021-88507190

آشنایی با بزرگترین نمایشگاه کشاورزی ترکیه (Growtech Eurasia)

رویدادها و فستیوال ها آژانس مسافرتی مهرپرواز 09 آبان ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    برگزاری نمایشگاه کشاورزی Growtech Eurasia در آنتالیا 

    نمایشگاه کشاورزی اوراسیا از تاریخ 28 نوامبر 2018 (7 آذر) تا 1 دسامبر 2018 (10 آذر)در ترکیه برگزار میگردد.این هجدهمین نمایشگاه کشاورزی است که در مرکز نمایشگاهی آنتالیا برگزار میشود و تا به امروز یکی از بزرگترین و معتبر ترین نمایشگاه های تخصصی در زمینه ی کشاورزی و تکنولوژی در اوراسیا است که هر سال به تعداد بازدید کنندگان آن افزون میشود.این نمایشگاه از سال 2001 هر ساله در حال برگزاری است و به یکی از رویداد های مهم در ترکیه تبدیل شده.شما هم میتوانید با یک تور ارزان قیمت آنتالیا در این رویداد جهانی شرکت کنید. 
    امسال بیش از 800 غرفه دار از 30 کشور مختلف و 85.000 متخصص کشاورزی از بیش از 100 کشور در فضایی به وسعت 50 هزار متر مربع گرد هم می آیند.
    نمایشگاه کشاورزی اوراسیا مکانی هست که چه شما یک کشاورز ساده یا یک کمپانی بزرگ صادرات به بازارهای جهانی و یا یک فرد حرفه ای در صنعت کشاورزی باشید بهتره که در اونجا حضور داشته باشید چون بی شک این نمایشگاه جزو بهترین هاست و تنها در سال یکبار برگزار میگردد. همچنین بزرگترین نمایشگاه کشاورزی ترکیه، مکان مناسبی برای علاقه مندان به گل و گیاه،دانشگاه ها و دانشجویان در انواع رشته های مرتبط، موسسات کشاورزی و و سازمان های وابسته ،سرمایه گذاران و رسانه ها و ... می باشد.
    برای رزرو تور آنتالیا ویژه 2 آذر نمایشگاه کشاورزی می توانید از همین الان اقدام نمایید و به سایت آژانس مهرپرواز مراجعه کنید و یا رزرواسیون خود را به همکاران ما بسپارید.

    بزرگترین نمایشگاه کشاورزی ترکیه (Growtech Eurasia)

    زمینه فعالیت نمایشگاه کشاورزی آنتالیا 

    این نمایشگاه در بخش های مختلفی از جمله گیاهان گلخانه ای و فناوری های مرتبط با آن ها، تجهیزات کشاورزی، جدید ترین سیستم های آبیاری، چگونگی رشد و کشت بذرها، جدید ترین روش تغذیه گیاهان ومحافظت از آن ها، انواع ماشین آلات و تجهیزات کشاورزی و کنترل های بیولوژیکی گیاهان و ... است و شرکت کنندگان در این نمایشگاه جدید ترین محصولات خود را معرفی و ارائه می کنند.

    دسته بندی غرفه ها در نمایشگاه کشاورزی 

    غرفه های نمایشگاه کشاورزی به چند دسته تقسیم می شوند این دسته بندی به شرح زیر می باشد:

    1) ماشین آلات-تراکتور-تجهیزات کشاورزی(ماشین ها و سیستم های بسته بندی محصولات، ماشین آلات نگهداری محصولات و سیستم های نگهداری و انبار محصولات، انواع ماشین های کارگاهی-چمن زنی و توربین های گنزدایی و ضد عفونی)
    2) تکنولوژی گل خانه (سیستم های گرمایشی – خنک کننده –تهویه گل خانه ها، متریال گلخانه ای، روش و پروژه های ساخت گلخانه ها)
    3) سیستم و تجهیزات آبیاری و فناوری های مرتبط(سیستم آبیاری قطره ای-بارانی-پمپ آبیاری ، انواع قطعات آبیاری،آبفشان)
    4) کشاورزی ارگانیک و پرورش گل و گیاه(تولیدات – محصولات – انواع کود های ارگانیک،(صدور گواهینامه کشاورزی ارگانیک)
    5) خدمات وتدارکات و صدور گواهینامه کشاورزی(مشاوره و کارشناسی، نظارت، کنترل، آزمایش، تحقیق و آنالیز، انواع بیمه و خدمات بانکی و مالی کشاورزی)
    6) تغذیه گیاهان و محافظت از آن ها(کود های بیولوزیک و مایع معدنی، کود های آبیاری قطره ای، سموم و کود شیمیایی، محصولات متبط با رشد گیاه، محافظت کننده های بعد از برداشت و انواع روش آن)
    7) بذر و جوانه روش و محل نگهداری آنها.

    بزرگترین نمایشگاه کشاورزی ترکیه (Growtech Eurasia)
    علت حضور بسیاری از کشاورزان و صنعت گران در نمایشگاه Growtech Eurasia :
    1) شناخت رقبا و کسب اطلاع از دیدگاه های جدید
    2) ارزیابی و بررسی بازار
    3) افزایش مشتری 
    4) شناخت برند های مختلف
    5) آگاهی از جدید ترین متد های روز دنیا

    آدرس و محل برگزاری نمایشگاه کشاورزی آنتالیا 

    آدرس محل برگزاری: مرکز EXPO آنتالیا (Pınarlı Beldesi, Aksu,07110 Antalya,Turkey ) سالن 1-6
    تلفن نمایشگاه : 902424622000
    ساعت برگزاری: 10-18
    آژانس مسافرتی مهرپرواز مجری تورهای ترکیه و برگزار کننده تورهای نمایشگاهی می باشد. جهت رزرو آنلاین بلیط هواپیما و نیز رزرو هتل آنتالیا می توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی مهرپرواز در تماس باشید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW