021-88507190

بهترین هتل ها و تفریحگاه های ساحلی ترکیه را بشناسید (قسمت اول)

گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز 04 تیر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    بدروم یکی از شهرهای پر بازدید در غرب ترکیه و در کنار دریای مدیترانه می باشد که جمعیت آن حدود 32000 نفر است . بدروم دارای آب و هوای مدیترانه ای است و پلاژهای زیبا و چشم اندازهای بسیار زیبایی دارد . از جمله تفریحات و سرگرمی های بدروم برای توریست ها و گردشگران ورزش های آبی ، سافاری ، تور روستای بدروم ، تور کشتی ، تور جیپ سافاری هستند . در صورت علاقه به سفر به این شهر بسیار زیبا با آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید و تور ارزان بدروم ، تور لحظه آخری بدروم ، تورهای بدروم تابستان 97 را رزرو نمایید .

    بدروم به دلیل جذب گردشگر از سراسر جهان دارای هتل های بسیاری می باشد. هتل های بدروم همگی دارای بهترین امکانات و با مدرن ترین متد روز دنیا اداره می شوند. تنوع هتل های بدروم بسیار زیاد است از هتل های 4 و 5 ستاره تا هتل های لوکس بدروم که اقامتی ماندگار درخاطر مسافران تور بدروم با قیمت مناسب بر جای می گذارد.

    اولین هتل لوکس و عالی در بدروم ترکیه است. به نام هتل کمپینسکی بارباروس بی بدروم (Hotel Kempinski Hotel Barbaros Bay)

    این استراحتگاه در نزدیکی شهر زیبای بدروم قرار دارد. یک استراحتگاه لوکس و بی نظیر است که یک ساحل اختصاصی و بسیار تمیز در دریای اژه دارد.

    همچنین برای شما تفریحاتی را در نظر گرفته است که شما در هیچ کدام از استراحتگاه های  ترکیه نمی توانید نمونه آن ها را پیدا کنید مثل مدرسه قایقرانی و کلاس های غواصی.

    مهمان ها می توانند در این هتل مجلل از گردش با قایق لذت ببرند یا از اسکی روی آب و یا پیاده روی و دوچرخه سواری در تپه ها هیجان را تجربه کنند. استراحتگاه کمپینسکی برای کودکان یک کلاب در نظر گرفته است تا والدین و کودکان هردو به تفریح بپردازند.

    این هتل همچنین از حیوانات خانگی شما نیز با خدمات ویژه ای مراقبت می کند.در واقع این هتل به همه موارد راحتی و تفریح شما فکر کرده است.

    Hotel Kempinski Hotel Barbaros Bay

    دومین هتل عالی و لاکچری ترکیه در سواحل شهر آلانیا قرار دارد به نام هتل جیپسوفیا هالیدی ویلیج آلانیا (Hotel Gypsophila Holiday Village)
    این استراحتگاه که در نزدیکی شهر ساحلی و زیبای آلانیا واقع شده است، یک ملک قدیمی است که 404 اتاق دارد!

    این استراحتگاه ساحلی تفریحات محدود تری را در نظر گرفته است، ولی یک استخر برای شنا، مرکز ورزشی و قابلیت اتصال به اینترنت را در مجموعه خود مهیا کرده است.

    این استراحتگاه یک رستوران دارد که یکی از متنوع ترین وعده ها را در این محدوده دارد. اتاق ها بالکن هایی دارند که دید به سمت استخر یا باغچه ها دارند.این هتل بسیار شیک و تمیز است و مطمئن باشید که از اقامت در آن راضی و خشنود خواهید بود.

    Hotel Gypsophila Holiday Village

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW