021-88507190

25 مکانی که باید آن ها را ببینید قبل از اینکه نابود شوند(قسمت اول)

گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز 07 مرداد ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
به خاطر تغییرات جوی و بی توجهی ما انسان ها، بعضی از این زیبایی ها و شگفتی های زمین در خطر ناپدید شدن در طی 100 سال آینده یا حتی زودتر هستند !

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    مکانهایی که باید آن ها را ببینید، قبل از اینکه برای همیشه از روی زمین ناپدید شوند!
    در کره زمینی که ما انسانها و همه مخلوقات خداوند متعال بر روی آن زندگی میکنیم یک عالمه مکان های طبیعی و فوق العاده زیبا و باور نکردنی وجود دارد که زیبایی هایش قابل وصف نیست و بسیارشگفت انگیز هستند. اما خوب متاسفانه به خاطر تغییرات جوی و بی توجهی ما انسان ها، بعضی از این زیبایی ها و شگفتی های زمین در خطر ناپدید شدن در طی 100 سال آینده یا حتی زودتر هستند که بسیار حزن انگیز و تاسف بار هست این اتفاق!آژانس مسافرتی مهرپرواز مقاله ای برای شما آماده کرده که به مکان های رو به نابودی در کره زمین پرداخته شده و به شما میگوید که چه مکان های متاسفانه تا قرن بعد به طور کل از روی کره خاکی محو خواهند شد! مقاله را تا آخر بخوانید تا ببینید که چه جاهایی در سراسر دنیا در معرض نابودیند. اگر آرزوی دیدن هرکدام از مکان های زیر را دارید، بهتر است زودتر سفرتان را برنامه ریزی کنید، قبل از اینکه برای همیشه از روی زمین ناپدید شوند و به خاطره ها بپیوندند! 
    جزایر سیچلز
    جزایر سیچلز مقصدی مشهور برای ماه عسل زوج ها و یا کسانی است که دنبال مکانی مثل بهشت هستند. این جزایر زیبا و شگفت انگیز در اقیانوس هند واقع شده اند و متاسفانه باید بگوییم که به دلیل فرسایش ساحل  در حال ناپدید شدن هستند. پس بهتر است که به جزایر سیچلز سفر کنید و از دیدن این همه زیبایی شگفت زده شوید، چرا که این جزایر در خطر ناپدیدی کامل در 50 تا 100 سال آینده هستند.

    25 مکانی که باید آن ها را ببینید قبل از اینکه نابود شوند

    کوه کیلیمانجارو، تانزانیا
    برف زیبا و تماشایی بالای کوه کیلیمانجارو در تانزانیا احتمالا زمان زیادی پا برجا نباشد. یخچال های کیلیمانجارو در بین سال های 1912 و 2007 تا میزان 85% کاهش یافته اند و در خطر آب شدن کامل هستند و در این صورت دیدن منظره مشهور و زیبای این کوه با عظمت به رویاها می پیوندد.

    25 مکانی که باید آن ها را ببینید قبل از اینکه نابود شوند

    پارک ملی تیکال و میرادور باسین، گواتمالا
    پارک ملی تیکال و میرادور باسین در گواتمالا خانه آثار باستانی رمز آلود تمدن مایاها می باشند. غارت های غیر قانونی و سوختن جنگل ها ممکن است این تکه از تاریخ را برای همیشه نابود کند. پس اگر به آثار باستانی علاقه مندید و برنامه سفر به این منطقه باستانی را در ذهن دارید، بهتر است وسیله هایتان را زودتر جمع کنید و عازم گواتمالا شوید.

    25 مکانی که باید آن ها را ببینید قبل از اینکه نابود شوند

    سانداربانز، هند و بنگلادش
    سانداربانز نزدیک به 4000 مایل آب و خشکی در دلتای گنگ (بنگال) دارد. این منطقه بزرگ ترین جنگل های درخت های حاره ای در جهان را دارد که پناهگاهی برای حیوانات در معرض خطری مثل ببرها هستند. جنگل زدایی، آلودگی و وابستگی شدید به سوختهای فسیلی موجب افزایش سطح دریا در این ناحیه می شوند که موجب فرسایش خط ساحلی زیبا و گرانبهای سانداربانز می شوند و این ناحیه را در معرض خطر ناپدیدی قرار داده اند. 

    25 مکانی که باید آن ها را ببینید قبل از اینکه نابود شوند

    یخچال های پاتاگونیا، آرژانتین
    یخچال های پایتاگونیا یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری جهان هستند، اما بارش کم و افزایش دما باعث شده اند که این یخچال ها آب شوند و احتمالا عمر این شگفتی رو به پایان است و شاید آخرین نسلی باشیم که بتوانیم از دیدن شگفتی های این جاذبه زیبا و مشهور گردشگری لذت ببریم.

    25 مکانی که باید آن ها را ببینید قبل از اینکه نابود شوند

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW