021-88507190

همه چیز درباره جذاب ترین آکواریوم جهان (لاست چمبرز دبی)

گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز 14 آبان ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    همه چیز درباره آکواریوم لاست چمبرز دبی
    شهر جذاب دبی کم کم به یکی از مناطق اصلی توریستی جهان تبدیل شد و هر ساله توریستان مختلفی را از سراسر دنیا به خاطر مراکز خرید بزرگ و جذابش و هتل های لوکس دبی و دیگر مکانهای توریستی دبی به خود جذب می کند. یکی از این تفریحات هیجان انگیز، بازدید از آکواریوم لاست چمبرز دبی است. این آکواریوم که هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان جذابیت زیادی دارد، در یکی از زیباترین ساختمان های دبی یعنی آتلانتیس د پالم واقع شده است.این مکان نامش را از شهر گم شده افسانه ای آتلانتیس گرفته است و همزمان هم داستان این شهر را برای شما نقل می کند و هم شما را با بیش از 65،000 موجودات دریایی آشنا می کند. شما می توانید در این آکواریوم بزرگ و هیجان انگیز گشت و گذار کنید و از دیدن زندگی دریایی در 20 نمایشگاه مختلف آن لذت ببرید و دنیای افسانه ای زیر آب را از نزدیک لمس کنید. 
    اطلاعات اولیه در مورد آکواریوم لاست چمبرز
    آدرس: امارات، دبی، هتل آتلانتیس د پالم
    ساعات کاری: 10 صبح تا 10 شب

    همه چیز درباره جذاب ترین آکواریوم جهان (لاست چمبرز دبی)

    هزینه ورودی:
    آکواریوم لاست چمبرز نمایش های مختلفی دارد که می توانید هرکدام از آن ها را انتخاب کنید. هزینه ورودی این آکواریوم از 100 درهم شروع می شود و بستگی به این دارد که شما چند نمایش را بخواهید در این آکواریوم تماشا کنید و چه تفریحاتی را می خواهید در آن تجربه کنید.
    تفریحات آکواریوم لاست چمبرز
    1.تجربه اسنورکلینگ
    آکواریوم لاست چمبرز دبی برای تجربه اسنورکلینگ جذابش خیلی مشهور شده است. جالب است که برای این تجربه نیاز به بلد بودن شنا ندارید و کودکان بالای 6 سال هم به راحتی می توانند این تفریح هیجان انگیز را تجربه کنند. شما می توانید موجودات جذاب و عیجیب و غریب زیر آب را از نزدیک تماشا کنید. این تجربه به قدری جذاب است که تا آخر عمرتان خاطرات خوشش را از یاد نخواهید برد.

    همه چیز درباره جذاب ترین آکواریوم جهان (لاست چمبرز دبی)

    2.تور قصه های ماهی
    شما در این تور با هر اطلاعاتی که دوست دارید در مورد ماهی ها و دیگر موجودات دریایی بدانید، آشنا می شوید.  در این تور هیجان انگیز شما متوجه می شوید که از این 65000 نوع موجودات دریایی چطور نگهداری مشود تا در این آکواریوم زیر زمینی زندگی کنند. شما را به بیمارستان ماهی ها هم می برند، جایی که ماهی های تازه متولد شده در آن نگهداری می شوند و از ماهی های پیرتر نیز مراقبت می شود. شما با کار کارمندان و کارشناسان پشت صحنه این آکواریوم نیز در این تور آشنا می شوید.
    3.غواصی در آکواریوم
    در این آکواریوم امکانات غواصی متعددی برای توریستان و بازدیدکنندگان وجود دارد. نوعی غواصی برای مبتدیان در این آکواریوم تدارک دیده شده است که شما می توانید در آن مهارت های اولیه غواصی را در آن یاد بگیرید و کوسه ها و دیگر موجودات دریایی را از نزدیک ببینید. همچنین اگر شما مدرک غواصی دارید، نوع دیگری غواصی وجود دارد که شما می توانید از آن لذت ببرید و موجودات کمیاب در دنیای زیر آب را از نزدیک ببینید. رمزآلودترین و جذاب ترین نوع غواصی هم برای توریستان بسیار شجاع ترتیب داده شده است تا بتوانند به چهارده نوع مختلف کوسه با دست غذا بدهند و ماجراجویی را تمام عیار و با تمام وجود تجربه کنند.

    همه چیز درباره جذاب ترین آکواریوم جهان (لاست چمبرز دبی)

    4.شرکت در جشن های آکواریوم لاست چمبرز
    در هتل آتلانتیس د پالم جشن ها، فستیوال ها و رویدادهای دبی  در طول سال جشن گرفته می شود. یکی از این جشن ها هالووین است که این روزها در حال برگزاری است. شما هم می توانید برنامه سفرتان به دبی را با فستیوال های بزرگ دنیا هماهنگ کنید و به آکواریوم لاست چمبرز در هتل آتلانتیس د پالم بروید و از نمایش های برگزار شده در این آکواریوم لذت ببرید.
    5.نمایش های آبی در آکواریوم
    این تفریح برای خانواده هایی که کودکان خردسال دارند بسیار جذاب است. در این نمایش های آبی، کمدین های غواص شما و کودکانتان را با روشی بامزه و جذاب با جنبه های مختلف غواصی و دنیای زیر آب آشنا می کنند و سفرتان به دبی را جذاب و به یاد ماندنی می کنند. بعد از نمایش هم به موجودات دریایی غذا داده می شود و این کار برای کودکان با هر سن و سالی جذاب است.
    6.یوگا
    آیا نیاز به ریلکس کردن و فراموش کردن دغدغه هایتان دارید؟ تجربه یوگا در آکواریوم لاست چمبرز دبی می تواند برایتان فرصتی باشد که آرامش بگیرید و کمی استراحت کنید. شما می توانید کلاس های یوگا را در آکواریوم لاست چمبرز رزرو کنید و در موقعیتی جذاب و منحصر به فرد از یوگا لذت ببرید. تصورش را بکنید که می توانید در حالی یوگا کنید که اطرافتان را دنیای رنگارنگ زیر آب فراگرفته است. 

    همه چیز درباره جذاب ترین آکواریوم جهان (لاست چمبرز دبی)

    7. رویدادهای شخصی و دورهمی ها 
    چه بهتر از اینکه بتوانید مهمانی های شخصی خود را در تونل های شیشه ای که دور تا دورش را آکواریوم های زیبا و جذاب فراگرفته اند، برگزار کنی؟ این مهمانی برگزار شده حتما مهمانانتان را شگفت زده می کند و مهمانانتان را از این برنامه ریزی جذابتان برای مهمانی متحیر می کند. اگر شما هم قصد برگزاری مراسم، رویدادهای جمعی و مهمانی را دارید می توانید روزی را برای برگزاری جشنتان در این آکواریوم رزرو کنید.
    آکواریوم لاست چمبرز بهتر است یا آکواریوم دبی؟
    همان طور که می دانید آکواریوم دبی در دبی مال واقع شده است و یکی دیگر از جاهای دبی است که که می توانید در آن دنیای شگفت انگیز زیر آب کشف کنید. آکواریوم دبی بزرگترین کلکسیون کوسه ها را در جهان دارد و دیدن آن هم به شما به شدت توصیه می شود. اما مزیت آکواریوم لاست چمبرز نسبت به آکواریوم دبی این است که برای شما تفریحات متعددی را تدارک دیده است تا بتوایند یک روز کامل را با خانواده و کودکانتان در آن سپری کنید و لذت ببرید.
    خوب! برنامه شما برای سفر به دبی و بازدید از آکواریوم لاست چمبرز چه زمانی است؟ با مهرپرواز تماس بگیرید تا  ارزانترین تور مسافرتی دبی را به شما پیشنهاد دهند.

    همه چیز درباره جذاب ترین آکواریوم جهان (لاست چمبرز دبی)

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW