021-88507190

25 مکانی که باید آن ها را ببینید قبل از اینکه نابود شوند(قسمت دوم)

گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز 08 مرداد ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
آژانس مسافرتی مهرپرواز مقاله ای برای شما آماده کرده که به مکان های رو به نابودی در کره زمین پرداخته شده و به شما میگوید که چه مکان های متاسفانه تا قرن بعد به طور کل از روی کره خاکی محو خواهند شد

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    مکانهایی که باید آن ها را ببینید، قبل از اینکه برای همیشه از روی زمین ناپدید شوند!
    با سلام و درود خدمت شما عزیزان ، در قسمت اول این مقاله به پنج مکان دیدنی روی زمین که رو به نابودی هستند پرداختیم،در قسمت دوم این مقاله هم به پنج مکان دیگر میپردازیم،به دلیل اینکه این مقالات ناراحت کننده هستند ما رو ببخشین ،اما کاملا حقیقت دارند...در کره زمینی که ما انسانها و همه مخلوقات خداوند بزرگ و توانا بر روی آن زندگی میکنیم یک عالمه مکان های طبیعی و فوق العاده زیبا و باور نکردنی وجود دارد که زیبایی هایش قابل وصف نیست و بسیارشگفت انگیز هستند. اما خوب متاسفانه به خاطر تغییرات جوی و بی توجهی ما انسان ها، بعضی از این زیبایی ها و شگفتی های زمین در خطر ناپدید شدن در طی 100 سال آینده یا حتی زودتر هستند که بسیار حزن انگیز و تاسف بار هست این اتفاق! آژانس مسافرتی مهرپرواز مقاله ای برای شما آماده کرده که به مکان های رو به نابودی در کره زمین پرداخته شده و به شما میگوید که چه مکان های متاسفانه تا قرن بعد به طور کل از روی کره خاکی محو خواهند شد! مقاله را تا آخر بخوانید تا ببینید که چه جاهایی در سراسر دنیا در معرض نابودیند. اگر آرزوی دیدن هرکدام از مکان های زیر را دارید، بهتر است زودتر سفرتان را برنامه ریزی کنید، قبل از اینکه برای همیشه از روی زمین ناپدید شوند و به خاطره ها بپیوندند! 
    زاهارا دو لا سیرا،اسپانیا(Zahara de la Sierra)
    این ایالت که در کدیز در کوه های آندالوزیا در اسپانیای جنوبی واقع شده است، در حال از دست دادن حیات وحش و پوشش گیاهی خودش است و دلیل آن افزایش دمای هوا و کاهش سطح بارندگی در سال های اخیر می باشد و دیدن این همه زیبایی قبل از نابودی کاملش خالی از لطف نیست.

    25 مکانی که باید آن ها را ببینید قبل از اینکه نابود شوند

    کارولینای شمالی(The Outer Banks)
    سواحل Outer Banks در کارولینای شمالی باعث شده اند که خشکی در مرز سواحل فرسایش پیدا کند و مکان هایی مثل فانوس کاپ هاتراس را که قدمت آن به سال 1870 برمی گردد را در معرض نابودی قرار دهد.

    25 مکانی که باید آن ها را ببینید قبل از اینکه نابود شوند

    جنگل های ماداگاسکار
    پیش بینی کرده اند که از عمر جنگل های ماداگاسکار فقط 35 سال دیگر باقی مانده است و دلیل آن آتش سوزی های متعدد و جنگل زدایی های فراوان می باشد و تقریبا عمرش رو به پایان است!

    25 مکانی که باید آن ها را ببینید قبل از اینکه نابود شوند

    پارک ملی گلاسیر، مونتانا
    تعداد یخچال های طبیعی در پارک ملی گلاسیر مونتانا به کمتر از 25 درصد کاهش یافته است. در 15 سال آینده  ممکن است تعداد آن ها به صفر برسد و اثری از آن ها باقی نماند. پس فقط 15 سال باقی مانده است تا بتوانید از دیدن زیبایی های این پارک ملی شگفت زده شوید.

    25 مکانی که باید آن ها را ببینید قبل از اینکه نابود شوند

    ونیز، ایتالیا
    زودتر برنامه سفرتان به ونیز را برنامه ریزی کنید چراکه ونیز چند سال است که در حال رفتن به زیر آب است و نشانه از توقف این روند وجود ندارد. سیل های شدید نیز این روند را سریع تر کرده اند و به ناپدید شدن این شهر زیبا که تقریبا برای همه مردم دنیا رویایی می باشد، کمک کرده است. اگر شما هم رویای سفر به این مکان زیبا و شگفت انگیز را دارید، زودتر برای سفرتان برنامه ریزی کنید و لذت آرامش در شهر ونیز را تجربه کنید.

    25 مکانی که باید آن ها را ببینید قبل از اینکه نابود شوند

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW