021-88507190

7 دلیل که شما هم به خاطر آن ها عاشق تایلند می شوید!

گردشگری م.مقیمی 05 تیر ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    7 دلیل که شما هم به خاطر آن ها عاشق تایلند می شوید!
    از دهه 1990 میلادی بود که تایلند به یکی از مقاصد محبوب مسافرتی برای اهالی سوئد در فصل زمستان تبدیل شد. خیلی از سوئدی ها کریسمس و سال نو را در تایلند سپری می کرند تا از سرمای سوئد در امان باشند و بتوانند روزهای زمستانی شان را در هوای مطبوع تایلند سپری کنند. اما این فقط سوئدی ها نیستند که به تایلند سفر می کنند و علاقه به سفر به تایلند دارند. بلکه توریستان زیادی از سراسر جهان به تایلند سفر می کنند تا در سواحل بهشتی تایلند استراحت و تفریح کنند و از طبیعت سرسبز و فرهنگ غنی تایلند برای گذراندن یک تعطیلات جذاب استفاده کنند. 
    اما تایلند چه دارد که این همه طرفدار دارد و چه دلایلی این همه توریست را هر ساله به تایلند جذب می کند؟  گذشته از این که تایلند یک کشور زیبا و فوق العاده جذاب است و تردد بین شهرهای آن راحت است و سفر به آن ارزان است، یک سری دلایل دیگر وجود دارد که به خاطر آن ها هر کسی عاشق تایلند می شود.

    7 دلیل که شما هم به خاطر آن ها عاشق تایلند می شوید!

    غذای تایلند
    بیشتر مردم تا به حال غذاهای تایلندی را در کشور خودشان یا یکی دیگر از کشورهای جهان امتحان کرده اند و از طعم و مزه بی نظیر آن ها خبر دارند. غذاهای تاینلدی یکی از خوشمزه ترین و جذاب ترین غذاهای دنیا هستند و خیلی از افراد به خاطر همین غذاهای بی نظیر به تایلند سفر می کنند.  پس اگر شما هم به تایلند سفر کردید، حتما تا می توانید انواع غذاهای تایلندی را امتحان کنید و رژیم را فراموش کنید. مخصوصا غذاهای خیابانی تایلند را به هیچ عنوان در تور تایلند از دست ندهید. غذاهای خیابانی تایلند هم ارزان هستند و هم خیلی خوشمزه هستند و در هیچ کشور دیگری مثل و مانند ندارند. به شما قول می دهیم که شما هم بعد از خوردن غذاهای خوشمزه تایلندی، عاشق کشور تایلند شوید و هر بار با خاطره های خوب از سفر به تایلند یاد کنید. 

    غذای تایلند

    معابد تایلند
    اگر فقط یک کشور در دنیا باشد که در آن از دیدن اماکن دیدنی و معابد زیبا خسته میشوید، قطعا آن کشور تایلند است! البته نه به این خاطر که این معابد در تایلند جذاب نیستند، بلکه آنقدر تعدادشان زیاد است که انگار هیچ وقت بازدید از آن ها تمام نمی شود! در کل کشور تایلند تعداد بی شماری معبد زیبا و تاریخی وجود دارد که هر کدامشان از دیگری زیباتر هستند. اصلا هم فرقی نمی کند که به کدام شهر تایلندی سفر کنید، در هر صورت می توانید از یک مسئله مطمئن باشید و آن هم این است که حتما در نزدیکیتان یک عالمه معبد زیبا وجود دارد که می توانید از آن ها بازدید کنید.

    تصویری از معابد تایلند

    مردم تایلند
    کمتر کشوری در دنیا وجود دارد که آنقدر مردم خوب و مهربانی داشته باشد. شما این مهربانی مردم را وقتی درک می کنید که از شهرهای توریستی مثل پوکت و پاتایا فاصله بگیرید و در میان مردم محلی تایلند قرار بگیرید. همه مردم تایلند، هم کسانی که در شهرهای تایلندی زندگی می کنند و هم کسانی که در فضاهای روستایی آن هستند، مهربان و خونگرم هستند و مطمئنا شما هم بعد از برگشت از تور تایلند دلتان برای آن ها تنگ خواهد شد.

    مردم تایلند

    سواحل تایلند
    اگر شما هم مشتاقید که یک تعطیلات ساحلی به یادماندنی را در سواحل بگذرانید، مطمئنا از انتخاب خود برای رزرو تور تایلند راضی خواهید بود. سواحل تایلند خیلی زیبا و جذاب هستند و در آن انواع و اقسام سواحل وجود دارد و شما با هر سلیقه ای که داشته باشید، می توانید ساحل مناسب حال خود را در تایلند پیدا کنید. پس اگر عاشق تفریحات و ورزش های آبی هستید، اگر مشتاق سکوت و آرامش سواحل هستید، اگر دوستدار آفتاب گرفتن هستید و یا حتی اگر از سواحل سرزنده و شاد خوشتان می آید؛ شک نکنید و به تایلند سفر کنید. گذشته از سواحل شهرهای تایلندی، یک سری جزیره بسیار زیبا در تایلند وجود دارد که سواحلشان یکی از دیگری زیباترند و به هیچ عنوان نمی توان از آن ها ساده گذشت.

    سواحل تایلند

    فرهنگ مردم تایلند
    در تایلند می توانید با یک فرهنگ کاملا جدید آشنا شوید که اتفاقا فرهنگ بسیار جذابی است. در تایلند مذهب بودایی مذهب اصلی است. هزاران سال تاریخ و سنت به خوبی در کشور تایلند حفظ شده است. هر روستا و هر شهری در تایلند تاریخ منحصر به فرد خودش را دارد و اماکن تاریخی هر کدامشان از دیگری جذاب تر است. گذشته از این فستیوال های مهیج و فرهنگی زیادی مثل فستیوال آب و فستیوال لوی کراتونگ در سراسر سال در تایلند برگزار می شود که شرکت در آن ها بسیار جالب است. حتی موزیک تایلندی نیز موزیک جالبی است که شنیدن آن در شهرهای تایلندی با حال و هوای خاص خودشان حس و حال دیگری دارد.
    طبیعت تایلند
    فقط سواحل تایلند نیستند که طبیعت زیبای تایلند را تشکیل می دهند. حتی طبیعت تایلند نیز خاص است و کوهستان ها و جنگل های سرسبزش پر از حیوانات عجیب و غریب است. به هر حال با همه این صحبت ها، مسئله ای که مشخص است این است که شما هم در تور تایلند از دیدن طبیعت زیبای آن شگفت زده می شوید.

    طبیعت تایلند

    آب و هوای تاینلد
    گذشته از همه این مواردی که تا به حال ذکر شد، مهمترین دلیلی که تایلند را به یک شهر توریستی تبدیل کرده است، آب و هوای متعادل آن در سراسر سال است. اصلا به همین دلیل است که مردم سوئد و دیگر کشورهای اروپا به تایلند سفر می کنند. چون درست وقتی که زمستان اروپا را در بر می گیرد، فصل بارانی در تایلند تمام می شود و مردم اروپا می توانند به جای اینکه اسیر هوای برفی بمانند، از آفتاب و هوای فرح بخش تایلند استفاده کنند. آب و هوای تایلند در سراسر سال متعادل است و حتی در طول تابستان ها که هوای آن بارانی است، باز هم تفریح در آن لذتبخش است. 
    اگر شما هم قصد سفر به تایلند را دارید و دوست دارید که تعطیلات خود را در این کشور زیبا و جذاب سپری کنید، می توانید برای رزرو تور تایلند با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید تا با کمترین نرخ ممکن به یکی از جذاب ترین مقاصد مسافرتی دنیا یعنی تایلند سفر کنید. مطمئنا شما هم عاشق اقامت در تایلند خواهید شد و هنوز به خانه برنگشته، دلتان برای تایلند تنگ خواهد شد. 

    آب و هوای تاینلد

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW