021-88507190

رستوران گلستان دبی

رستوران گلستان دبی

آشنایی با رستوران ایرانی گلستان در شهر دبی

شهر دبی یکی از بهترین و مدرن ترین شهر های توریستی جهان می باشد. این شهر مملو از جاذبه های دیدنی و تماشایی است و چیز های زیادی برای ارائه به شما مسافران گرامی دارد. در این شهر زیبا شما بهترین برند های بین المللی رستوران ها را می توانید ببینید و غذاهای بین المللی عالی در شهر دبی می توانید نوش جان کنید. اگر در سفر به دبی با تور دبی از غذاهای بین المللی و عربی خسته شدید و دنبال عطر و طعم بی نظیر غذاهای ایرانی در کشور امارات می گردید باید بگوییم که رستوران های ایرانی بی نظیری در دبی می توانید پیدا کنید و غذاهای خوش رنگ و بوی ایرانی را میل نمایید. 
یکی از بهترین رستوارن های ایرانی دبی، رستوران گلستان می باشد. منو رستوران گلستان بسیار تکمیل می باشد و شما غذاهای ایرای زیادی را می توانید مشاهده کنید. کیفیت غذاهای رستوران گلستان عالی می باشد و یکی تیم متخصص از آشپزان حرفه ای در این رستوارن مشغول به کار می باشند.
محیط رستوران تلفیق معماری سنتی و مدرن ایرانی و عرب است که بسیار مورد توجه می باشد.

رستوران ایرانی گلستان دبی

امکانات رستوران ایرانی گلستان دبی 

رستوران ایرانی گلستان دارای بهترین تنوع غذایی با بهترین کیفیت می باشد که شما می توانید غذاهای اصلی و خوش رنگ و بوی ایرانی را در این رستوران نوش جان کنید. این رستوران شامل دو قسمت می باشد که یک قسمت مخصوص سرو غذا و یک قسمت مخصوص کافه و ارائه قلیون می باشد که اگر علاقمند هستید می توانید قبل یا بعد از سرو غذا به کافه، رستوران گلستان مراجعه نمایید.

رستوران گلستان دبی در کجا قرار دارد

رستوران گلستان نزدیک منطقه شیخ راشد و خیابان گرهود قرار دارد. این رستوران دارای دسترسی عالی است و نزدیک مترو می باشد و شما به راحتی می توانید از ساعت 12:30 دقیقه ظهر تا یک نیمه شب به رستوران گلستان مراجعه نمایید. 

غذاهای رستوران گلستان دبی

6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW