021-88507190

بزرگترین نمایشگاه رسانه و سرگرمی دبی (My Content)

رویدادها و فستیوال ها م.لشکری 05 آذر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]
    نمایشگاه رسانه و سرگرمی دبی

    این نمایشگاه از تاریخ  18 الی 19 آذر 1397 در مرکز نمایشگاهی کنفرانس ساحلی جمیرا در نزدیکی برج العرب یکی از برجسته ترین برج های دبی  برگزار می گردد.
    نمایشگاه رسانه و سرگرمی دبی (My Content) بزرگترین بازار با محتوای سرگرمی در خاورمیانه و شمال آفریقا در منطقه منا (Mena) است.از آن جایی که منا سرعت رشد خوبی در بین کشورهای جهان دارد از این رو این مسئله سبب می شود همواره موقعیت های جدید شغلی در زمینه های مختلف از جمله محتواهای صوتی و تصویری در این منطقه وجود داشته باشد.

    بزرگترین نمایشگاه رسانه و سرگرمی دبی (My Content)
    بزرگترین نمایشگاه رسانه و سرگرمی دبی (My Content)
    My content یک بازار منحصر به فرد است که برای برآورده ساختن نیازهای صنعت رسانه ها طراحی شده است و این نمایشگاه اساسا یک بازار شبکه سازی، تبلیغ و بازاریابی، نمایش، خرید و فروش، تولید و توزیع محتوا سرگرمی در همه ی زمینه هاست. این نمایشگاه فرصت مناسبی برای حضور حرفه ای های حوزه تلویزیون، فیلم، انیمیشن، برنامه های کودک، محتوای اینترنتی، موبایل و برنامه های مخصوص تلفن همراه، شبکه های اجتماعی، هنرهای خلاق، سرگرمی های تعاملی، کتاب های مصور و سایر محتواهای دیجیتالی میباشد و بهترین موقعیت برای ارائه و تبلیغ تکنولوژی های جدید، محصولات و سرویس های شرکت کنندگان میباشد.

    بزرگترین نمایشگاه رسانه و سرگرمی دبی (My Content)
    بزرگترین نمایشگاه رسانه و سرگرمی دبی (My Content)
    این نمایشگاه با حضور 290 غرفه دار و بیش از 8750 بازدید کننده هر ساله در کشور امارات برگزار میگردد. با شرکت در این رویداد، شرکت کنندگان این فرصت را خواهند داشت تا با پخش کننده ها و توزیع کنندگان محصولات دیجیتالی از سرتاسر خاورمیانه و آفریقا ملاقات داشته باشند و بتوانند موقعیت شغلی جدیدی برای خود ایجاد کنند و همچنین My Content شرایطی را برای شرکت کنندگان فراهم می کند تا با تعداد زیادی از تولیدکننده های بزرگ مدیا در یک جا ملاقات داشته باشند. این مسئله، باعث می شود شرکت در این همایش کاری به صرفه و منطقی به نظر برسد.ارائه دهندگان خدمات همچنین میتوانند با معرفی محصولات خود برای محصولاتشان مشتری بیشتری جذب کنند و حتی میتوانند برای محصولات خود اسپانسر پیدا کنند و توضیحات خود را در مورد محصولات جدیدشان به خریداران و بازدیدکنندگان ارائه کنند.بازدیدکنندگان نیز قادرند از جدیدترین محصولات رسانه ای بازدید کنید.

    بزرگترین نمایشگاه رسانه و سرگرمی دبی (My Content)
    نکته مهم: MyContent یک رویداد متعلق به سازماندهی و نمایشگاه های INDEX است. هزینه ثبت رویداد باید مستقیما به نفع INDEX پرداخت شود. INDEX به هیچ شخص ثالث / شرکت اجازه ی جمع آوری هزینه ها و یا انجام معاملات غیرمستقیم از طرف آن را نمی دهد. همه مکاتبات رویداد باید به نمایندگان MyContent خطاب شوند.

    آدرس: Madinat Jumeirah Conference & Events Centre, Dubai, UAE
    تلفن: 8911 520 4 971+ 
    ایمیل: registration@mycontent.ae
    وبسایت: www.mycontent.ae

    *شما میتوانید جهت خرید بلیط ارزان قیمت دبی و رزرو هتل در دبی با مشاورین ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید.
    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW