021-88507190

رستوران سانس استانبول

رستوران سانس استانبول

بازدید و گشت و گذا در شهر زیبا استانبول

بازدید و گشت و گذار در شهر زیبا و دیدنی استانبول می تواند یک سفر خاطره انگیز را برای شما مسافران گرامی رقم بزند. این شهر زیبا با تاریخی که از سر گذرانده است، ملو از جاذبه های تاریخی می باشد و همچنین به علت آب و هوای مدیترانه ای ترکیه این شهر از طبیعت زیبایی برخوردار می باشد و در همه ی فصول سال یک انتخاب عالی برای سفر می باشد. شما پس از گشت و گذار از شهر و خرید از مراکز عالی استانبول می توانید خود را برای صرف یک غذای عالی به رستوران های خوب و معروف استانبول برسانید و خود را مهمان یک غذای خوشمزه نمایید. یکی از پیشنهاد های ما برای صرف غذا رستوران سانس می باشد که باهم این رستوران را بررسی می کنیم.

نمای زیبا از رستوران سانس استانبول

رستوران سانس استانبول Sans Restaurant

رستوران سانس یک رستوران مدیترانه ای لوکس درمنطقه بشیکتاش استانبول و در یک ویلای زیبا در استانبول قرار دارد. رستورانی زیبا با 80 صندلی آماده پذیرایی از مهمانان عزیز می باشد. طبقه دوم رستوران سانس استانبول یک اتاق خصوصی می باشد که مختص میهمانی های ویژه است. نکته جالب توجه در مورد این رستوران تغییر منو هر دو ماه یکبار با توجه به مواد اولیه فصلی می باشد. از بهترین غذاهای این رستوران می توان به دلمه برگ، کوکوی اسفناج، سوپ ماهی، ماهی تن باله آبی گریل شده، دنده گاو پخته شده می باشد. این رستوران به سرو غذاهای مدیترانه ای، اروپایی، ترکی میپردازد. شما میتوانید پس از گشت و گذار در شهر و بازدید از جاذبه های دیدنی استانبول، برای صرف غذا به این رستوران مراجعه نمایید.

رستوران سانس استانبول در کجا قرار دارد

رستوران سانس استانبول منطقه بشیکتاش واقع شده است. این منطقه یکی از قدیمی ترین و معروف ترین محله های استانبول می باشد. این منطقه همچنین یکی از زیباترین مناطق گردشگری شهر زیبا استانبول نیز می باشد. شما به راحتی با کلیه وسایل نقلیه عمومی می توانید از این محله در تور استانبول بازدید نمایید و همچنین برای صرف غذا به رستوران سانس مراجعه کنید.

غذاهای رستوران سانس استانبول

جاذبه های گردشگری نزدیک رستوران سانس استانبول

شما برای صرف غذا در رستوران سانس باید به محله ی بشیکتاش بروید. این محله جز یکی از مناطق معروف گردشگری شهر زیبا استانبول می باشد که شما می توانید از جاذبه های دیدنی این منطقه دیدن کنید. معروف ترین جاذبه های دیدنی محله ی بشیکتاش می توان به :

  • موزه نیروی دریایی
  • کاخ دلمه باغچه
  • موزه نقاشی و مجسمه استانبول
  • پارک ییلدیز
  • کاخ ییلدیز

و... اشاره کرد.

رستوران سانس استانبول

شما می توانید در سفر با تور نوروزی استانبول، از صفحات زیر نیز بازدید نمایید:

6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW