021-88507190

عجایب شگفت انگیز درباره روسیه! (قسمت دوم)

گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز 30 خرداد ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
روسیه بزرگترین کشور جهان است. این کشور 147 میلیون جمعیت دارد و اولین انسان را به فضا فرستاد. از طرفی روسیه مقدار بسیار زیادی نفت خام دارد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    روسیه بزرگترین کشور جهان است. این کشور 147 میلیون جمعیت دارد و اولین انسان را به فضا فرستاد. از طرفی روسیه مقدار بسیار زیادی نفت خام دارد. این ها مطالبی است که وقتی اسم روسیه می آید، بیشتر مردم دنیا به آن فکر می کنند. اما درواقع خیلی چیزهای غیر قابل باور در مورد روسیه وجود دارد که وقتی به روسیه بیایید آن ها را کشف می کنید. این مطلب ادامه قسمت اول مقاله است که بسیار جالب و شگفت انگیز می باشد.

    6-روس ها معتقدند اندازه اجسام مهم است!
    روسیه ای ها می گویند بزرگ تر بهتر است. مردم روسیه دوست دارند که همه چیز غول پیکر باشد. این کشور بلندترین ساختمان های اروپا، بزرگترین مراکز خرید اروپا، بزرگترین زیردریایی دنیا، طولانی ترین ریل قطار و همچنین بزرگترین فروشگاه مخصوص کودکان را دارد و جالب است که بدانید تا همین چند وقت پیش رکورد بلندترین و طولانی ترین پل کابلی را در جهان داشت.آن ها حتی بزرگترین اسپینر دنیا را نیز ساختند. وقتی دوستان روسی را ملاقات می کنید، برای یک میز پر از غذا و نوشیدنی آماده باشید. اگر هم قرارتان یک باربیکیو است آماده باشید که برای یک مدت خیلی طولانی و پایان ناپذیر در فضای آزاد بنشیند و با سیخ های بسیار بزرگ شیشلیک (کباب) بخورید والبته آماده باشید که در فضای باز مورد هجوم پشه های بزرگ نیز قرار بگیرید!

    عجایب شگفت انگیز درباره روسیه!

    7- آن ها خانه هایشان را با خرس ها شریک می شوند!
    تعدادی از مردم روسیه خرس را در آپارتمان هایشان نگه می دارند! مقامات کشور خیلی سعی کردند که نگهداری از خرس به عنوان حیوان خانگی را ممنوع کنند اما این عمل قانونی باقی ماند. صاحبان آن ها به شما این اطمینان را می دهند که خرس هایشان مهربان و صمیمی هستند و به هیچ عنوان به شما آسیبی وارد نمی کنند.اما آیا شما حرفشان را باور می کنید؟ اگر شما دیدید که یک نفر دارد با یک خرس قدم می زند، توصیه می کنیم که به آن ها خیلی نزدیک نشوید.

    عجایب شگفت انگیز درباره روسیه!

    8- آن ها هنوز هم با اتوبوس های برقی (trolleybus) سفر می کنند
    این وسیله حمل و نقل که بین اتوبوس و تراموای برقی است هنوز هم در روسیه خیلی مشهور است.  خیلی از اروپایی ها و کشور های پسا سوسیالیستی این تکنولوژی را رها کردند ولی روسیه به دلیل برق ارزان هنوز هم از این سیستم استفاده می کند. امروزه در این وسیله های حمل و نقل عمومی، اینترنت هم قابل دسترسی است. یکی از جاذبه های گردشگری روسیه ، همین اتوبوس های برقی است که با قدمت و بسیار جالب هستند.

    عجایب شگفت انگیز درباره روسیه!

    9- آن ها هر روز سوپ می خورند
    میانگین مردم روسیه بدون سوپ نمی توانند به زندگی خود ادامه دهند. پس اصلا سورپرایز نشوید اگر به خانه کسی در روسیه دعوت شدید و دیدید که با یک دیگ بزرگ سوپ منتظرتان هستند. به احتمال زیاد این دیگ با borsch (نوعی سوپ قرمز رنگ روسی) پر شده است. روسیه ای ها به طور معمول سوپ را در زمان ناهار سرو می کنند. گاهی اوقات سوپ را به عنوان پیش غذا و گاهی اوقات هم به عنوان غذای اصلی سرو می کنند. معمولا در کنار سوپ نان یا چربی خوک سرو می شود.

    عجایب شگفت انگیز درباره روسیه!

    10- مردمی در روسیه وجود دارند که شاخ گوزن می خورند و با منقار پرنده ها بازی می کنند!
    روسیه با بیشتر از 200 گروه قومی متفاوت، چند نژادی ترین کشور جهان است. امروزه حدود 42000 نفر از شهروندان کشور بومی هستند. به عنوان مثال، ننات ها، که حدود 30000 نفر هستند، در تندرا ( دشت های مرتفع قطبی) زندگی می کنند. آن ها از پوست گوزن، چادر درست می کنند، شاخ گوزن های شمالی جوان را می خورند و کودکانشان با منقار پرنده ها بازی می کنند و به صورت عشایری زندگی می کنند. همچنین کودکان این گروه با هلیکوپتر به مدرسه می روند! چنانچه تور روسیه ، مقصد سفرتان بود ، می توانید این نوع از زندگی در این اقلیم را از نزدیک مشاهده نمایید.

    عجایب شگفت انگیز درباره روسیه!

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW