021-88507190

عجیب ترین مکان ها برای برگزاری جشن عروسی در جهان!(قسمت دوم)

اخبار آژانس مسافرتی مهرپرواز 10 مرداد ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
روز عروسی خاص ترین روز زندگی هر فردی است و باید به بهترین شکل ممکن برگزار شود، همه چیز درآن روز باید خاص و منحصر به فرد باشد،شايد بعضي از جوانان به دنبال اين نباشند که با شرايط عادي و سنتي ازدواج کنند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    عروسي هاي هيجان انگيز و بامزه!
    با سلام خدمت شما دوستان عزيز،آژانس مسافرتي مهرپرواز اين بار با قسمت دوم مقاله اي جذاب در خصوص جشن هاي عجيب و غريب عروسي در خدمت شماست، با ما همراه باشيد:
    روز عروسی خاص ترین روز در زندگی هر فردی است و باید به بهترین شکل ممکن برگزار شود، همه چیز درآن روز باید خاص و منحصر به فرد باشد،شايد بعضي از جوانان به دنبال اين نباشند که با شرايط عادي و سنتي ازدواج کنند.در اين بين کساني هم هستند که مي خواهند روز ازدواج و تغيير شرايط زندگيشان را به طرز عجيب تري جشن بگيرند.

    عجیب ترین مکان ها برای برگزاری جشن عروسی در جهان

    از جشن گرفتن در زير آب گرفته يا رفتن به بالاترين کوه ها در جهان! در اين مقاله مي خواهيم چند محل عجيب را براي جشن گرفتن عروسي ها به شما معرفي کنيم تا شما هم شايد علاقه مند شويد و بخواهيد که در روز عروسيتان آدرنالين را در خونتان حسابي بالا ببريد.
    6. ازدواج در خانه ارواح
    زوج هایی که از روح نمی ترسند، می توانند مراسم عروسیشان را در یک خانه ارواح خالی از سکنه برگزار کنند! هتل استانلی یکی از مشهور ترین خانه های ارواح جهان است. اما شما می توانید هر خانه دیگری را که به خانه ارواح مشهور است در کشورتان انتخاب کنید و عهد و پیمان همیشگیتان را در یک محل ترسناک اما به یاد ماندنی ببندید!

    عجیب ترین مکان ها برای برگزاری جشن عروسی در جهان

    7.بله گفتن دریک سیاحت اکتشافی
    اگر عاشق سفرهای هیجان انگیز هستید و دوست دارید که جشنتان را در یک سیاحت اکتشافی در حیات وحش برگزار کنید می توانید زمان عروسیتان را در یکی از موسسات سیاحت های اکتشافی آفریقا رزرو کنید. خیلی از این موسسات برایتان یک عروسی رومانتیک، لاکچری و ماجراجویانه را ترتیب می دهند که برای یک عمر فراموشش نخواهید کرد.

    عجیب ترین مکان ها برای برگزاری جشن عروسی در جهان

    8.آغاز زندگی مشترک در جاذبه صفر
    Zero Gravity Corp می تواند جشن عروسیتان را در جاذبه صفر یعنی معلقی کامل در هوا برگزار کند. تصورش را بکنید بوسه عروسیتان در زمانی باشد که کاملا در هوا معلقید!

    عجیب ترین مکان ها برای برگزاری جشن عروسی در جهان

    9.شروع زندگی مشترک در باغ وحش با حضور حیوانات
    برای دوستداران حیوانات، باغ وحش می تواند یک مکان ایده آل برای برگزاری مراسم عروسی باشد. تصورش را بکنید! خیلی از باغ وحش ها در جهان مراسم عروسی را برگزار می کنند. این باغ وحش ها مراسم عروسی را در یکی از زیستگاه های طبیعی باغ وحششان برگزار می کنند، در حالی که یک عالمه حیوان پشتتان وجود دارد می توانید بله بگویید و زندگی مشترکتان را آغاز کنید!

    عجیب ترین مکان ها برای برگزاری جشن عروسی در جهان

    10.شروع یک زندگی رویایی در زیر آب
    این روزها برای برگزاری خاص ترین روز زندگیتان، هر کاری امکان پذیر است. ازدواج زیر آب برای خیلی ها رویا بود و امروزه این رویا می تواند به حقیقت بپیوندد. در بسیاری از نقاط دنیا جشن هایی با این شکل برگزار می شود. این زوج را ببینید که برای چند ثانیه تجهیزات تنفسی خود را خارج کردند تا بتوانند اولین بوسه خود زیر آب را در باهاماس تجربه کنند.

    عجیب ترین مکان ها برای برگزاری جشن عروسی در جهان

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW