021-88507190

10 دلیل برای سفر به دبی (قسمت دوم)

گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز 25 تیر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    مهرپرواز در این 2 مقاله 10 دلیل برای رفتن به دبی را به شما نشان میدهد!
    دبی، شهری است که بیشترین سرعت رشد در جهان را داشته است، تا اواخر دهه 1960 چیزی بیشتر از یک زمین پر از شن و ماسه که با باد حرکت می کردند، نبود!امروزه دبی یک مرکز جهانگردی خیره کننده و دیدنی است و بی شک پیشرفته ترین و لوکس ترین شهر در کل جهان به شمار می آید.
    با   0%  درصد جرم و کارهای خلاف  و ماشین های پلیس لامبورگینی، شما با سفر به دبی، یکی از جذاب ترین شهرهای جهان را تجربه خواهید کرد.از هر زاویه ای که بخواهید به شهر دبی نگاه کنید، همه چیز این شهر، از دیگر مناطق دنیا وارد آن شده است، از ساختمان‌ها و خودروهای لوکس، لهجه‌ی مردم گرفته تا حتی آداب و رسوم، همه و همه متعلق به جایی غیر از دبی هستند. در واقع تنها بخش زیبایی‌ها و پیشرفت‌های بی‌نظیر دبی که متعلق به خودش است، همان بخشی است که از دیگر نقاط جهان قرض گرفته است!
    مطمئنیم بعد از خواندن این مقاله عاشق دبی خواهید شد،برای رزرو تور دبی آماده اید؟ بزن بریم!
    6.دبی شهری بینظیر با تلفیق فرهنگ های مختلف!
    بیشتر از 80% جمعیت دبی از ملیت های مختلف هستند. سخت است که بتوانید جای دیگری در جهان را با چنین تلفیق فرهنگی پیدا کنید. فیلیپینی ها، هندی ها، بنگلادشی ها، سریلانکایی ها و میکسی از اروپای غربی در این شهر زیبا زندگی می کنند و می توانند با شما به زبان انگلیسی صحبت کنند!

    10 دلیل برای سفر به دبی

    7.برج خلیفه  بلندترین استراکچر  مستقل در جهان
    آسمان خراش خیلی بلند و برج خلیفه دبی با 830 متر بلندترین استراکچر  مستقل در جهان می باشد که در 154 طبقه ساخته شده است. آیا دوربینی با تنظیمات پاناروما عمودی دارید که بتوانید از آن عکس بگیرید؟

    10 دلیل برای سفر به دبی

    8.یک هتل 7 ستاره در دبی وجود دارد!
    لاکچری ترین هتل جهان 1 میلیارد دلار هزینه برای ساختنش شده است و ممکن است اقامت در آن متناسب با بودجه شما نباشد چراکه اقامت در سوئیت مجلل آن هر شب 24000 دلار هزینه دارد. اما یک قدم زدن در آن کافیست که به شما انگیزه بدهد که وضعیت مالیتان را بهتر کنید یا به طور کل نا امید شوید!

    10 دلیل برای سفر به دبی

    9.آبنمای دبی فوق العاده و منحصر به فرد و بزرگ ترین آبنمای جهان!
    بزرگ ترین آبنمای جهان با بیشتر از 6000 چراغ تزئین شده است و آب را تا ارتفاع 500 فوت به هوا پرتاب می کند و در هر زمان معین 22000 گالن آب در حال استفاده دارد. این نمایش چندین بار در یک روز برگزار می شود و یک تفریح رایگان است! حتما به آن سر بزنید.

    10 دلیل برای سفر به دبی

    10.شما تقریبا هرکاری را می توانید در دبی انجام دهید!
    جای تعجب نیست، شهری که روبات های شتر سوار دارد، هر تفریحی را برای توریستانش فراهم کرده باشد. چه دنبال رانندگی با ماشین فرمول 1 باشید و یا دوست داشته باشید که با کوسه ها شیرجه بزنید یا حتی بخواهید که اسکی کنید، همه و همه برای شما در شهر زیبا و توریستی دبی فراهم شده است.

    10 دلیل برای سفر به دبی

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW