021-88507190

همه چیز در مورد هتل لایف مجیک جاکاراندا در تور آنتالیا نوروز 98 مهرپرواز

گردشگری م.مقیمی 18 اسفند ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    همه چیز در مورد هتل لایف مجیک جاکاراندا آنتالیا Tui Magic Life Jacaranda Hotel Antalya
    هتل 5 ستاره لایف مجیک جاکاراندا در منطقه گوندوگدو در آنتالیا واقع شده است و برای تفریح و استراحت شما یک ساحل اختصاصی و تمیز را مهیا کرده است.از طرفی این هتل 5 ستاره در آنتالیا با یک استخر سربسته و 5 استخر مجهز در فضای باز و همچنین پارک آبی جذابش به یکی از بهترین هتل های آنتالیا تبدیل شده است. البته امکانات رفاهی این هتل زیبا بسیار بیشتر از این حرف هاست و شما با اقامت در هتل لایف مجیک جاکاراندا در هر لحظه سرگرم خواهید بود و یک تعطیلات شیرین را به معنای واقعی کلمه تجربه خواهید کرد. اما چگونه؟ شما با سفر به آنتالیا با تور آنتالیا نوروز 98  آژانس مسافرتی مهر پرواز می توانید با بالاترین کیفیت و بهترین خدمات با پرواز ترک پگاسوس مستقیما به آنتالیا وارد شوید و بعد با اقامت در هتل لایف مجیک جاکاراندا 6 شب و 7 روز عالی را در آنتالیا سپری کنید. هتل لایف مجیک جاکاراندا هر شب برنامه های تفریحی نظیر اجراهای موزیک زنده، ورزش های آبی و کلاب کودکان را به مهمانانش آفر می دهد و در نهایت در تور آنتالیا نوروز 98 شما را مهمان به یک کنسرت رایگان، آن هم کنسرت خواننده سرشناس و محبوب ترکیه ای یعنی ایلیاس می کند. هیجان انگیز است! نه؟ با ما همراه باشید تا بیشتر با هتل لایف مجیک جاکاراندا آنتالیا آشنا شوید تا بدانید که با سفر با تور ارزان آنتالیا نوروز 98 قرار است که در چه هتل جذابی اقامت داشته باشید و چه روزها و شب های فوق العاده ای را در این هتل مجلل تجربه کنید.

    هتل لایف مجیک جاکاراندا آنتالیا

    اتاق های هتل لایف مجیک جاکاراندا یک فضای نشیمن با یک تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای را در خود جای داده اند. بعضی از اتاق های هتل لایف مجیک جاکاراندا تراس نیز دارند و بقیه اتاق ها نیز چشم انداز جالب توجهی به استخر مجموعه دارند.در مورد غذا نیز باید بگوییم که شما با اقامت در هتل لایف مجیک جاکاراندا می توانید هر روز غذاهای لذیذ و خوشمزه میل کنید. هتل لایف مجیک جاکاراندا صبح ها برایتان یک صبحانه بی نظیر به صورت سلف سرویس سرو می کند و ناهارها و شام ها می توانید بهترین غذاهای ایتالیایی، آسیایی و همچنین غذاهای دریایی را در رستوران هتل لایف مجیک جاکاراندا میل کنید. با همراهی با تور آنتالیا نوروز 98 مهر پرواز می توانید وعده های صبحانه، ناهار، شام و میان وعده را به صورت رایگان میل کنید و از طعم لذیذ آن ها لذت ببرید. انتخاب های شما در رستوران هتل لایف مجیک جاکاراندا بسیار متعدد است و شما در طول روز بارها با چشیدن طعم های مختلف سورپرایز خواهید شد. از صبحانه گرفته تا وعده ناهار و شام، پیتزاهای خوشمزه گرفته تا غذاهای میان وعده مثل سیب زمینی سرخ کرده، پنکیک، بستنی و نوشیدنی های بی نظیر همه به رایگان در اختیار شما قرار خواهند گرفت. 

    هتل لایف مجیک جاکاراندا آنتالیا

    بعد از غذا نیز می توانید از امکانات تفریحی دیگر هتل استفاده کنید و همراه با همراهان خود با دیگر توریستان در 6 زمین تنیس آن بازی کنید و یا ورزش های دیگر مثل تنیس روی میز یا دارت را امتحان کنید. همچنین می توانید در پارک آبی هتل لایف مجیک جاکارندا ساعاتی را با شور و نشاط بی حد و حصر سپری کنید و یا در استخر یا سونای این هتل ریلکس کنید. اگر هم اهل ورزش هستید، می توانید در باشگاه ورزشی هتل لایف مجیک جاکاراندا ورزش روزانه تان را انجام دهید. استخرهای هتل لایف مجیک جاکاراندا به همراه سرسره های آبی متنوع پارک آبی آن حتما برایتان جالب خواهد بود و ساعت ها شما را سرگرم خواهند کرد.
    هتل لایف مجیک جاکاراندا در مجموع 774 اتاق خواب دارد و اتاق های دلباز آن همگی بسیار تمیز هستند و طراحی داخلی آن ها نیز بسیار شیک و جذاب است و از هر نظر اقامتی لوکس و سرشار از آرامش و آسایش را برای شما در تور نوروز 98 رقم می زنند. 

    هتل لایف مجیک جاکاراندا آنتالیا

    خدمه هتل لایف مجیک جاکاراندا نیز با مهارت کامل به شما سرویس های لازم را می دهند و به گونه ای با شما رفتار می کنند که گویی شما تنها مهمان اختصاصی هتل هستید و توجه کامل به شما نشان خواهند داد که این مسئله نیز محبوبیت هتل لایف مجیک جاکاراندا را بین توریستان افزایش داده است و آن را به یکی از بهترین هتل های آنتالیا تبدیل کرده است.استخرهای هتل لایف مجیک جاکاراندا نیز غریق نجات های با مسئولیتی دارد و این اطمینان را برایتان فراهم می کند که با آرامش کامل بدون ترس و واهمه در آب های تمیز آن ها شنا کنید و حتی اگر قرار است که خانوادگی به آنتالیا سفر کنید، بدون دغدغه به کودکانتان اجازه دهید که در استخر بازی کنند و نگران امنیت آن ها نباشید.

    هتل لایف مجیک جاکاراندا آنتالیا

    جالب است که بدانید که نزدیک ترین بازار به هتل لایف مجیک جاکاراندا در فاصله 5 تا 10 دقیقه ای هتل واقع شده است و شما به راحتی می توانید از آن خرید کنید و برای عزیزانتان در ایران سوغاتی تهیه کنید.
    گفتنی است که هتل لایف مجیک جاکاراندا نزدیک به بعضی از جاذبه های گردشگری آنتالیا است که از جمله آن ها می توان به معبد آپولو و آنتا در 11 کیلومتری هتل لایف مجیک جاکاراندا و موزه سیده در 11 کیلومتری این هتل اشاره کرد. فرودگاه آنتالیا با هتل لایف مجیک جاکاراندا تنها 52 کیلومتر فاصله دارد و مزیت همراهی با تور آنتالیا آژانس مسافرتی مهر پرواز این است که شما به راحتی می توانید با پرواز مستقیم به فرودگاه آنتالیا وارد شوید و مانند تورهای دیگر مجبور به تحمل چند ساعت ترانسفر از فرودگاه های دیگر به هتلتان در آنتالیا نشوید. از طرفی در پرواز پگاسوس که آژانس مسافرتی مهر پرواز برایتان در نظر گرفته است، انواع امکانات رفاهی در طول مدت پرواز برایتان تدارک دیده شده است و شما در ساعات پرواز می توانید از وای فای رایگان استفاده کنید و مشغول به بازی با مانیتورهای صندلیتان با جوی استیک در هواپیما شوید.

    هتل لایف مجیک جاکاراندا آنتالیا

    به طور کلی می توان گفت که هتل لایف مجیک جاکاراندا همه امکانات تفریحی و انواع خدمات رفاهی را در اختیار مهمانانش قرار می دهد تا آرامش شما را در زمان اقامتتان در آنتالیا تضمین کند و از هیچ کوششی برای شاد و خشنود کردن شما فروگذار نمی کند.آژانس مسافرتی مهر پرواز نیز با تور آنتالیا که برای شما برنامه ریزی کرده است، هتل لایف مجیک جاکاراندا را گارانتی کرده است و این اطمینان را به شما می دهد که تور آنتالیا نوروز 98 با بهترین کیفیت برای شما اجرا شود.اگر شما هم دوست دارید که در این هتل بی نظیر در آنتالیا اقامت داشته باشید،می توانید تور آنتالیا در هتل لایف مجیک جاکاراندا مهر پرواز را رزرو کنید و بهترین سفر زندگیتان را به مقصد آنتالیا تجربه کنید.

     هتل لایف مجیک جاکاراندا آنتالیا

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW