021-88507190

رستوران نوبو (Nobu) دبی

رستوران نوبو (Nobu) دبی
رستوران نوبو , در هتل آتلانتیس , یکی از محبوب ترین هتل های دبی , قرار دارد . مسافران تور دبی که در این هتل و یا در اطراف و در نزدیکی این رستوران شیک و زیبا اقامت دارند , بهتر است برای یک بار هم که شده غذاهای لذیذ این رستوران را امتحان کنند .
منوی رستوران نوبو شامل غذاهای ژاپنی و غذاهای عربی می باشد . در این مکان می توانید طراحی و سلیقه و سبک ژاپنی را مشاهده کنید , چرا که طراحی داخلی این رستوران فوق العاده و جذاب به سبک ژاپنی سنتی می باشد . اگر مایل به صرف سوشی هستید , این رستوران را انتخاب کرده و از سوشی بار آن نهایت لذت را ببرید , آشپزان ماهر با مواد اولیه تازه و با کیفیت , غذایی فوق العاده خوش طعم و لذیذ را در اختیار شما قرار می دهند . دکوراسیون فوق العاده زیبا و شیک , نورپردازی عالی این رستوران حس هارمونی و تعادل خاص و ویژه ای برای صرف غذا و لذت بردن از آن برای شما ایجاد می کند و این موضوع باعت دلچسب شدن و لذت بیشتر از میل کردن غذا در رستوران نوبو شده است .
پارکینگ رستوران در خیابان قرار گرفته است , از این رو برای راحتی حال مشتریان , خدمتکاری برای پارک ماشین در جلوی در رستوران ایستاده است که ماشین ها را برای مشتریان پارک کند .
6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW