021-88507190

25 مکانی که باید آن ها را ببینید قبل از اینکه نابود شوند(قسمت سوم)

گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز 22 مرداد ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
متاسفانه به خاطر تغییرات جوی و بی توجهی ما انسان ها، بعضی از این زیبایی ها و شگفتی های زمین در خطر ناپدید شدن در طی 100 سال آینده یا حتی زودتر هستند که بسیار حزن انگیز هست این اتفاق!

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    مکانهایی که باید آن ها را ببینید، قبل از اینکه برای همیشه از روی زمین ناپدید شوند!
    با سلام و درود خدمت شما عزیزان ، در قسمت اول و دوم این مقاله به 10 مکان دیدنی روی زمین که رو به نابودی هستند پرداختیم،در قسمت سوم این مقاله هم به هفت مکان دیگر میپردازیم،به دلیل اینکه این مقالات ناراحت کننده هستند باید ما رو ببخشین ،اما کاملا حقیقت دارند...در کره زمینی که ما انسانها و همه مخلوقات خداوند بزرگ و توانا بر روی آن زندگی میکنیم یک عالمه مکان های طبیعی و فوق العاده زیبا و باور نکردنی وجود دارد که زیبایی هایش قابل وصف نیست و بسیارشگفت انگیز هستند. اما خوب متاسفانه به خاطر تغییرات جوی و بی توجهی ما انسان ها، بعضی از این زیبایی ها و شگفتی های زمین در خطر ناپدید شدن در طی 100 سال آینده یا حتی زودتر هستند که بسیار حزن انگیز و تاسف بار هست این اتفاق! آژانس مسافرتی مهرپرواز مقاله هایی برای شما آماده کرده که به مکان های رو به نابودی در کره زمین پرداخته شده و به شما میگوید که چه مکان های متاسفانه تا قرن بعد به طور کل از روی کره خاکی محو خواهند شد! مقاله ها را تا آخر بخوانید تا ببینید که چه جاهایی در سراسر دنیا در معرض نابودیند. اگر آرزوی دیدن هرکدام از مکان های زیر را دارید، بهتر است زودتر سفرتان را برنامه ریزی کنید و خرید بلیط خود را به صورت آنلاین انجام دهید، قبل از اینکه برای همیشه از روی زمین ناپدید شوند و به خاطره ها بپیوندند! 
    ماچوپیچو،کشور پرو
    آثار باستانی امپراطوری اینکان ها میلیون ها توریست را هر ساله به ماچوپیچو جذب می کند که بیش از محدودیت 2500 نفر در روز است که توسط یونسکو و کشور پرو تعیین شده است. خیلی ها اعتقاد دارند که به دلیل رانش طبیعی زمین و فرسایش، این آثار باستانی با ارزش رو به نابودی هستند. مگر اینکه مسئولین تدبیری بیندیشند و این نابودی را به تعویق بیندازند.

    25 مکانی که باید آن ها را ببینید قبل از اینکه نابود شوند

    جزیره های گالاپاگوس(غرب اکوادور)
    جمعیت زیاد توریست ها و گونه های خارجی که متعلق به این منطقه نیستند باعث شده است که اکوسیستم این جزایر به هم بریزد و گونه های خاص متعلق به جزایر گالاپاگوس را تهدید کند و آن ها را در معرض نابودی قرار دهد.

    25 مکانی که باید آن ها را ببینید قبل از اینکه نابود شوند

    کونگو باسین، آفریقا
    دومین جنگل بزرگ و بارانی دنیا یعنی کونگو باسین آفریقا یکی از بزرگترین مکان ها با تنوع زیستی گوناگون می باشد که بیشتر از 10000 گونه پوشش گیاهی،1000 گونه پرنده و 400 گونه پستاندار می باشد. به هر حال سازمان ملل پیش بینی کرده که دو سوم این جنگل که شامل گیاهان و حیات وحش گسترده ای می شود تا سال 2040 تخریب می شود.

     

    25 مکانی که باید آن ها را ببینید قبل از اینکه نابود شوند

    دریای مرده (مرز اردن و اسرائیل)
    دریای مرده که مرز اردن و اسرائیل است در 40 سال گذشته به میزان یک سوم کوچک تر شده است. تا وقتی که کشورهای اطراف این دریا به استفاده از این آب از رودخانه اردن ادامه دهند، امکان ناپدید شدن این دریا تا 50 سال آینده وجود دارد.

    25 مکانی که باید آن ها را ببینید قبل از اینکه نابود شوند

    زمین های باتلاقی فلوریدا
    زمین های باتلاقی فلوریدا در آمریکا بیشتر از هر پارک دیگری در معرض تهدید می باشد. آب بیش از حد، گونه های جدید و پیشرفت شهری همه قسمتی از این مشکل هستند.

    25 مکانی که باید آن ها را ببینید قبل از اینکه نابود شوند

    کوه های آلپ، اروپا
    تغییرات آب و هوایی اثر شدیدی بر روی کوه های آلپ گذاشته است. چون ارتفاع آن ها در مقایسه با کوه های دیگر کم تر است. هرساله یخچال های طبیعی کوه های آلپ تقریبا 3% کمتر می شوند که متاسفانه به این معنی است که تا سال 2050 ممکن است دیگر هیچ یخچال طبیعی در کوه های آلپ وجود نداشته باشد. بهتر است با تور اروپا بروید و از این مجموعه زیبا و بسیار شگفت انگیز دیدن نمایید قبل از اینکه به طور کامل از بین بروند.

    25 مکانی که باید آن ها را ببینید قبل از اینکه نابود شوند

    تووالو
    تووالو که در اقیانوس آرام بین استرالیا و هاوایی واقع شده است، یک ملیت پلینزی است که از 9 جزیره تشکیل شده است. جزیره ها در خطر به زیر آب رفتن هستند چون که فقط 15 فوت از آب بالاتر هستند. پس اگر دوست دارید که این جزایر زیبا را ببینید، باید کمی عجله کنید.

    25 مکانی که باید آن ها را ببینید قبل از اینکه نابود شوند

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW