021-88507190

پارک آبی سان وی لاگون کوالالامپور

پارک آبی سان وی لاگون کوالالامپور

پارک آبی سان وی لاگون کوالالامپور

یک سفر هیجان انگیز را در سان وی لاگون کوالالامپور تجربه کنید و برای خود و همراهانتان یک روزه خاطره انگیز رقم بزنید.پارک آبی سان وی لاگون کوالالامپور (SANWAY LAGON) در 15 کیلومتری مرکز شهر قرار دارد که مجموعه ای از انواع تفریحات آبی و غیر آبی متنوعی را در خود جای داده است . بعد از تجربه و بازدید از این پارک خواهید فیهمید که چرا این پارک آبی در صدر پارک های تفر یحی آبی مالزی قرار دارد.
این پارک بیش از 90 تا بازی هیجان انگیز دارد که می تواند تمام روز شما را مشغول نگه دارد. این پارک در محیطی 88 هکتاری احداث شده است.
این مجموعه تفریحات شامل : پارک آبی , شهربازی , باغ وحش , پارک هیجان , پارک وحشت می باشد . از زمان افتتاح این پارک آبی در سال 1992 تا به الان حدودا سالانه 2 میلیون نفر بازدید کننده دارد . در اطراف این پارک امکانات فراوانی مثل مرکز خرید , هتل , داروخانه و غیره وجود دارد که به جذابیت این مکان می افزاید .
مالزی دارای کی بهترین و کامل ترین پارک های آبی می باشد. بهترین پارک های مالزی را با مهرپرواز تجربه کنید.

نما از مجموعه تفریحی سان وی لاگون

تجربه های هیجان انگیز در سان وی لاگون 

یکی از بهترین مجموعه های آبی کشور مالزی پارک آبی سان وی لاگون می باشد.علاوه بر سرسره های هیجان انگیز کلی تفریحات دیگر را در این مجموعه می توانید تجربه کنید.می توانید حیوانات بی نظیر در این مجموعه مشاهده کنید.همچنین از یک پیاده روی همراه با کلی آدرنالین در یکی از طولانی ترین پل های معلق مالزی نیز تجربه کنید.
این پارک افتخارت زیادی را به خود اختصاص داده است. از پر بازدید کننده ترین پارک آبی مالزی بگیر تا عنوان بزرگترین سرسره آبی جهان همچنین بزرگترین ساحل مصنوعی موج دار جهان را نیز نباید از قلم انداخت.در این مجموعه شما متوجه گذر زمان نخواهید بود.

نما از سرسره های آبی پارک سان وی لاگون

رستوران و کافه ها

بعد از کلی تفریح و گشت و گذار و تخلیه آدرنالین، بی شک شما به استراحت و خوردن غذا و نوشیدنی احتیاج دارید .این مجموعه دارای تعداد زیای ، کافه، رستوران، فست فود و... می باشد که می توانید غذا و نوشیدنی های خوبی از آن ها تهیه کنید.
سفر به مالزی را با تورهای کوالالامپور تجربه کنید. برای تهیه بلیط هواپیما کوالالامپور با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس حاصل فرمایید .

اعتبار و اطلاعات بلیط 

بلیط تهیه شده فقط در تاریخ مشخص شده قابل استفاده است.
ورود نوزادان و افراد نیازمند به مراقبت های ویژه پزشکی، به پارک سان ویلاگون ممنوع است.
ورود غذای خارجی یا نوشیدنی به داخل پارک مجاز نیست.
پس از خروج از پارک اجازه ورود مجدد ندارید و بلیط فقط یک بار قابل استفاده می باشد.
ساعت کار این مجموعه از 19 صبح تا 6 بعداز شهر می باشد.
پس از انجام پرداخت و تهیه ی بلیط، هیچ لغو یا بازپرداخت انجام نمی شود.

هزینه بلیط 

هزینه بلیط برای کودکان زیر 12 سال و افراد سالخورده بالا 70 سال 170 رینگیت مالزی حدود 526 هزار تومان می باشد .
هزینه برای بزرگسال 202 رینگیت مالزی حدود 625 هزار تومان می باشد.

قوانین مهم پارک

برای تهیه ی بلیط های گروهی فقط مجاز به تهیه 10 بلیط برای هر گروه می باشید .
از کلیه مهمانان خواسته می شود تا پس از خرید بلیط IC / Passport تهیه کنند اگر در هنگام ورود اسناد مربوط همراه نداشته باشند پرسنل از ورود آن ها جلوگیری می کند.
مهمانان ملزم به داشتن حوله مخصوص هستند و حوله ای به آنها ارائه نمی شود.
کودکان زیر 90 سانتی متر قد ممکن است از پذیرش رایگان لذت ببرند.
کودکان باید همراه و تحت مراقبت یک بزرگ سال باشند.
در صورت عدم وجود هوای مناسب برای حفظ ایمنی، مدیریت ممکن است بعضی از بازی های خاص را ببندد.
به دلیل هوای نامناسب هیچگونه بازپرداختی به مهمانان انجام نمی شود.
رفتار خشونت آمیز، برهم زدن قوانین در اینجا غیر قابل قبول است و به شدت با افراد برخورد می شود.
برای حفظ امنیت خود و دیگران از ورود هر گونه اشیای تیز و خطرناک در پاک خودداری نمایید.
در صورت گم کردن بند های مچی که در پارک به شما ارائه می شود اقدامات سختگرانه ای از طرف مدیریت انجام خواهد شد.

نمای زیبا از پارک آبی سان وی لاگون

مجموعه های هیجانی مختلف در سان وی لاگون 

شهربازی سان ویلاگون

سان وی لاگون به پارک آبی آن مشهور است ولی اگر شما نتوانید به هر دلیل از این پارک آبی استفاده کنید می توانید از شهربازی این مجموعه لذت ببرید.در این شهربازی بخش های هیجان انگیز زیادی وجود دارد که در این مجموعه می توانید کلی آدرنالین تخلیه کنید و یک روز هیجان انگیز را برای خود و دوستانتان رقم بزنید.

قطار تفریحی در شهربازی سان وی لاگون

باغ وحش سان وی لاگون

باغ وحش این مجموعه یکی از جذابیت های این پارک محسوب می شود.در این مجموعه 150 گونه حیوانات مختلف گرد هم آمده اند و آن ره به یکی از جذاب ترین و کامل ترین باغ وحش های این کشور تبدیل کرده است.

ورودی باغ وحش سان وی لاگون و طوطی

پارک هیجان سان وی لاگون

اگر عاشق هیجان و همچنین آدم ترسویی نیستید و دوست دارید آدرنالین زیادی تخلیه کنید از این پارک هیجان غافل نشوید.تجربه طولانی ترین زیپ لاین مالزی، بانجی جامپینگ، مسابقات کارتینگ و سرعت و کلی هیجان های بی نظیر را در این پارک می توانید تجربه کنید و برای خود یک روز بی ظیر را رقم بزنید.

بازی هیجانی در پارک هیجان سان وی لاگون

پارک وحشت سان وی لاگون

در این پارک وحشت واقعی را می توانید تجربه کنید و ضربان قلبتان را به بالاترین حد خود برسانید.این پارک اصلا مناسب کودکان و افرادی که مشکل قلبی دارند مناسب نیست.این پارک شامل بخش های مختلفی می باشد که می توان به ماجراجویی شکارچیان روح، شب وحشت و... اشاره کرد.

نما از ورودی پارک وحشت سان وی لاگون و افراد

این مجموعه یکی از کامل ترین و بهترین مجموعه های تفریحی در مالزی می باشد که سالانه گردشگران زیادی از این مجموعه دیدن می کنند.در این مجموعه یک تجربه بی نظیر و فراموش نشدنی را برای خود رقم بزنید.
با تورهای مالزی مهرپرواز یک سفر خاطره انگیز را برای خود و دوستانتان رقم بزنید.مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات مسافرتی و گردشگری خدمت شما همراهان گرامکی می باشد.

6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW