021-88507190

10 تفریح باحال و رایگان در بلگراد (قسمت دوم)

گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز 30 تیر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
دوست دارید که برای سفر به یکی از قدیمی ترین شهرهای اروپا یعنی بلگراد برنامه ریزی کنید! اما دوست ندارید که پول زیادی هم خرج کنید؟ خوب خیلی هم عالی!اصلا مشکلی نیست...

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    چگونه در بلگراد مجانی تفریح کنیم؟
    دوست دارید که برای سفر به یکی از قدیمی ترین شهرهای اروپا یعنی بلگراد برنامه ریزی کنید! اما دوست ندارید که پول زیادی هم خرج کنید؟ خوب خیلی هم عالی!اصلا مشکلی نیست! ما به شما 10 جاذبه گردشگری پایتخت صربستان یعنی بلگراد را معرفی می کنیم که ازآن می توانید لذت ببرید و حتی 1 دلار هم خرج نکنید!شهر چشم نواز و زیبای بلگراد،بهار تا زمستان میزبان هزاران گردشگری است که در خیابان‌ های تاریخی و زیبای شهر قدم می‌زنند و از دیدن آثار تاریخی متعدد و پارک‌ها و دریاچه‌ها لذت می‌برند. زندگی پرجنب و جوش شبانه در بلگراد در سراسر اروپا مشهور است و مقصد بسیاری از جوانان اروپایی برای استراحت و ماجراجویی و خوشگذرانی میباشد.البته ارزان بودن صربستان نسبت به کشورهای دیگر اروپایی از جمله فرانسه باعث شده که مردم زیادی از سراسر جهان به صربستان سفر کنند!پس بعد از خواندن این مقاله جذاب تلفن رو بردارید و با مهرپرواز تماس بگیرید و تور صربستان را رزرو کنید!
    6-قسمت های زیبا و سبز شهر
    اگر شما می خواهید بوی ناخوشایند گازهای خروجی از ماشینها را با بوی دلپذیر طبیعت تغییر دهید، دیدن یکی از پارک های بلگراد بهترین راه حل است. بلگراد، پایتخت صربستان تعداد زیادی از این فضاهای مشابه دارد. پارک های  Košutnjak و Topčider مشهورترین پارک ها در بلگراد هستند. این پارک ها یک مکان عالی برای تفریح، استراحت، پیکنیک و لمس طبیعت هستند.علاوه بر طبیعت زیبایشان، این پارک ها پر از گنج های فرهنگی و تاریخی هستند که بازدیدتان را شگفت انگیز تر می کنند. از هر کدام از پارک ها که دیدن کنید به شما به رایگان خوش می گذرد و یک عالمه لذت می برید.

    10 تفریح باحال و رایگان در بلگراد

    7-دریای بلگراد
    یک ناحیه سبز دیگر که پر از حیوانات و گیاهان مختلف می باشد، دریای بلگراد است که باید حتما از آن در طی سفرتان به بلگراد دیدن کنید. به ما اعتماد کنید. همیشه اتفاقات جالبی در حال رخ دادن در دریای بلگراد می باشد و هیچ وقت خسته کننده نمی شود. این محل برای تفریح، ورزش های آبی و گذراندن شب های دیوانه کننده ،هیجان انگیز می باشد.برای قدم زدن در کنار دریاچه به پولی احتیاج ندارید و از طرفی اوقات خارق العاده ای را برایتان به ارمغان می آورد.شما می توانید از دیدن طبیعت وحش آن، کافه های متعدد، رستوران ها، زمین های ورزشی و چشم اندازی از اشعه های خورشید لذت ببرید. در تابستان ها بازدیدکنندگان دریای بلگراد به این محل می آیند تا از شنا و خوردن نوشیدنی و گرفتن آفتاب لذت ببرند.

    10 تفریح باحال و رایگان در بلگراد

    8-قدم زدن در خیابان های بلگراد
    این طور می گویند که برای شناختن شهر بهترین راه این است که در خیابان ها و پاساژهای شهر قدم بزنید. اگر صحبت از بلگراد باشد، قطعا این گفته درست و به جا است. قدم زدن رایگان است اما تفریحات جالبی را برای شما به ارمغان می آورد، پس آن را به شما پیشنهاد می کنیم،بگذارید شروع کنیم! اولین توقف برای اکثر توریست ها عابر پیاده خیابان Knez Mihailova با تعداد زیادی ساختمان و خانه متعلق به قرن 19 می باشد. برندهای متعددی در این خیابان شعبه دارند. همچنین این خیابان پر از کافه ها و رستوران های جذاب می باشد. هنرمندان خیابانی نیز به جذابیت این خیابان افزوده اند.اگر جای پر آرامش تری می خواهید، ما به شما خیابان Balkanska و Kralja Petra را پیشنهاد می کنیم. این بخش های پایتخت پر از  تاریخ و ساختمان های جذاب می باشد و بیشتر خیابان های Dorćol، قدیمی ترین قسمت شهر برای شما تجربه ای فراموش نشدنی را به ارمغان می آورد.

    10 تفریح باحال و رایگان در بلگراد

    9- زیبایی و جذابیت فریبنده بلگراد
    این جا زمون (Zemun) است. محلی که اگر از آن بازدید کنید، گویا به زمان های گذشته سفر کردید، محلی که بازدید کنندگان پایتخت صربستان را اغوا می کند. فضا و معماری متفاوت که در این قسمت از شهر می بینید به شما این احساس را می دهد که دیگر در بلگراد نیستید. پیشنهاد ما به شما این است که در زیبایی فضا غرق شوید و در خیابان گلاونا قدم بزنید و به پارک زمون بروید. این گردش در تاریخ، فرهنگ و طبیعت بلگراد کاملا رایگان است و می توانید از زمانتان نهایت لذت را ببرید.

    چگونه در بلگراد مجانی تفریح کنیم

    10- نقاشی های دیواری و هنرهای خیابانی
    آیا می دانستید که به بلگراد شهر نقاشی های دیواری و موزه ها نیز می گویند؟ این مدل هنرها نمای شهر پایتخت را تزئین کرده اند و مشهور ترین نقاشی های دیواری، نمونه های موجود در ساوامالا است. در این قسمت از شهر شما می توانید نقاشی های دیواری خاص و غیر معمول را ببینید که به وسیله هنرمندان بومی یا خارجی کشیده شده اند. مشهور ترینشان La Santa de Beograd است که در بدو ورود به شهر بازدید کنندگان را متحیر می کند و به آن ها خوشامد می گوید.هر نقاشی دیواری معنی و داستان خودش را دارد. به همین دلیل است که دیدنشان لذت بخش است و به شما این شانس را می دهد که بعضی از عالی ترین نمونه های نقاشی دیواری جهان را در بلگراد تماشا کنید. البته که این تفریح نیز رایگان است ولی بسیار ارزشمند است.

    10 تفریح باحال و رایگان در بلگراد

    اگر به صربستان سفر کردید و تجربه گشت زنی در بلگراد را دارید  به نظر شما چه تفریحات رایگان دیگری باقی مانده که باید به این لیست اضافه شود؟

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW