021-88507190

نسخه کپی بهترین معماری های جهان را در چین ببینید

گردشگری ش.مافی 24 تیر ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    نسخه کپی بهترین معماری های جهان را در چین ببینید

    چین یکی از بزرگ ترین و تاریخی ترین کشور های آسیا می باشد.چین امروز یکی از قوی ترین اقتصاد های جهان را دارد و یکی از قدرتمند ترین کشورهای منطقه می باشد.این کشور به خاطر تاریخ و طبیعت و جاذبه های بی نظیر گردشگری هر ساله گردشگران و توریست های زیادی را به سوی خود جذب می کند.
    در بیست سال گذشته شاهد یک معماری بی نظیر در چین بوده ایم.این روند عجیب و غریب در سرتاسر کشور در حال توسعه می باشد.معماری ماکت، یک ایده جدید و بسیار مدرن در صنعت معماری است که اغلب در کشورهای اروپایی به کار رفته است.با توجه به این سبک بسیاری از گردشگران چینی به کشورهای دیگر برای دیدن این سبک معماری می روند میتوان گفت معماران چینی سعی دارند که برخی از مناظر به یاد ماندنی در سراسر دنیا را در این کشور به ارمغان آورند.با هم از زیباترین و و بیاد ماندنی ترین این معماری ها را مرور می کنیم.

    شهر پکن در شب

    پاریسی کوچک در منطقه Tianducheng

    در حومه هانگزو در استان ژجیانگ،یک نمونه از محله پاریس در سال 2007 ساخته شده است.ساکنان در وسط بلوار هاسمنانی که با برج ایفل و المپیک ساخته شده ،شانزده ساله زندگی می کنند.این مجتنع مسکونی در 30 کیلیومتر مربع را ساخته شده است و ده ها هزار ساکن، در این منطقه زندگی می کند.چند سال پیش این منطقه رونقی زیادی نداشته است ولی به تازگی توجه زیادی را به خود جلب کرده است.
     سفر متفاوت را با مهرپرواز تجربه کنید.ارائه بهترین خدمات گردشگری در تورهای فوق العاده چین (تور گوانجو) را با ما تجربه کنید.

    پاریس کوچک در منطقه هاسمنانی چین

    پل برج در منطقه سوژو

    در سال 2012 در منطقه Xiangcheng چین یک نمونه از برج پل لندن وسط یک شهر معمولی در چین ساخته شد.این کپی چینی دقیقا نسخه ارتقا یافته از نسخه اصلی در پایتخت بریتانیا می باشد.در حالی که نسخه لندن دارای جاده دو طرفه کلاسیک است نسخ چینی دارای یک بزرگراه 4 ستاره است و تعداد پل های چینی دو برار نسخه اصلی می باشد.هر دو نسخه 40 متر ارتفاع دارد و یک آسانسور که بازدید کنندگان را برای تماشا به بالا می برد.

    پل برج در منطقه سوژو چین

    هالشتات در منطقه Huizhou

    ساخت روستای معروف اتریشی که میراث جهانی یونسکو می باشد در سال 2012 در محله Huizhou ساخته شد.این روستای کوچک اتریشی یک میراث جهانی یونسکو می باشد دارای طرح و معماری فوق العاده اس است که حتی در افتتاح این پروژه شهردار اتریش نیز به این منطقه سفر کرد.این محله گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می کند و یکی از زیبا ترین معماری های جهان است که یک نسخه کپی آن را میتوان در چین مشاهده کرد.

    مردم در روستای هالشتات چین

    فلورانس در منطقه تیانجین

    این روستا در شهر هبی با یک مدل کاملا ایتالیایی طراحی شده است که کمی از توسکانی و کمی از ونیز در آن به چشم می خورد.در اینجا مغازه لوکس ایتالیایی مثل Gucci، Prada، Fendi، Armani و... خیلی از برند های مشهور را می توانید ببینید.این معماری فوق العاده ایتالیایی به قرن شانزدهم می رسد و یک نسخه کپی شده آن را میتوان در شبه جزیره آپدن تجربه کنید.

    مردم کنار مغازه ها در منطقه ونیز چین

    کاخ سفید در شانگهای چین

    در سال 2001 دادگاهی در شانگهای ساخته شد که الهام گرفته از معماری فوق العاده کاخ سفید،کاخ ریاست جمهوری آمریکا،گرفته شده است.البته خود کاخ سفید از معماری روسی الهام گرفته شده ولی این نسخه را میتوان در چین هم مشاهده کنید.
    بهترین سفر را در تورهای مسافرتی مهرپرواز تجربه کنید.تجربه بی نظیر در تور شانگهای چین فقط با مهرپرواز تجربه کنید.

    کاخ سفید در شانگهای چین

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW