021-88507190

بهترین شهرهای استرالیا برای زندگی

گردشگری م.مقیمی 19 اردیبهشت ، 1400 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
بهترین شهرهای استرالیا برای زندگی که یکی از دیدنی ترین کشورهای جهان و یکی از مهاجر پذیرترین کشورهای جهان است را به ترتیب در این مطلب از مهرپرواز بررسی می کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    بهترین شهرهای استرالیا برای زندگی

    استرالیا نه تنها به عنوان یکی از دیدنی ترین کشورهای جهان، بلکه به عنوان یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای دنیا و یکی از بهترین کشورهای جهان برای زندگی شناخته می شود. اگر شما هم جزء کسانی هستید که رویای مهاجرت به استرالیا را دارند، با ما همراه باشید تا با هم با بهترین شهرهای استرالیا برای زندگی آشنا شویم.

    7- بریزبن

    بریزبن سومین شهر پر جمعیت استرالیاست. این شهر به قدری جذابیت دارد که اگر کسی فقط یک بار از آن دیدن کرده باشد، همیشه از آن به زیبایی یاد می کند و دوست دارد که دوباره به این شهر برگردد تا انرژی مثبت آن را دوباره از نزدیک لمس کند. در این شهر مثل خیلی دیگر از شهرهای بزرگ استرالیا، به هنر توجه بسیار ویژه ای می شود. در این شهر سالن های تئاتر و سالن های کنسرت متعددی وجود دارد و با این حساب باید بگوییم که اگر کسی هنر خاصی داشته باشد، در این شهر فرصت لازم را برای ارائه و نمایش هنرش پیدا می کند. در ضمن در این شهر بیمارستان های بسیار خوب و مدارس بسیار با کیفیتی وجود دارد و نرخ جرم و جنایت هم در آن بسیار پایین است. گذشته از این ها، بریزبن یکی از بهترین شهرهای استرالیا برای کار کردن است و رشد اقتصادی بسیار خوبی هم دارد. 

    بریزبن

    6- گلد کوست

    شهر ساحلی گلد کوست یکی از بهترین شهرهای استرالیا برای زندگی است و دلایل بسیار زیادی هم برای اثبات این مساله وجود دارد. این شهر سواحل بسیار زیبایی دارد و آب و هوایش نیز معتدل است. هوای گلد کوست در بیشتر روزهای سال آفتابی است و این مساله باعث شده که امکان استفاده از سواحل گلد کوست تقریبا در همه روزهای سال وجود داشته باشد. این شهر با کوهستان های زیبا و پارک های ملی بسیار ارزشمند و جذاب احاطه شده است، شهربازی های مختلف را در خود جای داده است و از هر نظر شرایط لازم را برای تفریح کردن دارد. با همه این ها می توان گفت که شهر گلد کوست شهربازی و تفرجگاه کشور استرالیاست و اصولا نظر کسانی به زندگی در گلد کوست جلب می شود که به دنبال تجربه یک زندگی آرامش بخش هستند.

    گلد کوست

    5- پرت

    شهر پرت یک شهر ساحلی به نسبت دور افتاده است که با این حال شرایط بی نظیری برای زندگی دارد. مدارس شهر پرت در استرالیا عالی رتبه هستند، نرخ جرم و جنایات در آن خیلی پایین است، یک مرکز موسیقی درجه یک برای برگزاری کنسرت ها در آن وجود دارد و یک عالمه موزه در آن ساخته شده است. این شهر از همه شهرهایی که در غرب استرالیا قرار گرفته اند، از نظر اقتصادی جلوتر است و صنعت معدن و کشاورزی در آن حرف اول را می زنند. البته این یک واقعیت است که به خاطر اینکه پرت فاصله زیادی از دیگر شهرهای استرالیا دارد، فقط صنایعی در آن رشد پیدا می کنند که پاسخگوی نیاز خود شهروندان شهر پرت هستند و اصولا مشاغلی که باید با کل دنیا یا با دیگر شهرهای استرالیا در ارتباط باشند، در این شهر رونق نمی گیرند.

    پرت

    4- سیدنی
    سیدنی را می توان به عنوان یکی از معروف ترین شهرهای استرالیا و یکی از توریستی ترین شهرهای این کشور معرفی است. این شهر که اپرای معروف سیدنی و موزه های متعددی را در خود جای داده است، فستیوال های مختلفی را در طول سال میزبانی می کند، صنعت فیلم سازی عالی دارد و در زمینه تئاتر و موسیقی پیشرو است، به عنوان یکی از بهتین شهرهای استرالیا برای زندگی شناخته می شود. این شهر آب و هوای خوبی هم دارد و از طرفی صنعت گردشگری در آن بسیار قوی است و اتفاقا همین صنعت گردشگری باعث شده که این شهر از نظر مالی تحت حمایت باشد.  

    سیدنی@@@

    3- کانبرا

    کانبرا پایتخت استرالیاست. این شهر اماکن دیدنی و جاذبه های توریستی مختلفی دارد و ساختمان های دولتی استرالیا را در خود جای داده است. این شهر همه ساله به مدت 10 روز میزبان یک فستیوال هیجان انگیز به نام جشنواره کانبرا می شود و در کل حال و هوای شاد و مفرحی دارد. گفتنی است که کانبرا یکی از بهترین شهرهای استرالیا برای کار کردن است و فرصت شغلی در آن از هر شهر دیگری در این شکرو بیشتر است. در این شهر نرخ بیکاری حدود 4.3 درصد است که نرخ بسیار پایینی محسوب می شود. ضمن اینکه درآمد مردم در این شهر بسیار خوب است و به همین دلیل است که خیلی از مهاجران کانبرا را برای اقامت انتخاب می کنند.

    کانبرا

    2- هوبارت

    در طول سال فستیوال های فرهنگی مختلفی در شهر هوبارت استرالیا برگزار می شوند. در این شهر یک موزه بزرگ و باغ های گیاه شناسی زیبایی وجود دارد و رویدادهای ورزشی مهمی در آن میزبانی می شوند. این شهر یک بندر دارد که کشتی های توریستی از طریق آن به مقصد قطب جنوب حرکت می کنند. در این شهر شرکت ها و کارخانه های مختلف به همراه بوتیک ها و مراکز خرید متعددی وجود دارد و سالن های کنسرت، کافه ها و رستوران های متعددی را در خود جای داده است. این شهر زیبا در استرالیا در صنعت گردشگری نیز رونق زیادی پیدا کرده است و علاوه بر همه این ها اماکن تاریخی ارزشمندی هم دارد. همه این ها در کنار هم باعث شده اند که هوبارت به یکی از محبوب ترین شهرهای استرالیا برای زندگی تبدیل شود.

    هوبارت

    1- ملبورن

    ملبورن در کل دنیا معروف است و خیلی ها استرالیا را با این شهر می شناسند. در این شهر رویدادهای موسیقی و جشنواره های مختلفی برپا می شود و در ضمن، مرکز صنعت فیلم سازی استرالیا به حساب می آید. این شهر با مدارس عالی و نرخ جرم و جنایات پایینی که دارد، به عنوان بهترین شهر استرالیا برای زندگی خانواده ها شناخته می شود. البته زندگی در ملبورن برای مجردها نیز تجربه جالبی است و در کل هر کسی که در ملبورن زندگی کند، می تواند روزهای خوبی را در این شهر برای خودش رقم بزند. البته این را هم بگوییم که ملبورن یک شهر گران محسوب می شود و هزینه زندگی در آن خیلی بالاست. در حقیقت ملبورن یکی از گران ترین شهرهای دنیا برای زندگی است و زندگی در آن برای هر کسی که بتواند از پس هزینه ها بر بیاید، تجربه فوق العاده ای خواهد بود. 

    ملبورن

    برای رزرو تور خارجی و تور لحظه آخری می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.


    درباره استرالیا بیشتر بخوانید:

    دیدنی ترین شهرهای استرالیا

    با چند پارک ملی زیبای استرالیا آشنا شوید

    مدارک مورد نیاز ویزای استرالیا

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW