021-88507190

10 تفریح هیجان انگیزکه می توانید در پوکت انجام دهید(قسمت دوم)

گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز 15 مهر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
جزیره پوکت در دریای آندامان در جنوب تایلند واقع شده است و به طور حتم یکی از بهترین و جذاب ترین مناطق توریستی سراسر جهان است و هر ساله میلیون ها توریست را جذب زیبایی ها و شگفتی های خود می کند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    همانطور که در قسمت اول این مقاله هم توضیح دادیم جزیره پوکت در دریای آندامان در جنوب تایلند واقع شده است و به طور حتم یکی از بهترین و جذاب ترین مناطق توریستی سراسر جهان است و هر ساله میلیون ها توریست را جذب زیبایی ها و شگفتی های خود می کند. با وجود این همه تفریح موجود در پوکت، شکی نیست که سفرتان به تایلند با تور ارزان قیمت تایلند یکی از به یادماندنی ترین سفرهای تمام عمرتان خواهد شد. 
    در پوکت شما می توانید از تورهای قایقی لذت ببرید و غروب های باور نکردنی و زیبای خورشید را تماشا کنید، در نمایش ها و کنسرت های زنده شرکت کنید، ورزش های آبی هیجان انگیز و مفرح را امتحان کنید و از زندگی شبانه فوق العاده این جزیره زیبای تایلند به وجد بیایید. مهرپرواز در این مقاله 10 تا از بهترین تفریحات پوکت را برایتان گردآوری کرده تا بتوانید در سفر هیجان انگیزتان با تور ارزان پوکت به پوکت از این تفریحات غافل نشوید.
    6.از نمایش مشهور و جذاب فانتاسی لذت ببرید
    این نمایش فرهنگی با ترکیبی از تکنولوژی مدرن و هنرهای جذاب برگزار می شود و عشق، خوش گذرانی، آزادی و شجاعت را به وسیله شعبده بازی، حرکات آکروباتیک، آتش بازی و شیرین کاری های حیوانات به نمایش می گذارد.
    این نمایش در یک تئاتر 3000 نفره اجرا می شود. علاوه بر دیدن نمایش می توانید به فروشگاه های خیابانی و بوفه رستوران اطراف آن سر بزنید و از طعم لذیذ غذاهای تایلندی لذت ببرید.
    این تفریحات را از دست ندهید: حتما نمایش مشهور سیام نیرامیت که بیش از 100 مجری دارد را تماشا کنید.
    بهترین زمان برای رفتن به نمایش فانتاسی: این نمایش همه روزه به جز پنج شنبه ها از ساعت 5:30 بعد از ظهر تا 11:30 شب باز است و تفاوتی نمی کند که چه روزی شاهد این نمایش باشید.

    10 تفریح هیجان انگیزکه می توانید در پوکت انجام دهید(قسمت دوم)

    7.از منظره دماغه پرومتپ دیدن کنید
    یکی از جذاب ترین نقاط پوکت برای دیدن غروب خورشید، دماغه پرومتپ در ساحل جنوب غربی پوکت است. توریست های زیادی در این نقطه جمع می شوند تا یکی از زیباترین غروب های زندگیشان را تماشا کنند.
    این تفریحات را از دست ندهید: حتما از موزه لایت هاوز در این ساحل دیدن کنید.

    10 تفریح هیجان انگیزکه می توانید در پوکت انجام دهید(قسمت دوم)

    8.به سافاری جنگل بروید و حیات وحش جذاب پوکت را از نزدیک ببینید
    اگر حیات وحش و حیوانات را دوست دارید، حتما از تور سافاری که در پارک خائولاک و پارک ملی خائوسوک برگزار می شود، لذت خواهید برد. در هر دو پارک حیوانات گوناگونی زندگی می کنند که مطمئنا هیجان زده تان می کنند. پس دوربین خود را آماده کنید و برای دیدن فیل های وحشی، گربه های بزرگ و دیگر حیوانات آماده باشید.
    این تفریحات را از دست ندهید: از آکواریوم پوکت دیدن کنید، در باغ های گیاه شناسی پوکت قدم بزنید و از دیدن اجراهای رقص و هنرهای رزمی تایلندی در باغ ارکیده و دهکده تایلند لذت ببرید.
    بهترین زمان برای رفتن به سافاری جنگل: بهترین زمان برای لذت بردن از سافاری حیات وحش ساعت های روشن روز در ماه های دسامبر و ژانویه است.

    10 تفریح هیجان انگیزکه می توانید در پوکت انجام دهید(قسمت دوم)

    9.از ورزش های آبی مثل غواصی، اسنورکلینگ و موج سواری لذت ببرید
    این تفریح برای کسانی که عاشق هیجان و ماجراجویی هستند، ایده آل است. پوکت با آب های کریستالی و تمیزش بهشتی برای دوستداران ورزش های آبی به شما ر می آید. مخصوصا ساحل غربی پوکت امکاناتی عالی برای ورزش های آبی مثل اسنورکلینگ و موج سواری را برای توریستان فراهم کرده است.
    سواحل جنوب شرقی پوکت مثل نای یانگ و لایان هم برای ورزش هایی مثل کایت سرفینگ مشهور هستند.
    بهترین زمان برای ورزش های آبی در پوکت: ماه های نوامبر تا مارچ بهترین زمان سال برای لذت بردن از ورزش های آبی در پوکت است، چراکه در این ماه ها دریا آرام است و هوا عالی است.

    10 تفریح هیجان انگیزکه می توانید در پوکت انجام دهید(قسمت دوم)

    10.با یک ماساژ لوکس تایلندی ریلکس کنید
    خوب تعطیلات در پوکت بدون تجربه ماساژ لوکس تایلندی کامل نمی شود و یادتان باشد که این ماساژ را هیچ جای دیگر دنیا نمی توانید تجربه کنید. هنوز باورتان نشده است؟ پس کافیست به یک مرکز اسپای لوکس بروید، روی تشک های نرم آن دراز بکشید و در دنیای خلسه غرق شوید و ریلکس کنید.این تفریحات را از دست ندهید: ماساژ ماهی یک نوع دیگر ماساژ است. برای این ماساژ باید پایتان را در یک محفظه پر از ماهی قرار دهید تا ماهی ها پوست های مرده پایتان را بخورند و به شما احساس سر زندگی و نشاط بدهند.تنوع تفریحات و جاذبه های گردشگری پوکت، این شهر را به مقصدی جذاب برای توریستان تبدیل کرده است و هیچ توریستی را نا امید نمی کند. پس برای کشف این جزیره زیبا و تجربه بهترین سفر زندگیتان آماده اید؟ با مهرپرواز تماس بگیرید.

    10 تفریح هیجان انگیزکه می توانید در پوکت انجام دهید(قسمت دوم)

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW