021-88507190

فستیوال هیجان انگیز و فوق العاده زمستانی مسکو

رویدادها و فستیوال ها آژانس مسافرتی مهرپرواز 30 خرداد ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
فستیوال زمستانی مسکو با بقیه فستیوال های زمستانی در سراسر روسیه همزمان است، اما به خاطر شهرت و منابع و امکانات این شهر، فستیوال زمستانی مسکو یک گردهمایی بزرگ به شمار می آید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    فستیوال زمستانی مسکو با بقیه فستیوال های زمستانی در سراسر روسیه همزمان  است، اما به خاطر شهرت و منابع و امکانات این شهر، فستیوال زمستانی مسکو یک گردهمایی بزرگ به شمار می آید و از اواسط دسامبر تا اواسط ژانویه (دی و بهمن) برگزار می شود. اگر در این بازه زمانی به روسیه و مسکو سفر کردید، این فستیوال فرهنگی یکی از بهترین راه ها برای لذت بردن و خوش گذرانی در مسکو است.

    فستیوال زمستانی روسیه چیست؟
    فستیوال زمستانی روسیه در مسکو یک فستیوال فرهنگی سالانه است که هر سال پرشور تر از سال گذشته جشن گرفته می شود و برای مسافران یک فستیوال خاص و منحصر به فرد در مسکو به شمار می آید!دهکده کریسمس در میدان Revolution یک مکان عالی و خوب برای هدایای کریسمس روسیه است.

    هنرمندی و صنعتگری مردم سنتی روسیه در این فستیوال چشم نوازی میکند و صنایع دستی مثل عروسک ها، اسباب بازی های چوبی و جعبه های نقاشی شده و همچنین وسایل تزئینی کریسمس و لباس های 
    گرم زمستانی مثل شال در آن جا فروخته می شود. در پارک Gorky می توانید از تفریحات زمستانی مثل اسکی روی یخ لذت ببرید.

    فستیوال زمستانی روسیه چیست؟

    کارهای جذابی که در این فستیوال می توان انجام داد
    در کنار غذاهای زمستانی سنتی روسیه مثل نان های شیرینی ( دونات )،مربا و چای، بازدیدکنندگان فستیوال زمستانی در مسکو می توانند از مجسمه های یخی روسیه دیدن کنند و همچنین درشکه سواری کنند و تفریح کنند.بعضی از تفریحات در فستیوال به زمان های گذشته برمیگردند ولی هنوز جذابیت دارند و جزو جاذبه های گردشگری مسکو محسوب می شود . برای مثال سورتمه سواری، با برف یا بدون برف یک بازی بسیار هیجان انگیز در فستیوال زمستانی مسکو است.نسخه عینی سورتمه هایی ک در قرن 16 استفاده می شد در این فستیوال وجود دارد. 
    چراغ های فستیوال که شب را روشن می کند و همچنین درخت های سال نو موجب زیباتر شدن فستیوال می شوند.مجسمه های یخی در این فستیوال به وسیله مجسمه سازان بسیار حرفه ای ساخته می شود و شما صحنه های فاخر و مجلل و حکاکی های بسیار زیبا را می بینید که مطمئنیم برای کل خانواده جذاب است.

    هر سال یک تم خاص برای این فستیوال انتخاب می شود و برای مجسمه سازان یک چالش جدید ایجاد می شود و به بهترین مجسمه ساز جایزه داده می شود.می توانید به مجسمه های زیبای فستیوال نگاه کنید و انتخاب کنید که کدام یک از این اثرهای هنری فوق العاده و زیبا از نظر شما بهترین است.

    این نمایشگاه در هوای باز می تواند به شما نشان دهد که زمستان در روسیه تا چه اندازه می تواند زیبا باشد! چنانچه در زمستان تور مسکو را برای مقصد سفر خود انتخاب کردید ، می توانید از این فستیوال و گردهمایی یخی دیدن نمایید و نهایت لذت را ببرید.

     
    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW