021-88507190

پل طلایی در ویتنام (Golden Bridge)

گردشگری م.لشکری 15 آذر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
پل طلایی یکی از جالب ترین دیدنی های گردشگری ویتنام است که حالا تصاویر این پل تبدیل به یکی از پر طرفدارترین تصاویر در شبکه های اجتماعی شده!

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]
    پل طلایی _ Golden Bridge
    پل طلایی ویتنام یک پل عابر پیاده 150 متری است که در ارتفاع 1400 متری از سطح دریا در کنار تپه های بانا در نزدیکی دانانگ ویتنام واقع شده که طرفین آن گلکاری شده است. با پیاده‌روی روی این پل می‌توان مناظر زیبای کوهستان‌های سرسبز اطراف را مشاهده کرد.این پل بخشی از پروژه ۲ میلیارد دلاری است که در این منطقه توریستی سرمایه گذاری شده و برای مرتبط کردن ایستگاه تله کابین با باغ های آنسو ساخته شده و چشم اندازی فوق العاده زیبایی به طبیعت اطراف دارد. پل طلایی حتی قبل از افتتاحش هم به مرکز توجه جهانیان تبدیل شده بود و پس از افتتاح رسمی در ژوئن ۲۰۱۸ به یکی از جالب ترین دیدنی های گردشگری ویتنام تبدیل شده است و حالا تصاویر این پل تبدیل به یکی از پر طرفدارترین تصاویر در شبکه های اجتماعی شده اند. 
    پل طلایی در ویتنام (Golden Bridge)
    این پل حالتی مدور دارد و دو دست غول پیکر سنگی ،وزن و سنگینی این پل را تحمل می کنند و به دلیل رنگ طلایی اش به پل طلایی شهرت پیدا کرده است.نقطه عطف این پل، دست‌های سنگی خدای کوهستان است که ظاهرا پل را روی دستان خود بالا برده‌اند. علاوه بر مناظر معرکه کوهستان، گل‌های بنفش کاشته شده در طرفین پل نیز باعث تحسین بازدیدکنندگان می‌شود.
    ساخت پل معروف به پل طلایی، حدود یک سال زمان برد که از زمان افتتاح آن، مردم زیادی از نقاط دور و نزدیک به این محل آمده‌اند و تصاویر خارق‌العاده‌ای از پل و مناظر اطراف آن را به اشتراک گذاشته‌اند. گردشگرانی که برای دیدن این پل می‌آیند، می‌توانند به روستای فرانسوی (French Village) نیز سر بزنند که شامل میادین متفاوت، کلیساها، هتل‌ها، موزه موم، یک عبادتگاه و یک باغ گل است.

    پل طلایی در ویتنام (Golden Bridge)
    طراحی این پل زیبا را گروه معماری چشم انداز TA بر عهده داشته که دفتر اصلی اش در شهر هوچی مینه قرار گرفته است.طراحان این پل می گویند که هدف از ساخت این پل القا این حس به بازدیدکننده است که انگار این پل بر دستان خدا قرار گرفته است. به همین دلیل این پل به پل دست خدا هم شهرت پیدا کرده است. طراح پل طلایی یا پل دست خدا بیان کرده که هم اکنون پروژه دیگری در دست اجرا دارند: یک پل نقره ای که شبیه به دسته ای مو است و قرار است به سازه پل طلایی در تپه های بانا مرتبط شود.

    آژانس مسافرتیمهرپرواز با سال ها تجربه در زمینه اخذ ویزای شنگن ،ویزای کانادا و رزرو تورهای مسافرتی ارزان آماده ی خدمت گذاری به شما عزیزان میباشد. شما میتوانید جهت اخذ ویزای توریستی و یا رزرو تور و خرید بلیط ارزان قیمت هواپیما با مشاورین ما تماس بگیرید. 












    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW