021-88507190

فستیوال خرید دبی (Dubai Shopping Festival)

رویدادها و فستیوال ها م.لشکری 19 آذر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]
    فستیوال خرید دبی 

    جشواره خرید دبی از 16 فبریه 1996 به عنوان بزرگترین رویداد خرده فروشی در دبی برگزار میشده و هم اکنون نیز به یکی از رویداد های مشهور جهانی تبدیل شده که هرساله به مدت یکماه برگزار میشود و حدود 3 میلیون بازدید کننده را به سمت دبی جذب میکند.از آن زمان تاکنون تنها در سال 2006 به دلیل مرگ حاکم دبی این جشواره به تعویق افتاده.
    این فستیوال یکی از بزرگترین رویدادهای دبی است که برگزارکنندگان این رویداد اعلام کرده اند که جشنواره خرید دبی 2019 از تاریخ 26 دسامبر تا 2 فوریه (5 دی الی 8 بهمن 1397) برگزار خواهد شد.امسال 24مین سال برگزاری این نمایشگاه است و جشواره ی خرید امسال یکی از طولانی ترین و بزرگترین جشواره های خرید در دبی تا به امروز خواهد بود.در 26 دسامبر که تاریخ شروع این نمایشگاه است برخی از اجناس تا 90% هم حراج میخورند!!!

    فستیوال خرید دبی (Dubai Shopping Festival)
    جاذبه های جشواره خرید دبی؟؟
    جشواره ی خرید دبی یک رویداد همراه با جشن و سرور و شادی ، خرید و شوق و ذوق و گردش و تفریح است که به بهشت خریداران معروف است.همچنین قومیت های مختلف به ارائه ی غذاهای لذیذ و متنوع میپردازند که آنجا را به مکان مناسب برای علاقمندان به غذا خوردن نیز تبدیل کرده. این جشواره یک رویداد هیجان انگیز برای مردم امارات و همچنین برای توریست هایی که در این مدت به دبی سفر میکنند میباشد.
    در این جشواره علاوه بر خرید کردن سرگرمی های مختلف دیگری برای کودکان و بزرگسالان وجود دارد.در طول این مدت قرعه کشی های متعددی برگزار میشود که جوایز ارزنده ای از جمله ماشین، طلا، پول نقد به برندگان ارائه میشود.آتش بازی های شبانه و برگزاری کنسرت های رایگان، جشنواره های فیلم، رویدادهای ویژه مخصوص جوانان، نمایش های تاثیرگذار خیابانی، نمایشگاه های بین المللی مد، رویدادهای مختلف دیگر، بخشی از برنامه های فرهنگی و تفریحی است که برای بازدیدکنندگان این جشنواره ترتیب داده می شود.

    فستیوال خرید دبی (Dubai Shopping Festival)
    جشواره خرید دبی 2019 در کجا برگزار میشود؟
    جشواره خرید دبی در سراسر شهر برگزار میشود و کل شهر در این مدت پر از پیشنهاد های ویژه و کالاهایی با قیمت های استثنایی برای جذب خریداران میباشند.فروشگاه های بزرگ و مغازه های کوچک هر کدام دارای پیشنهاد های باور نکردنی برای خرید کردن ارائه میدهند.این حراج های باور نکردنی در مغازه های متنوع یکی از جذابیت های این فستیوال برای مردم است.
    در طول برگزاری این جشنواره، بازارهای دبی نیز فعالند؛ بازار طلا، محبوب ترین این بازارها به شمار می آید و مغازه های این بازار از زیورآلات مختلف درخشان هستند! بازار ادویه، بازار دیگری است که بسیار شلوغ و پر تردد و مملو از ادویه های معطر و به نوعی دنیای رنگ ها است.

    فستیوال خرید دبی (Dubai Shopping Festival)
    *هر سال فستیوال دبی یک چیز جالب برای همه دارد!نورپردازی های متنوع و تم های چراغانی مختلفی که هر سال برای این جشواره در شهر اجرا میشود از جذابیت های این جشواره است که جلوه ی ویژه به شهر میدهد.این چراغانی ها و نورپردازی ها  در هر گوشه و کنار شهر دیده میشود و شبگردی و دیدن ویو شهر در شب به خاطر این چراغانی های فوق العاده واقعاٌ چیزیه که سخت میشه از دیدن اون گذشت!شما در این مدت احساس میکنید شهر برای خوشحال کردن شما تزئین شده!این جشنواره  به زبان عربی به عنوان شب های دبی نیز معروف است.

    فستیوال خرید دبی (Dubai Shopping Festival)
    برگزار کنندگان این فستیوال تلاش بسیاری کرده اند تا در سال 2019 جلوه ی ویژه ای در سطح جهانی داشته باشند .

    شما عزیزان  میتوانید جهت خرید تور ارزان قیمت دبی ، خرید بلیط لحظه آخری دبی و یا رزرو هتل در دبی با مشاورین ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید. 
    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW