021-88507190

48 ساعت عالی و شگفت انگیز در بالی

گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز 28 خرداد ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    بالی یکی از بهترین و محبوب ترین مقاصد گردشگری در جهان است. این محبوبیت،دلایل زیادی دارد که به آن ها میپردازیم:

    بالی،شگفت‌انگیز و زیبا است.مناظر طبیعی اطراف آن خیره‌ کننده است.سواحل بالی،رویایی و زیبا هستند.امکان کوه نوردی،غذا خوردن در بهترین رستوران‌ها و بهترین تفریحات آبی و ساحلی وجود دارد.اهالی بالی بسیار خون گرم، دوست‌داشتنی و مهمان‌نواز هستند.در واقع،بالی یک مقصد گردشگری کامل است که از هر نوع تفریح و جاذبه‌ای که بخواهید، در آن پیدا می‌شود.
    این مقاله یک راهنما کامل برای گذراندن 48 ساعت عالی و شگفت انگیز در بالی می باشد که برای شما عزیزان آماده کردیم و به شما کمک می کند که یک سفر کوتاه ولی فوق العاده به بالی را تجربه کنید.
    ما در این مقاله شما را با کارهایی که در 48 ساعت اقامتتان در بالی می توانید انجام دهید و جاهایی که می توانید از آن ها دیدن کنید آشنا می کنیم.از لحظه رسیدنتان به فرودگاه می توانید روز اولتان را با سواحل جنوبی جزیره که می توانید بیشتر ساحل های مشهور بالی را در آن جا ببینید برنامه ریزی کنید. طبیعتا شما مراکز خرید مدرن،رستوران ها و زندگی شبانه را نیز در بالی دارید.پس در دو روز سفرتان به بالی می توانید ترکیبی از مناظر طبیعی و مکان های فرهنگی را تجربه کنید.در این جا شما می توانید از معابد کهن و قصرهای باشکوه، گالری های هنری و دره های زیبای بالی لذت ببرید. همچنین می توانید از فروشگاه های محلی خریدهایی با قیمت مناسب داشته باشید.در این مقاله می خواهیم راجع به انتخاب هایی که می توانید برای برنامه ریزی سفرتان به بالی داشته باشید با شما صحبت کنیم.با مهرپرواز همراه باشید:

    روز اول_یک روز دور و بر ساحل

    روز اول_یک روز دور و بر ساحل


    از آفتاب،شن های ساحلی و موج سواری در بالی لذت ببرید.روز اولتان می تواند پر از تجربه های جذاب و فراموش نشدنی باشد.کسانی که در موج سواری مبتدی هستند، می توانند از کلاس های کنار ساحل برای یادگیری آن استفاده کنند.در طول روز از بهترین معابد و مکان های کنار ساحل دیدن کنید،بالی برای معابد با شکوهش مشهور است.

    یکی از این معابد،معبد Uluwatu است که در کنار جنگل واقع شده است.یک معبد دیگر که نباید آن را از دست دهید،معبد Tanah Lot است که به وسیله موج های اقیانوس هند احاطه شده است.
    بعد از ظهر:از غروب آفتاب بالی بعد از گذراندن یک روز هیجان انگیز در بالی لذت ببرید.پاهای خود را در شن های ساحلی فرو ببرید و آرامش در سواحل بالی را تجربه کنید. همچنین می توانید روزتان را با یک شام به یاد ماندنی در غروب زیبای آفتاب در Kedonganan یا Jimbaran پایان دهید و از لمس نسیم های ساحلی در زیر ستاره ها لذت ببرید.

    از زندگی شبانه بالی لذت ببرید:
    Legian و Seminyak جاهایی هستند که بعد از روز می توانید به آن ها سر بزنید تا از غذاها و نوشیدنی های آنجا استفاده کنید و از فضاهای داخلی آن که به سبک گوتیک دیزاین شده اند شگفت زده شوید.

     
    روز دوم_سرزمین های کوهستانی

    روز دوم_سرزمین های کوهستانی


    روز: از کوهستان های خوش منظر و زیبای بالی لذت ببرید، چراکه تفریحات بالی محدود به سواحلش نیست.از روز دومتان برای کشف مناظر زیبای کوهستان استفاده کنید.یکی از مشهور ترین مکان ها Ubud است که در آن می توانید همه چیز را از رفتینگ در آب های سفید،راه پیمایی در مناظر زیبای کوهستان های سرسبز  و شگفتی هایی که ساخته دست بشر هستند مثل زمین های برنج کاری روی شیب کوهستان تجربه کنید و لذت ببرید.
    اگر از بازدید روز اولتان از معابد لذت بردید، معابد پنهان را نیز کشف کنید. فقط چند دقیقه آن طرف تر از مرکز Ubud معبد Tirta Empul وجود دارد. در این معبد می توانید از  استخرهای تطهیر و آب مقدس که به صورت طبیعی در فصل بهار پر می شود، دیدن کنید. سپس به معبد Gunung Kawi بروید و از مکان های مقدس سنگی آن دیدن کنید.سری به جنگل میمون ها بزنید ،این جنگل فقط خانه میمون ها نیست،بلکه معبدهای راز آلودی نیز در آن وجود دارد.
    وقتش رسیده که برای خریدن سوغاتی سری به  فروشگاه هنری Ubud بزنید که در آن همه چیز از خرید های لازم محلی ها تا خرت و پرت و همچنین سوغاتی فروخته می شود. نزدیک آن فروشگاه های  هنری Sukawati و Guwang نیز وجود دارند. شما می توانید در آن جا از مهارت های چانه زنیتان برای تخفیف گرفتن استفاده کنید!
    بعد از ظهر: از یک شام لذت بخش و به یادماندنی قبل از پایان روزتان لذت ببرید.به خودتان اجازه دهید تا یکی از بهترین تجربه هایتان برای صرف شام که فقط در حوالی مرکز بالی می تواند اتفاق بیفتد را کسب کنید. همچنین شما می توانید یک میز در باغ رومانتیک Mozaic رزرو کنید، به Sayan House  بروید و از منظره شگفت انگیز دره لذت ببرید یا برای یک وعده میکس از غذاهای جدید به Lacavore بروید.
    همچنین می توانید از بعد از ظهر خود برای دیدن مکان های هنری و فرهنگی استفاده کنید.می توانید به نقاط فرهنگی جزیره که برای رقص های مرسوم در بالی و ارکسترهای indonesia آن مشهورند سری بزنید. یک انتخاب هیجان انگیز که میتوانید داشته باشید دیدن نمایش در تئاتر بالی است که از تکنولوژی بالایی برخوردار است. به آن ها اجازه دهید تا آخرین تاثیرات را روی شما در سفر کوتاهتان به بالی بگذارند.
    دوستان بالی از آن دسته از مقاصدی است که ارزش بالایی  برای دیدن دارد اگر قصد سفر به بالی را داشتید مهرپرواز مرجع و برگزار کننده تور بالی میباشد.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW