021-88507190

جزایر مالزی که به مثابه بهشت هستند!(قسمت اول)

گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز 14 مرداد ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
جزیره های مالزی از نظر زیبایی چیزی از الماس کم ندارند و حال و هوایشان به صورتی است که برای هر نوع تعطیلاتی فوق العاده هستند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    جزایری در مالزی که باید به آن ها سفر کنید تا بهترین تعطیلات عمرتان را تجربه کنید!
    جزیره های مالزی از نظر زیبایی چیزی از الماس کم ندارند و حال و هوایشان  به صورتی است که برای هر نوع تعطیلاتی فوق العاده هستند. می توانید با کسی که عاشقش هستید به جزایر زیبای مالزی سفر کنید و چند روز رومانتیک و عاشقانه را بسازید. یا با خانواده بروید و اوقات خوشی را بگذرانید یا حتی با دوستانتان بروید و کلی تفریح کنید و خوش بگذرانید. در هر صورت با هر قصدی که به جزایر خاص و زیبای مالزی سفر کنید می توانید بهترین تعطیلات زندگیتان را تجربه کنید. برای یک سفر رویایی به مالزی آماده اید؟ پس این مقاله را تا پایان بخوانید تا ببینید چه جایی را می توانید برای گذراندن روزهای سرشار از هیجان و آرامش و لذت انتخاب کنید. توصیه می کنیم قبل از سفرتان به جزایر مالزی، کارهایی که می توانید در آن جا انجام دهید را روی یک تکه کاغذ بنویسید و با خودتان ببرید تا بهترین تفریحات از قلم نیفتند! آژانس مسافرتی مهرپرواز نزدیک ترین فرودگاه ها و راحت ترین راه رسیدن به جزایر زیبای مالزی را برایتان در نظر گرفته است.پس بعد از خواند این مقاله زیبا تور مالزی را رزرو کنید و کلی لذت ببرید!

    جزایره مالزی که به مثابه بهشت هستند

    بهترین جزیره های مالزی در طول ساحل بورنئو کدام ها هستند؟
    جزیره لنکایان
    این جزیره زیبا که در دریای سولو واقع شده است، یکی از بهترین جزیره های مالزی است و می توان از آن به عنوان بهشت روی زمین یاد کرد. زیبایی طبیعت آن نفس گیر است. شما در این جزیره زیبای مالزی می توانید در یک کلبه چوبی اقامت کنید و طبیعت را لمس کنید و لذت ببرید. از طرفی این جزیره به یکی از جذاب ترین نقاط برای غواصی در جهان تبدیل شده است و می توانید بهترین غواصی عمرتان را تجربه کنید و از دنیای زیر آب آن شگفت زده شوید.

    جزایره مالزی که به مثابه بهشت هستند

    این جزیره برای چه کسانی مناسب است؟
    جزیره لنکایان در کشور زیبای مالزی برای خانواده هایی که فرزند دارند و همچنین غواصان بهترین انتخاب است.
    چه کارهایی در جزیره لنکایان می توان انجام داد؟
    شما می توانید در اقامتگاه های لوکس غواصی جزیره لنکایان اقامت کنید و از غواصی و دیدن طبیعت بی نظیر آن لذت ببرید و آرامش محض را تجربه کنید.
    چه طور به این جزیره برسیم؟
    بهترین راه برای رسیدن به جزیره لنکایان این است که با هواپیما به فرودگاه سانداکان در کوالالامپور بروید و به اسکله منتقل شوید و سوار قایق شوید و بعد از 90 دقیقه به جزیره زیبای لنکایان برسید. خوبیش این است که هم زمان کمی برای رسیدن به جزیره لازم دارید و هم اوقات هیجان انگیزی در این زمان سپری میکنید.
    جزیره لیانگ
    اگر شما دنبال ریلکس کردن و غواصی در سفرتان هستید، جزیره لیانگ بهترین مقصد برای شماست. این جزیره خیلی مقصد ارزانی نیست، اما زیبایی آن به حدی است که ارزشش را دارد.

    جزایره مالزی که به مثابه بهشت هستند

    این جزیره برای چه کسانی مناسب است؟
    به خاطر این که جزیره لیانگ در وسط آب های عمیق واقع شده است و موجودات دریایی بی نظیر و نسیمی با طراوت دارد، برای دوستداران طبیعت سفری عالی است و اگر شما هم عاشق طبیعت هستید، باید به این جزیره زیبا سفر کنید و از زیباییش متحیر شوید.
    چه کارهایی در جزیره لیانگ می توان انجام داد؟
    اگر به جزیره لیانگ سفر کردید، از دنیای بی نظیر زیر آب لذت ببرید و آفتاب بگیرید و ریلکس کنید و پرندگان زیبای آن را تماشا کنید.
    چه طور به این جزیره برسیم؟
    برای اینکه تعطیلات رویایی خود را در جزیره لیانگ سپری کنید، اول یک پرواز به فرودگاه کوتا کینابالو در کوالالامپور بگیرید و بعد با یک پرواز دیگر بعد از دو ساعت به این جزیره زیبا و رویایی برسید.
    جزیره سلینگان تورتل (جزیره زیبای لاک پشت ها)
    این جزیره که در 40 کیلومتری سانداکان واقع شده است، بی شک تجربه ای رویایی را برای شما به ارمغان می آورد که هیچ گاه فراموش نخواهید کرد. لاک پشت های زیبایی که دور تا دور این جزیره شنا می کنند، منظره ای را برای شما می سازند که نه چشمانتان را می توانید از آن ها بردارید و نه دوربینتان را!

    جزایره مالزی که به مثابه بهشت هستند

    این جزیره برای چه کسانی مناسب است؟
    از بین همه جزیره های مالزی، این یکی بیشترین ارزش را دارد که با خانواده، همسر و یا حتی دوستانتان به آن سفر کنید.
    چه کارهایی در جزیره سلینگان تورتل می توان انجام داد؟
    در این جزیره زیبا از دیدن لاک پشت های زیبا و تخم گذاری آن ها شگفت زده می شوید. علاوه بر آن می توانید غواصی کنید و از تفریحات آبی لذت ببرید و زمانتان را در ساحل های بی نظیر آن بگذرانید و ریلکس کنید.
    چه طور به این جزیره برسیم؟
    برای اینکه به جزیره زیبای لاک پشت ها بروید، یک پرواز مستقیم از کوالالامپور یا کوتا کینابالو به شهر سانداکان بگیرید و از آن جا 60 دقیقه قایق سواری کنید تا به جزیره برسید.
    منتظر قسمت های بعدی این مقاله باشید!

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW