021-88507190

هتل های عجیب و غریب جهان را بشناسید(قسمت سوم)

گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز 09 تیر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
برای جهانگردان جسور و ماجراجو در این مقاله ما می خواهیم راجع به هتل های عجیب دنیا صحبت کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]


    در سراسر جهان هتل‌های شگفت انگیزی وجود دارند که طرفداران خاص خودشان را دارند،اگر شما هم انسان جسور و ماجراجویی هستید و اصلا دوست ندارید معمولی باشید، بی شک یک هتل عجیب و غریب برای اقامت، شما را تا مدت‌ها پر شور و سر زنده نگه میدارد.هتلی که شبیه به هتل‌های معمولی نیست و یک ویژگی خاص آن را از دیگر هتل‌ها جدا کرده است،برای جهانگردان جسور و ماجراجو در این مقاله ما می خواهیم راجع به هتل های عجیب دنیا صحبت کنیم.قابل توجه شما عزیزان مهرپروازی،آژانس مسافرتی مهرپرواز مرجع تور آنتالیا با نازلترین قیمت در خدمت شما سروران و آماده خدمت گزاری به شماست.
    با مهر پرواز باشید تا در این مقاله عجیب و غریب‌ترین هتل‌های دنیا را بشناسید...
    Jake Bush  یک معمار هتل می گوید: اولین چیزی که یک هتل دار باید قبل از ساخت هتل به آن فکر کند این است که "مهمان چه کسی است و چرا به این جا می آید" 
    فضا باید مطابق نیاز مسافر باشد.سفر یک شبه یک تاجر نیازی به تسهیلاتی مثل یک سفر دو هفته ای لاکچری ندارد.همین طور برای مسافران سر زنده تر و پر شورتر یک اتاق معمولی با وسایل جلا داده شده ممکن است حوصله سر بر باشد...به هتل ها بپردازیم:
    هتل دهکده زرافه (Giraffe Manor)
    موقعیت: نایروبی،کنیا
    این هتل شش اتاقه شیک و زیبا فقط به این خاطر در لیست هتل های عجیب و غریب ما جا گرفته است که زرافه ها سرشان را از پنجره به داخل اتاقتان می کنند!تا توی غذا خوردن شریک شما باشند.
    چرا این هتل خاص است؟
    این دهکده دارای ساکنان زرافه مخصوص خود است که از پنجره ها به مهمانان می پیوندند تا با هم غذا بخورند! در این مکان مرکز حفاظت حیوانات و همین طور مرکز نگهداری فیل ها نیز وجود دارد.

    هتل های عجیب و غریب جهان را بشناسید

    هتل موویل (Hotelmóvil)
    موقعیت: هرجایی که پارکینگ عمومی دارد!
    هتل موویل یک تریلر دو طبقه با 11 اتاق خواب است که پشت یک کامیون بسته می شود و تا 44 نفر می توانند در این مکان لوکس بخوابند.
    چرا این هتل خاص است؟
    تا حالا این تجربه را داشته اید که وسایلتان را بسته بندی کنید و از شهر خارج شوید؟ تجربه این که کل هتلتان را بسته بندی کنید و ببرید چطور؟

    هتل های عجیب و غریب جهان را بشناسید

    هتل Marqués de Riscal
    موقعیت: ریوجا آلاوسا، اسپانیا
    این هتل 43 اتاق با شکل متفاوت و منحصر به فرد را در 2 طبقه به شما آفر می دهد که با یک پل معلق به هم متصل شده اند. کل ساختمان به وسیله ستون ها بالا آمده است و به این ترتیب فضای همکف به عنوان ورودی هتل مورد استفاده قرار می گیرد.
    چرا این هتل خاص است؟
    تیتانیوم بالای ساختمان علاوه بر مسائل زیبایی شناسی، کاربردی نیز هست.  فلز رنگارنگ آن به عنوان سایه بان آفتابی و همچنین تعدیل کننده دما عمل می کند.

    هتل های عجیب و غریب جهان را بشناسید

    هتل de Vrouwe van Stavoren
    موقعیت: استاورن، هلند
    این هتل دیزاین شده با بشکه های شراب است که در واقع 4 اتاق دو نفره با امکانات استاندارد و یک حمام و اتاق نشیمن متصل به آن است.
    چرا این هتل خاص است؟
    این جعبه های چوبی 14500 لیتری هنوز بوی شرابی که یک بار در آن ها ذخیره شده است را می دهند.  

    هتل های عجیب و غریب جهان را بشناسید

    هتل Ryugyong
    موقعیت: پیونگ یانگ، کره شمالی
    این هتل که به هتل دوم "Hotel of Doom" نیز مشهور است، می خواست که بلندترین هتل جهان باشد.پروژه این هتل 105 طبقه ای با 3000 اتاق به دلایل اقتصادی در سال 1992 رها شد، اما در اصل سال 2008 ساخت و ساز آن ادامه یافت.
    چرا این هتل خاص است؟ 
    به جای بلندترین هتل جهان شدن، این هتل از نظر برخی از مردم بدترین طراحی ساختمان را در دنیا دارد. بدترین مسئله راجع به این هتل این است که به این می توان فکر کرد که چه کسی روی زمین وجود دارد که دوست داشته باشد در این هتل اقامت کند حتی اگر ساخت هتل به پایان رسیده باشد؟

    هتل های عجیب و غریب جهان را بشناسید

    هتل ایکیا (IKEA Sovhotell)
    موقعیت: استکهلم، سوئد
    این هتل برای کسانی که دوست دارند تا زمانی که می خواهند از خستگی روی زمین بیفتند خرید کنند، بسیار مناسب است، چرا که این هتل در مرکز خرید استکهلم قرار دارد.
    چرا این هتل خاص است؟ 
    ایکیا بالش، ماسک های خواب و موسیقی آرامش بخش را برای مشتریان خسته برای شارژ شدن دوباره توریست ها مهیا می کند. این هتل به شما اتاق های تک تخته خوابه و دو تخته تهویل میدهد.

    هتل های عجیب و غریب جهان را بشناسید

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW