021-88507190

تورنتو را از نمای پانوراما ببینید و شگفت زده شوید

گردشگری پ.هنرکار 15 تیر ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
تورنتو دارای جاهای بی نظیری است که نمای حیرت انگیزی از شهر را ارائه میدهند که بسیار مورد علاقه عکاسان است. آژانس مسافرتی مهر پرواز چند محل جادویی را به شما معرفی میکند تا تورنتو را از زاویه دیگر مشاده کنید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    تورنتو دارای جاهای بی نظیری است که نمای حیرت انگیزی از شهر را ارائه میدهند که بسیار مورد علاقه عکاسان است. آژانس مسافرتی مهر پرواز چند محل جادویی را به شما معرفی میکند تا تورنتو را از زاویه دیگر مشاده کنید.

    رستوران Canoe تورنتو

    اگر قصد دارید تا هم یک شام خوشمزه بخورید هم از چشم انداز حیرت انگیز پانوراما تورنتو لذت ببرید پیشنهاد ما به شما رستوران Canoe است که در مرکز شهر قرار گرفته است. در اینجا علاوه بر خوردن غذای کانادایی از نمای دیدنی شهر نیز در تور کانادا تابستان 98 لذت خواهید برد.

    رستوران Canoe تورنتو،مهرپرواز

    پل خیابان Bathurst تورنتو

    پل خیابان Bathurst در روبه روی راه آهن تورنتو قرار دارد و نمای غیر معموا و حیرت انگیزی از مرکز شهر تورنتو را ارائه میدهد. وقتی که بر روی پل در حال قدم زدن هستید میتوانید از برج سی ان و مرکز راجرز در تور لحظه آخری کانادا عکسهای زیبا بگیرید. برخی از مناظری که در این منطقه هستند بیشتر از چیزی که مشاهده میکنید به شما نزدیکند.

    پل خیابان Bathurst تورنتو،مهرپرواز

    جزایر تورنتو Toronto Islands 

    در جزایر تورنتو که زنجیره‌ای از جزیره‌های کوچک در دریاچه انتاریو است میتوانید سوار کشتی شوید تا چشم انداز پانوراما تا افقهای شهر روبه رو شوید. اگر هم در این اطراف منطقه پیاده روی یا دوچرخه سواری کنید این شانس را خواهید داشت تا مناظر زیبایی از شهر را در یک نمای جدید در تور کانادا ارزان قیمت مشاهده کنید.

    جزایر تورنتو،مهرپرواز

    پارک Riverdale تورنتو

    پارک Riverdale در گوشه ایی از شهر قرار دارد و نمای فوق العاده ایی از افقها از شرق تورنتو را ارائه میدهد. علاوه بر این، این پارک جای بی نظیری برای تماشای طلوع خورشید از نمای پانوراما میباشد. برای اخذ ویزای کانادا با ما همراه باشید.

    پارک Riverdale تورنتو،مهرپرواز

    خلیج هامبر Humber Bay تورنتو

    خلیج هامبر که در غرب تورنتو قرار دارد، نمایی عالی از مرکز شهر تا شرق تورنتو را در این محل میتوانید ببینید. حتی اگر صبح خیلی زود به این محل بروید میتوانید طلوع زیبای خورشید را از آن سوی افقهای بر این شهر را مشاهده کنید.

    خلیج هامبر تورنتو،مهرپرواز

    مرکز تفریحی Polson Pier تورنتو

    پورت لند تورنتو یک منطقه صنعتی است که در شمال شرقی تورنتو قرار دارد که دارای مراکز تفریحی و پارک است که در تابستان مملو از جمعیت میشود. در این محل اسکله ایی وجود دارد که نمایی دیدنی از مناظر اطراف را میتوانید ببینید و لذت ببرید.

    مرکز تفریحی Polson Pier تورنتو،مهرپرواز

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW