صفحه اصلی
هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت آنتالیا

هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت آنتالیا

Crystal Tat Beach Golf Resort & Spa Hotel Antalya

  • 14461390
  • هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت آنتالیا-1978
  • هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت آنتالیا-237
  • هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت آنتالیا-1741
  • هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت آنتالیا-533

امکانات هتـل

هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت یکی دیگر از هتل‌های ۵ ستاره منطقه بلک در شهر زیبا و ساحلی آنتالیا به شمار می‌رود که فاصله اندک آن با ساحل و دریای مدیترانه می‌تواند شما را مجاب کند تا تعطیلات نوروز و یا تابستان خود را در آن بگذرانید.

این هتل ۵ ستاره UAll در سال ۱۹۹۳ ساخته شده و در سال ۲۰۱۲ به دلیل قدیمی بودن و عدم امکانات کافی مورد بازسازی مجدد قرار گرفته است. اگر بخواهیم به طور خلاصه به ویژگی‌ها و امکانات این هتل اشاره کنیم،‌ ۱۴۰۵ نفر ظرفیت اتاق‌های هتل، ۴ رستوران آلاکارته، استخر و باشگاه بدنسازی مجهز می‌توانند مواردی خوبی باشند.

در ادامه سایر امکانات و ویژگی‌های این هتل را خواهید خواند.

انواع اتاق‌های هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت آنتالیا

هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت آنتالیا ۵۰۳ اتاق دارد که در اندازه‌های مختلف طراحی شده‌اند و هرکدام از آن‌ها مناسب برای تعداد نفر خاصی هستند تا سفر شما در تور آنتالیا به بهترین نحو انجام شود.

اتاق استاندارد ۲ نفره یا Standard Double or Twin Room در مساحت ۲۳ متری ساخته شده و برای ۲ بزرگسال و یک کودک زیر ۱۲ سال مناسب است. این اتاق دارای امکاناتی مانند یک تخت ۲ نفره، حمام و سرویس بهداشتی، تراس با نمای باغ، تهویه هوا، وای فای رایگان، صندوق امانات، تلویزیون ماهواره‌ای، مینی‌بار و تلفن می‌باشد.

اتاق استاندارد ۲ نفره با نمای دریا یا Standard Double Room with Side Sea View نیز مانند اتاق قبلی در مساحت ۲۳ متری ساخته شده و برای ۲ بزرگسال و یک کودک زیر ۱۲ سال مناسب است. این اتاق دارای امکاناتی مانند یک تخت ۲ نفره، حمام و سرویس بهداشتی، تراس با دریا، تهویه هوا، وای فای رایگان، صندوق امانات، تلویزیون ماهواره‌ای، مینی‌بار و تلفن می‌باشد.

اتاق خانواده ۴ نفره یا Family Room در مساحت ۳۱ متری ساخته شده و برای ۴ بزرگسال مناسب است. این اتاق دارای امکاناتی مانند یک تخت ۲ نفره و دو تخت ۱ نفره، حمام و سرویس بهداشتی، تراس با نمای باغ، تهویه هوا، وای فای رایگان، صندوق امانات، تلویزیون ماهواره‌ای، مینی‌بار و تلفن می‌باشد.

اتاق استاندارد با تخت ۲ طبقه یا Standard Room with Bunk Bed یکی دیگر از اتاق‌های این هتل به شمار می‌رود که در مساحت ۲۸ متری ساخته شده و برای ۳ بزرگسال و ۲ کودک مناسب است. این اتاق دارای امکاناتی مانند یک تخت ۲ نفره و یک تخت ۲ طبقه، حمام و سرویس بهداشتی، تراس با نمای باغ، تهویه هوا، وای فای رایگان، صندوق امانات، تلویزیون ماهواره‌ای، مینی‌بار و تلفن می‌باشد.

اتاق ۴ تخته استاندارد یا Standard Quadruple Room آخرین اتاق این هتل است که قصد معرفی آن را داریم. این اتاق در مساحت ۲۳ متری ساخته شده و برای ۳ بزرگسال و ۱ کودک مناسب است. از امکانات این اتاق می‌توان به یک تخت ۲ نفره و دو تخت ۱ نفره، حمام و سرویس بهداشتی، تراس با نمای باغ، تهویه هوا، وای فای رایگان، صندوق امانات، تلویزیون ماهواره‌ای، مینی‌بار و تلفن می‌باشد.

امکانات هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت آنتالیا

هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت در زمینه امکانات در بین هتل‌های آنتالیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. ۴ رستوران آلاکارته با منوهای غذایی ایتالیایی، ترکیه‌ای، دریایی و کبابی در این هتل وجود دارند. همچنین ۸ بار نوشیدنی مختلف در لابی هتل، کنار استخر، باغ هتل، دیسکو، نزدیک ساحل، تراس لابی، سلطان بار و خانه قهوه نیز در این هتل تعبیه شده است تا مهمانان در هر جایی از محوطه هتل بتوانند انواع نوشیدنی‌ها را میل کنند.

برگرهای دست‌ساز خوشمزه، گوزلمه،‌ انواع کیک، بستنی ژلاتو، اسنک بار، انواع کوفته، میوه‌های اسلایس شده تازه و غذای کودکان نیز بخش دیگری از غذاهای این رستوران به شمار می‌روند.

هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت دارای یک رستوران اصلی هم هست که به صورت بوفه از مهمانان پذیرایی می‌کند و در وعدهای صبحانه، ناهار و شام انواع غذاها را سرو می‌کند.

انواع خدمات اسپا، ماساژ تایلندی، حمام ترکی، سونا،‌ اتاق بخار، سالن زیبایی مخصوص آقایان و خانم‌ها و مراقبت از پوست نیز مواردی است که در این هتل به مهمانان ارائه می‌شود.

ساحل اختصاصی، تنیس، پارک آبی،‌ تفریحات نمایشی، زمین بازی کودکان، ورزش‌های آبی، کلاب شبانه به همراه دی‌جی، مینی گلف، دارت، تنیس روی میز، بیلیارد، اتاق بازی، زمین گلف، اینترنت وای فای رایگان در تمام محوطه هتل، پارکینگ رایگان، انبار چمدان،‌ صرافی، پذیرش ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، خشک‌شویی و اتو، اتاق جلسه، فروشگاه، امکانات معلولین، یک استخر روباز و یک استخر سرپوشیده،‌ باشگاه بدنسازی، یوگا و صندلی‌های مخصوص آفتاب گرفتن سایر امکانات این هتل محسوب می‌شوند.

جاذبه‌های دیدنی اطراف هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت آنتالیا

جاذبه‌های دیدنی و مراکز خرید اطراف هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت به همراه فاصله آن‌ها تا هتل به شرح زیر است:

  • شهربازی سرزمین افسانه‌ها (۲.۵ کیلومتر)

  • مرکز خرید فورسا ۲۰۰۰ (۳ کیلومتر)

  • مرکز خرید سرزمین افسانه‌ها (۴ کیلومتر)

  • مرکز خرید آکاپارک (۵ کیلومتر)

  • مسجد شهر بلک (۶ کیلومتر)

  • مرکز خرید کندو و مرکز خرید پریمیوم آنتالیا (۹ کیلومتر)

  • مرکز خرید امیلیو (۱۱ کیلومتر)

  • شهر باستانی پرگا و ساحل مارتیلی (۱۶ کیلومتر)

  • پارک دودن (۱۷ کیلومتر)

  • آباره رومی و شهر باستانی آسپندوس (۱۹ کیلومتر)

فاصله فرودگاه آنتالیا تا هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت آنتالیا نیز حدودا ۱۶ کیلومتر است.

قیمت هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت آنتالیا

ارزان‌ترین اتاق هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت آنتالیا برای ۲ نفر، اتاق استاندارد ۲ نفره است که هزینه آن برای ۳ شب ۵۶۶ یورو (۱۸۸ یورو برای هر شب) و گران‌ترین اتاق برای ۲ نفر نیز اتاق ۴ تخته استاندارد است که هزینه آن برای ۳ شب ۸۸۴ یورو (۲۹۴ یورو برای هر شب) است.

برای اقامت ۳ نفر به مدت ۳ شب نیز حداقل ۷۶۴ یورو و حداکثر ۱۰۴۳ یورو لازم است. ۴ نفر نیز باید برای ۳ شب، ۱۱۹۲ یورو پرداخت کنند تا بتوانند در این هتل اقامت داشته باشند.

هتل های مشابه