021-88507190

معتبرترین نمایشگاه بین المللی کفش و چرم استانبول (AYSAF)

رویدادها و فستیوال ها آژانس مسافرتی مهرپرواز 21 آبان ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    AYSAF
    نمایشگاه کفش و چرم ترکیه دومین نمایشگاه بزرگ صنعت کفش و چرم در اروپا و بزرگترین نمایشگاه بین المللی در زمینه ی صنعت کفش در اوراسیاست،که به آیساف معروف است.این نمایشگاه یکی از بزرگترین و معتبرترین نمایشگاه های کفش در استانبول و حتی در عرصه ی بین المللی است که در سال 2بار در بهار و پاییز برگزار میشود.پاییز امسال شصتمین دوره ی برگزاری این نمایشگاه است که از تاریخ 7 آذر الی 10 آذر 97 در مرکز سی ان آر استانبول برگزار میگردد. این نمایشگاه  امسال با بیش از 450 غرفه در مساحتی حدود 60 هزار متر مربع بر پا میشود. نمایشگاه AYSAF، با همکاری یکی از زیر مجموعه های هولدینگ CNR به  نام شرکت Pozitif Fuarcılık و انجمن سازندگان قطعات کفش AYSAD برگزار میشود.

    معتبرترین نمایشگاه  بین المللی کفش وچرم استانبول ( AYSAF)

     صنعت تولید کفش دربخش صادرات در کشور ترکیه، جایگاه ویژه ای دارد و سالانه حدود  500 میلیون کفش در ترکیه تولید میشود! این کشور یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کفش جهان است که در اروپا رتبه ی اول و در جهان رتبه ی هفتم را به خود اختصاص داده.
    AYSAF یکی از نمایشگاه های موثر در توسعه صنعت کفش وچرم در ترکیه است که هر ساله با حضور متخصصانی ازکشورهای فرانسه ، آلمان ، بلژیک ،اتریش ، ایران ، قزاقستان ، الجزایر، لبنان ، آذربایجان ، مصر، مراکش ، اسپانیا ، اوکراین ، انگلستان و...برگزار میشود.این نمایشگاه از این جهت که از سراسر دنیا بازدید کننده دارد از اهمیت زیادی برخوردار است.

    معتبرترین نمایشگاه  بین المللی کفش وچرم استانبول ( AYSAF)

    *زمینه فعالیت:
    نمایشگاه آیساف در زمینه های مختلفی از قبیل مواد اولیه و مواد شیمیایی کفش،اجزای مختلف کفش،ماشین آلات تولید کفش، چرم و فن آوری های مرتبط با آن،قطعات چرم،ماشین آلات پردازش چرم فعالیت دارد.

    معتبرترین نمایشگاه  بین المللی کفش وچرم استانبول ( AYSAF)

    معتبرترین نمایشگاه  بین المللی کفش وچرم استانبول ( AYSAF)

    *شرکت کنندگان:
    در این نمایشگاه نمایندگان صنعت کفش(تولید کنندگان کفش و محصولات چرمی) ،عمده فروشان،وارد کنندگان،توزیع کنندگان، بازرگانان چرم و تامین کنندگان مواد خام مرتبط با تولید کفش شرکت دارند.بازدید کنندگان میتوانند علاوه بر آشنایی با جدیدترین محصولات صنعت چرم و کفش، به برقراری ارتباط تجاری با سایر شرکت کنندگان نیز بپردازند.آیساف باعث میشود نمایندگان صنعت چرم و کفش کشور های مختلف با هم ملاقات کنند و یک دید جامعی از بازار بدست آورند.شرکت کنندگان در این نمایشگاه شامل:
    *تولید کنندگان قطعات چرم(پارچه-کفی-پاشنه-قالب)
    *تولید کنندگان مواد اولیه کالاهای چرمی و لوازم جانبی
    *تولید کنندگان و تامین کنندگان مواد شیمیایی
    *تولید کنندگان چرم مصنوعی(PU-PVC-TR)
    *تولید کنندگان ماشین آلات
    *نشریات تجاری
    *موسسات و انجمن ها و نمایندگی های معروف.

    عمده ی شرکت کنندگان در این نمایشگاه تولید کنندگان را تشکیل می دهد و ما بقی عمده فروشان ،طراحان ،وارد کنندگان و صادرکنندگان هستند.پرطرفدارترین بخش این نمایشگاه بخش طراحی آن است که بازدید کنندگان میتوانند به روز ترین مدل های دنیا را که توسط  طراحان بین المللی مختلف از سراسر دنیا طراحی شده خریداری کنند.

    آژانس مسافرتی مهرپرواز مجری تورهای نمایشگاهی و تورهای ترکیه میباشد.شما میتوانید جهت رزرو پرواز ارزان استانبول و یا رزرو هتل دراستانبول با ما تماس بگیرید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW