021-88507190

خلیج مارینا سنگاپور

خلیج مارینا سنگاپور

بازدید از خلیج مارینا سنگاپور

خلیج مارینا سنگاپور یکی از مهمترین و بهترین جاذبه های گردشگری سنگاپور است که ثبت جهانی شده چرا که در این منطقه سازه هایی وجود دارد که برای همگان بسیار مهیج و خاص می باشند.
پارک شنی آسمانی که باعث تعجب جهانیان شده است، بزرگترین پارک آسمانی است که روی 3 آسمان خراش به ارتفاع 200 متر قرار گرفته است و زیباترین و گران قیمت ترین رستوران های دنیا در این پارک وجود دارند، اما شگفت انگیزی این پارک به اینجا ختم نمی شود، ترسناک ترین استخر جهان نیز بالای این 3 آسمان خراش و در پارک شنی آسمانی قرار دارد.
نمای فوق العاده ای از شهر، هنگام شنا در این استخر که در طبقه 55 قابل مشاهده است. طول استخر 152 متر است و قسمت هیجان انگیز این استخر اینجاست که هیچ لبه ای وجود ندارد و اگر کسی به کناره ها برود جای اینکه به پایین سقوط کند، به داخل حوضچه ای می افتد که دور تا دور استخر را فرا گرفته است. کار دیگر این حوضچه پمپ کردن آبی است که از کناره های استخر پایین میریزد. شما می توانید در تور سنگاپور از این خلیج بازدید نمایید.

امکانات گردشگری خلیج مارینا سنگاپور 

این مجموعه دارای یک هتل 5 ستاره است که جزو یکی از گران ترین هتل های سر تا سر دنیا می باشد و دارای بیش از 2560 اتاق بسیار زیبا و شیک است که هزینه اقامت یک شب در آنها حدود 40 تا 100 میلیون می باشد. این مجموعه دارای 300 مغازه لوکس و زیبا است که در طبقات همکف برج ها قرار دارند.
3 برج هتل توسط پارک شنی آسمانی به هم متصل شده اند. این پارک آسمانی 340 متر طول دارد که 3900 نفر می توانند در آن جای گیرند. ارتفاع این پارک از زمین 191 متر است، نیز در این پارک 250 نوع متنوع درخت و 650 نوع گیاه وجود دارد. مساحت پارک شنی آسمانی برابر است با مساحت 3 زمین فوتبال. 
هزینه ساخت این مجموعه 8 میلیارد دلار که البته با حساب قیمت زمین پروژه، سرمایه گذار آن شرکت شن لاس وگاس (Las Vegas Sands) آمریکا است.
برای اطلاعات بیشتر در مورد جاذبه های گردشگری سنگاپور می توانید به سایت آژانس مسافرتی مهرپرواز مراجعه فرمایید.

خلیج مارینا سنگاپور

6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW