021-88507190

رستوران وای نات استانبول

رستوران وای نات استانبول

رستوران وای نات استانبول (Why Not)

بخش خوش مزه گردی در استانوبل جز یکی از بهترین تفریحات در این شهر می باشد. استانبول دارای یکی از متنوع ترین و بهترین رستوران ها در سطح شهر می باشد. رستوران وای نات نیز یکی از رستوران های عالی استانبول می باشد. این رستوران سنتی ترکی می باشد که دو فضا را به مشتریان خود ارائه می دهند هم فضای سرپوشیده و هم فضا باز که به انتخاب خودتان می توانید هر کدام را که دوست داشتید انتخاب کنید. در این رستوران غذاهای متنوع ترکی اصیل و بین المللی  بسیار خوشمزه سرو می شود.

منوی رستوران وای نات استانبول 

در لیست منوی این رستوران می توانید انوع غذای های اصلیل ترکی را مشاهده کنید. همچنین این رستوران غذا های دریایی و بین المللی هم ارائه می دهد. همچنین اگر شما یک گیاه خوار هستید هم نباید نگران باشید این رستوران برای شما گزینه ی عالی می باشد چون منوی مخصوص گیاه خواران را به شما ارائه می دهد. شما می تواند در سفر در تورهای استانبول به این رستوران مراجعه کنید. از طعم غذاهای خوشمزه ی ترکی لذت ببرید.

رستوران وای نات استانبول

کافه ی رستوران وای نات استانبول

این رستوران دارای کافه هم نیز می باشد که انواع نوشیدنی های سرد و گرم، انواع دسر ها و شیرینی های مخصوص ترکیه و.. را به شما عزیزان ارائه می دهد و شما پس از صرف یک غذای عالی می توانید خود را دعوت به خوردن یک نوشیدنی با شیرینی مخصوص ترکیه نمایید.

نکات مهم در مورد رستوران وای نات استانبول 

  • برای صرف صبحانه نیز می توانید به این رستوارن مراجعه کنید و از یک صبحانه ترکی لذت ببرید.
  • این رستوان دارای اینترنت رایگان، پارکینگ و ... می باشد.
  • اگر تعداد نفراتتان برای رفتن به این رستوران زیاد می باشد بهتر است از قبل رزرو کنید.
  • این رستوران برای هر آیتم غذایی ده درصد مالیات می گیرد و نکته جالب اینکه اگر از غذا رضایت نداشته باشید می توانید مالیات آن را پرداخت نکنید. 

مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات گردشگری و مسافرتی، ارائه بهترین تورهای نوروز 1403، رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل های خارجی و کلیه خدمات گردشگری در خدمت شما عزیزان می باشد.

این رستوران در کجا قرار دارد

این رستوران در منطقه سلطان احمد، محله سینان امین و در خیابان پیرلوتی قرار دارد. و شما همه روزه از ساعت 10:30 صبح تا 12 شب می توانید به این رستوران مراجعه کنید. 

جاذبه های نزدیک منطقه سلطان احمد 

رستوران وای نات در منطقه سلطان احمد واقع می باشد و جاذبه های زیادی در این منطقه قرار دارد. شما می توانید قبل یا بعد از بازید از این جاذبه های دیدنی برای صرف ناهار به رستوان وای نات بروید. این جاذبه های عبارتند از: 

  • مسجد آبی (Blue Mosque)
  • ایا صوفیه (Hagia Sophia)
  • بازار آراستا (Arasta Bazaar)
  • کاخ توپکاپی
  • آب انبار قصر سلطنتی (Basilica Cistern)
  • میدان اسب دوانی (Hippodrome)

منو غذای رستوران وای نات استانبول

شما می توانید در سفر به استانبول این خوشمزه های بی نظیر را میل کنید و با کافه ها و رستوران های آن بیشتر آشنا شوید:

6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW