021-88507190

10 تفریح باحال و رایگان در بلگراد (قسمت اول)

گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز 28 تیر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
دوست دارید که برای سفر به یکی از قدیمی ترین شهرهای اروپا یعنی بلگراد برنامه ریزی کنید! اما در عین حال نمی خواهید که پول زیادی هم خرج کنید؟ خوب خیلی هم عالی!مشکلی نیست!

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    چگونه در بلگراد مجانی تفریح کنیم؟
    دوست دارید که برای سفر به یکی از قدیمی ترین شهرهای اروپا یعنی بلگراد برنامه ریزی کنید! اما در عین حال نمی خواهید که پول زیادی هم خرج کنید؟ خوب خیلی هم عالی!مشکلی نیست! ما به شما 10 جاذبه گردشگری پایتخت صربستان یعنی بلگراد را معرفی می کنیم که ازآن می توانید لذت ببرید و حتی 1 دلار هم خرج نکنید!پس بعد از خواندن این مقاله جذاب تلفن رو بردارید و با مهرپرواز تماس بگیرید و تور صربستان را رزرو کنید!
    1-سمبل شهر در محل تلاقی دو رود
    اولین چیزی که وقتی به بلگراد سفر می کنید به ذهنتان می آید و باید آنرا ببینید، قلعه بلگراد است. جایی که بهترین چشم انداز از ساوا و دانوب را دارد. قدم زدن در این محل در سایه برج های بلند قدیمی کاری می کند که شما تاریخ را حتی بهتر از خواندن هر کتابی یاد بگیرید! با رفتن به این محل شما می توانید با بلگراد و مردمانش و روح خاصی که باعث درست شدن شهر زیبا و خاص بلگراد می شود، آشنا شوید.وقتی در قلعه گشت زدید و خواستید کمی استراحت  کنید،ما به شما پیشنهاد می کنیم که یک نیمکت پیدا کنید و بنشینید و ریلکس کنید و از دیدن زیباترین چشم انداز تلاقی دو رود شهر بلگراد لذت ببرید.از این فرصت استفاده کنید و از یکی از بهترین تفریحاتی که می توانید به رایگان در پایتخت صربستان انجام بدهید، نهایت لذت را ببرید.

    10 تفریح باحال و رایگان در بلگراد

    2-دست هایی که مردم را به هم ارتباط می دهند!
    ما البته اینجا راجع به پل ها صحبت می کنیم. قدم زدن در اطراف پل ها و دیدن سازه هایی که قسمت های قدیمی و جدید بلگراد را سال هاست به هم پیوند می دهد را ببینید.این تفریح برایتان خیلی جذاب خواهد بود و بابت آن هیچ پولی نباید پرداخت کنید و از طرفی با دیدن آن ها نگاهی نو به بلگراد پیدا خواهید کرد.داستان های عجیب و غریب و پل های جذاب و خاص بلگراد به راحتی شما را غرق خودش می کند. اگر زمان کافی ندارید که همه آن ها را ببینید، تصمیم بگیرید که کدام ها را ترجیح می دهید تا از آن ها دیدن کنید ما به شما پل برانکوو (Brankov) را به دوست داران تاریخ و پل گازلا (, Gazela) را به دوست داران معماری های عجیب و پل نا آدی (na Adi) را به کسانی که عاشق طراحی های مدرن هستند پیشنهاد می کنیم.

    10 تفریح باحال و رایگان در بلگراد

    3-قلب تاریخی بلگراد
    خیابان های سنگفرش و صدای ساز شما را به سفری به گذشته یعنی زمانی که کالسکه ها در خیابان های شهر بلگراد رانده می شدند و جنتلمن هایی با کلاه هایشان قدم می زدند و کافه های اصیل در خیابان های بلگراد وجود داشت، هدایت می کند. قدم زدن در Skadarlija تجربه قدم زدن در خیابانیست که هنرمندان متعدد و هنرپیشگان مشهور در آن استراحت کرده اند و موزیسین ها در آن اوقات خود را می گذراندند.در این خیابان شما می توانید بیشترین تعداد از قدیمی ترین کافه های صربستانی را ببینید. حتی امروزه هم از آن ها صدای گیتار و سازدهنی به گوش می رسد و این خیابان قدیمی و سنتی بلگراد را تماشایی تر می کنند. به این دلیل است که قدم زدن در این خیابان می تواند یکی از جذاب ترین قسمت های سفرتان به بلگراد باشد .

    10 تفریح باحال و رایگان در بلگراد

    4-بزرگترین معبد ارتودوکسی بالکانی ها
    معبد سانت ساوا (Saint Sava) از هر نقطه  از شهر پیداست.این معبد در قلب مردمان بلگراد و همچنین توریست هایی که از آن دیدن کرده اند، جایگاه ویژه ای دارد. این معبد به سبک صربستانی_رومی  ساخته شده است و با سنگ مرمر پوشیده شده است و ظرفیت 10000 نفر را دارد. در جلوی این مکان که هزاران نفر کریسمس و سال جدید ارتودوکسی را جشن می گیرند، کتابخانه ملی و پارک کارادوردو (Karađorđev) وجود دارد. مجموعه آن ها با هم این قسمت را به یک مکان خاص در بلگراد تبدیل کرده است که می توانید از زیبایی های آن ها به صورت رایگان استفاده کنید.

    10 تفریح باحال و رایگان در بلگراد

    5-چشم انداز بلگراد از ابرها
    دوست دارید که بدانید تصویر پانارامای پایتخت بلگراد چه شکلی است؟ پس دیدن بلگراد از ابرها برایتان باید جالب باشد. آوالا یک کوه عادی نزدیک بلگراد نیست! آوالا یک قسمت مهم از بلگراد است. درواقع این کوه عظیم در بلگراد در لایه ای از رمز و راز و افسانه پنهان شده است. همچنین این محل مکان جالبی برای پیکنیک است و دیدن آن از دور حاوی این پیام است که به بلگراد نزدیک شده اید.همچنین چشم انداز به بلگراد از یک محل زیبا چیزیست که آوالا را خیلی خاص کرده است. اگر به بلگراد سفر کردید، دیدن مجموعه یادبود را از دست ندهید، یادبودی از یک قهرمان ناشناخته، برج آوالا یا محل تولد استپا استپانویچ تجربه ای به یادماندنی برایتان خواهد بود. همچنین لذت بردن از پارک های جنگلی این جاذبه گردشگری زیبای بلگراد را فراموش نکنید!

    10 تفریح باحال و رایگان در بلگراد

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW