021-88507190

عجیب ترین مکان ها برای برگزاری جشن عروسی در جهان!(قسمت اول)

اخبار آژانس مسافرتی مهرپرواز 09 مرداد ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
شاید بعضی از جوانان به دنبال این نباشند که با شرایط عادی و سنتی ازدواج کنند.در این بین کسانی هم هستند که می خواهند روز ازدواج و تغییر شرایط زندگیشان را به طرز عجیب تری جشن بگیرند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    عروسی های هیجان انگیز و بامزه!
    با سلام خدمت شما دوستان عزیز،آژانس مسافرتی مهرپرواز این بار هم برای شما مقاله ای جذاب در خصوص جشن های عجیب و غریب عروسی آماده کرده است با ما همراه باشید:
    شاید بعضی از جوانان به دنبال این نباشند که با شرایط عادی و سنتی ازدواج کنند.در این بین کسانی هم هستند که می خواهند روز ازدواج و تغییر شرایط زندگیشان را به طرز عجیب تری جشن بگیرند. از جشن گرفتن در زیر آب گرفته یا رفتن به بالاترین کوه ها در جهان! در این مقاله می خواهیم چند محل عجیب را برای جشن گرفتن عروسی ها به شما معرفی کنیم تا شما هم شاید علاقه مند شوید و بخواهید که در روز عروسیتان آدرنالین را در خونتان حسابی بالا ببرید.
    1.بانجی جامپینگ
    بانجی جامپینگ یک ورزش جذاب است که یک عالمه هیجان را برای شما به ارمغان می آورد. البته این ورزش هیجان انگیز برای کسانی که قلبشان ضعیف است، اصلا توصیه نمی شود! جالب است که بدانید زوج هایی هستند که روز عروسیشان را با یک پرش هیجان انگیز جشن می گیرند! اگر شما هم از آن دسته زوج هایی هستید که واقعا می خواهید در خاص ترین روز زندگیتان، گردش خونتان را بالا ببرید و هیجانی عمل کنید، به تصویر زیر نگاه کنید و نظرتان را به ما بگویید!

    عجیب ترین مکان ها برای برگزاری جشن عروسی در جهان

    2.دامنه کوه برفی
    این زوج اسکی سوار این منطقه برفی در دامنه کوه را برای روز عروسیشان انتخاب کردند، تصور کنید! می توانید لباس عروس و دامادیتان را بپوشید و مثل این زوج عروسیتان را در دامنه کوه برفی جشن بگیرید! حتما برای زوج هایی که عاشق ورزش هستند، مناسب است! نظر شما چیست؟

    عجیب ترین مکان ها برای برگزاری جشن عروسی در جهان

    3.نزدیک یک آتشفشان فعال!!
    خوب جشن گرفتن نزدیک یک آتش فشان فعال کار خطرناکی به نظر می رسد. اما تصورش را بکنید که عکس های عروسیتان چه قدر زیبا و جالب خواهند شد! این زوج در حالی به بالای کوه یاسور رفتند که هر چند دقیقه یک بار آتشفشان فوران می کرد و سنگ های داغ و گدازه هایش را به هوا پرتاب می کرد. به نظرتان به خاطر عکس های عروسی ارزشش را دارد همچین کاری را انجام دهیم!؟

    عجیب ترین مکان ها برای برگزاری جشن عروسی در جهان

    4.بالای کوه اورست
    خوب اگر واقعا عاشق کوه نوردی هستید، می توانید علاقه تان را با گفتن یک بله جذاب در بالای کوه اورست نشان دهید! اگر هم دو ماه برای صعود به بالای اورست وقت ندارید، می توانید مثل این زوج در یکی از ایستگاه های پایین کوه جشنتان را برگزار کنید!

    عجیب ترین مکان ها برای برگزاری جشن عروسی در جهان

    5.در یک شهربازی
    برای زوج هایی که عاشق هیجان هستند، یک شهربازی می تواند بهترین محل برای برگزاری جشنشان باشد. این زوج عهد خود را در یکی از سریع ترین ترن هوایی های جهان بستند. بیایید با هم دعا کنیم که زندگیشان این همه دست انداز نداشته باشد! عروسی هیجان انگیزی است نه؟

    عجیب ترین مکان ها برای برگزاری جشن عروسی در جهان

    قسمت های بعدی این مقاله رو به زودی در اختیار شما سروران قرار میدهیم...
    راستی میدونید که با تور صربستان می تونید بدون ویزا به این کشور زیبا و اروپایی سفر کنید؟آژانس مهرپرواز با نازلترین قیمت ها سفر به صربستان رو واستون آسون مثل آب خوردن کرده،میتونید با کارشناس های ما تماس بگیرید تا مطمئن بشید که چقدر راحت میتونید به صربستان سفر کنید!

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW