافت کرده است همچنین جایزه بهترین تجارت وعده غذایی iş توسط Time Out استانبول در سال 2014 اعطا شده است.
  • واقعیت این است که، درآمدی که در سالگرد تأسیس آن در سال 2014 کسب کرده، مانند 10 سال گذشته، به بنیاد دانشگاه Boğaziçi کمک کرده است تا بورس تحصیلی را به دانشجویان خود اعطا کند. تاکنون در آموزش بیش از 100 دانش آموز مشارکت داشته است.

نمای شگفت انگیز از رستوران سان ست

این رستوران در کجا قرار دارد و کی می توانیم به آن مراجعه کنیم

رستوران سان ست گریل استانبول در منطقه بسفر استانبول قرار دارد و شما می توانید به راحتی به آن برسید. این رستوران از دوشنبه تا شنبه از 12 ظهر تا ساعت 15 برای ناهار و از ساعت 19 تا نیمه شب برای وعده شام باز می باشد و شما می توانید برای صرف یک غذای لذیذ به آن مراجعه کنید.
مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات گردشگری، رزرو تورهای نوروز 1403، رزرو بلیط هواپیما، رزرو بهترین هتل های استانبول در خدمت شما عزیزان می باشد.

نمای شب رستوران سان ست

در سفر به استانبول می توانید بازدید از این مقاصد را از دست ندهید: 

6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW