021-88507190

عجيب و غريب ترين رسوم عروسي در سراسر جهان ( قسمت اول)

اخبار آژانس مسافرتی مهرپرواز 29 خرداد ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
بعضی از مراسم های عروسی سنت های عجیب و غریبی دارند. ممکن است این مراسم نابه هنجار، گیج کننده یا حتی وحشتناک باشد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    آشنایی با عجيب و غريب ترين رسوم عروسي در سراسر جهان 

    سلام دوستان گرامی امروز در خدمتتون هستیم با یک مقاله جذاب و عجیب و غریب و باورنکردنی ، تو این مقاله مراسم های عجیب و غریب عروسی در سراسر جهان را برای شما عزیزان جمع آوری کردیم ، با خواندن این مقاله شگفت زده میشوید!همراه ما باشید:
    بعضی از مراسم های عروسی سنت های عجیب و غریبی دارند. ممکن است این مراسم نابه هنجار، گیج کننده یا حتی وحشتناک باشد.  تصور کنید به عروس شلیک کنند یا با یک درخت موز ازدواج کنند!

    سیاه کردن عروس(اسکاتلند)

    برای جشن گرفتن شادترین روز زندگی یک خانم، دوستان و فامیل عروس علاقه خود را با قرار دادن هر چیز کثیفی که می توانید تصور کنید در سطل و سپس پرتاب آن ها به سمت عروس نشان می دهند.باور نکردنی است اما آن ها شیر دلمه شده، ماهی مرده، غذای فاسد، قیر، سس، گل، آرد، سوسیس را به سمت عروس پرتاب می کنند!عروس را سپس به یک درخت می بندند و بعد از آن او را برای یک شب فوق العاده می برند. عقیده آن ها این است که اگر بتوانید این شرایط را کنترل کنید، همه چیز را می توانید کنترل کنید و برای ازدواج آماده اید! خلاصه این که سیاه کردن عروس او را برای هر تحقیر یا مشکلی که در ازدواج برایش ممکن است پیش بیاید، آماده می کند!

    گریه با برنامه ریزی قبلی(چین)

    خیلی از عروس ها در روز عروسی احساساتی می شوند و گریه می کنند. اما عروس ها و خانم های توجیا در چین (یکی از فرقه ها در کشور چین) این موضوع را جدی می گیرند. عروس باید از یک ماه قبل هر روز به مدت یک ساعت گریه کند. ده روز بعد مادر عروس هم باید به گریه کردن بپیوندد و ده روز بعدش هم مادربزرگ عروس نیز باید گریه کند. آخر ماه همه خانم های فامیل کنار عروس گریه می کنند. تصور می شود این نشان دادن شادمانی است چرا که زنان با صداهای مختلف گریه می کنند! چنانچه با تور چین به این کشور رفته اید ، و در همان زمان در نزدیکی شما مراسم عروسی باشد ، می توانید این رسم عجیب را از نزدیک مشاهده نمایید.

    گریه با برنامه ریزی قبلی(چین)

    ازدواج با درخت(هند)

    در بخش هایی از هند، خانم ها به عنوان مانگلیک متولد می شوند. به این معنی که آن ها در یک ترکیب ستاره شناسی زمانی که مریخ و زحل هر دو زیر خانه هفتم هستند متولد شده اند. این خانم ها بدیمن تلقی می شوند و تصور می شود که باعث مرگ زودرس شوهرانشان می شوند. برای رفع آن باید اول با یک درخت ازدواج کنند و بعد از آن درخت را قطع کنند تا این نفرین از بین برود. بیچاره درخت! برای اطلاع از قیمت تور هند، می توانید به صفحه مربوطه مراجعه نمایید. 

    ازدواج با درخت(هند)

    ضربه زدن به پاهای داماد(کره جنوبی)

    سنت کره ای حکم می کند که داماد را قبل از اولین شب متاهلیش با ماهی یا نیشکر مورد ضرب و شتم قرار دهند. این مراسم می تواند دردناک باشد، اما بیشتر باعث خنده و شادمانی می شود. می خواهند مطمئن شوند که داماد در شب عروسیش مایوس نمی شود.

    ضربه زدن به پاهای داماد(کره جنوبی)

    مراسم کبد جوجه(چین)

    برای انتخاب روز مراسم عروسی، عروس و داماد باید جان یک جوجه را بگیرند. به همین دلیل آن ها یک چاقو را دو نفری در دست می گیرند. اگر کبد جوجه ظاهر خوبی داشته باشد، تاریخ درست انتخاب شده است. اگر ظاهر کبد جوجه بد باشد، آن ها باید به کشتن جوجه های دیگر ادامه دهند تا یک جوجه خوب و سالم پیدا کنند!(جوجه چه گناهی کرده آخه!)

    مراسم کبد جوجه(چین)

    جلوگیری از استفاده از توالت(indonesia)

    فقط روزهای عروسی نیستند که مراسم عجیب و غریب دارند. در indonesia سه روز بعد از روز عروسی، عروس و داماد اجازه استفاده از توالت را ندارند و باید کمترین مقدار آب و غذا را بخورند و باور دارند که به این ترتیب ازدواج آن ها منجر به داشتن تعداد زیادی بچه سالم می شود!

    جلوگیری از استفاده از توالت(indonesia)

    بله ماهم مثل شما شگفت زده شدیم از این مراسم های عجیب و غریب،منتظر قسمت دوم این مقاله باشید...

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW