021-88507190

لوکس ترین هتل های دبی را بشناسید (قسمت اول)

گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز 31 تیر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    بی نظیرترین اقامتگاه ها در دبی بخش اول
    دبی برای مراکز خرید بی نظیر و زیبایش، معماری های جذابش، شب های زنده اش و هتل های باشکوهش مشهور است.آژانس هواپیمایی مهرپرواز امروز چند نمونه از بهترین و لوکس ترین و خاص ترین هتل های دبی را برایتان نام می برد، رزرو یکی از هتل های لیست زیر به این معنی است که شما از لحظه شروع اقامتتان قرار است صفا کنید و لذت ببرید. اگر می خواهید برای یک سفر با شکوه به دبی برنامه ریزی کنید بعد از رزرو تور دبی، این مقاله را حتما مطالعه کنید:
    1-برج العرب (Burj Al Arab Jumeirah)
    اگر دوست دارید که حس تکرار نشدنی استراحت و ریلکس  کردن در نقطه بالای جهان را تجربه کنید، به برج العرب، سومین هتل بلند دنیا بروید. این هتل پنج ستاره به هر مهمانی امکاناتی ویژه می دهد. به عنوان مثال یک تیم متصدی که هر کدام به یکی از 60 طبقه اختصاص دارند شبانه روز در حال خدمات رسانی به مسافران هستند. سوئیت های مختلف دو طبقه در این هتل موجود است که پلکان مرمرین و طلایی و تخت خواب های باشکوه دارند. رستوران های متعدد این هتل به شما غذاهای بی نظیری را پیشنهاد می دهد. شما می توانید غذاهای فرانسوی را در رستوران Al Muntaha و غذاهای دریایی را در رستوران Al Mahara میل کنید. این رستوران یک آکواریوم خیره کننده و حیرت انگیز دارد که می توانید در حین خوردن غذاهای دریایی بی نظیر آن، از دیدن آکواریوم نیز لذت ببرید.

    لوکس ترین هتل های دبی را بشناسید

    2-هتل پارک حیات دبی  (Park Hyatt Dubai)
    شعب زنجیره ای هتل پارک حیات در سراسر دنیا به خاطر هتل های لاکچری و اقامتگاه های بی نظیرش مشهورند. شعبه دبی این مجموعه بی نظیر است و شما می توانید از اقامت در آن شگفت زده شوید. نزدیک هتل چند تا از بهترین زمین های گلف دبی مثل Dubai Creek Golf  و Yacht Clubوجود دارند که می توانید از بازی گلف در آن ها نیز لذت ببرید.همه 223 اتاق و 34 سوئیت این هتل مدرن و مجلل با طرح های الهام گرفته از مدیترانه و با جزئیات مغولی تزئین شده اند. اگر در این هتل اقامت داشتید، یک قایق بادبانی شخصی اجاره کنید و یا در یکی از 6 رستوران لوکس این هتل غذا بخورید و یا ریلکس کنید و به مرکز ماساژ آمارا بروید  و از اوقاتتان نهایت لذت را ببرید.

    لوکس ترین هتل های دبی را بشناسید

    3-هتل شانگری لا (The Spa at Shangri-La Dubai)
    این هتل بسیار لوکس دبی در سال 2003 تاسیس شد و از آن موقع به یکی از اقامتگاه های خوب برای مسافران لاکچری از سراسر دنیا تبدیل شده است. هر کدام از 302 اتاق این هتل با دکوراسیون زیبا و شیک تزئین شده اند و به مرکز دبی دید دارند.رستوران هتل شانگری لا، یعنی Shang Palace غذاهای سنتی کانتونی را سرو می کند. در حالی که رستوران مراکش یک منو برای غذاهای مراکشی دارد. بعد از این که در مرکز تناسب اندام هتل مقداری کالری سوزاندید، می توانید ریلکس کنید و در استخر منحنی هتل شیرجه بزنید.

    لوکس ترین هتل های دبی را بشناسید

    4-هتل اینترکنتینانتال دبی فستیوال سیتی (InterContinental Dubai Festival City)
    در قلب مراکز خرید و نقاط تفریحی دبی می توانید در این هتل 5 ستاره لاکچری اقامت کنید. این هتل 508 اتاق و سوئیت برای مهمانان دارد و تسهیلات سطح بالایی را برای آن ها در نظر گرفته است. با انتخاب های متعددی که برای شام وجود دارد، اکثر مهمان ها معمولا به Reflets par Pierre Gagnaire که سرآشپز آن Michelin-star است می روند. حتما قبل از اینکه به 500 مغازه نزدیک هتل بروید حتما یک وعده غذای فرانسوی در این هتل میل کنید.

    لوکس ترین هتل های دبی را بشناسید

    5-اقامتگاه الماها دیزرت ریزورت (Al-Maha Desert Resort)
    الماها یک اقامتگاه بزرگ است که برای بزرگسالان و خانواده ها ساخته شده است. ( کودکان زیر 10 سال اجازه اقامت در این اقامتگاه را ندارند).  این اقامتگاه که به سبک بادیه نشینان طراحی شده است، 42 سوئیت زیبا دارد که در زمین ملک واقع شده اند و به وسیله بیابان احاطه شده اند. شما می توانید به استخر بزرگ وبی نهایت آن بروید و حیات وحش را از دور تماشا کنید یا در حمام شخصی خود ریلکس کنید و لذت ببرید!

    لوکس ترین هتل های دبی را بشناسید

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW