صفحه اصلی
هتل وایت سیتی ریزورت آلانیا

هتل وایت سیتی ریزورت آلانیا

Hotel White City Resort Alanya

امکانات هتـل

درباره هتل white beach city alanya


هتل وایت بیچ سیتی، ریزورت هتلی چهار ستاره در شهر ساحلی و تماشایی آلانیا قرار دارد. هتل white beach city alanya در کنار دریای مدیترانه قرار گرفته‌است و برای اقامتی چند روزه و سرشار از خوشی و شادی با خانواده و یا دوستان ایده‌آل است. اگر بلیط هواپیما لحظه آخری رزرو کنید؛ باید از فرودگاه قاضی پاشا آلانیا تا هتل وایت بیچ سیتی آلانیا مسافت ۴۵.۵ کیلومتری را طی کنید. آلانیا شهری در جنوب ترکیه و در ساحل دریای مدیترانه است و بخشی از منطقه آنتالیای ترکیه و یکی از شهرهای محبوب بین گردشگران است. در طول مدت اقامت خود در هتل وایت بیچ سیتی آلانیا، از بازدید غار داملاتاش آلانیا غافل نشوید؛ مجموعه غارهای داملاتاش از لحاظ لغوی به معنای چکیدن آب از سطح بالا است که جزو منحصر به فرد ترین غارها در جهان است. این غار در قسمت غربی شهر و شمال غربی قلعه تاریخی آلانیا قرار گرفته است و هر ساله بسیاری از گردشگران را به خرید بلیط هواپیما آلانیا وسوسه می‌کند.

امکانات و خدمات عمومی هتل وایت بیچ سیتی آلانیا


هتل مجلل وایت بیچ سیتی دارای خدمات و امکانات بسیار و باکیفیتی است که راحتی و آسایش را به مسافران اعطا می‌کند. شما در هتل white beach city alanya، یک لابی بزرگ و دنج را می‌بینید، به رستوران و کافی‌شاپ دسترسی دارید و می‌توانید از استخر روباز و پارک آبی استفاده کنید و سفری خوش و فراموش‌نشدنی را داشته باشید.
همچنین هتل وایت بیچ سیتی آلانیا دارای آسانسور، پارکینگ رایگان، ساحل اختصاصی، سالن زیبایی، سالن ورزشی، اینترنت رایگان در تمام فضا‌های هتل، اتاق بازی کودکان، فکس، فتوکپی، سالن کنفرانس و جلسات، دسترسی ویژه معلولان، سیستم اعلام و اطفا حریق و صندلی در کنار رودخانه است. خدمات هتل همه‌چیز‌تمام وایت بیچ سیتی آلانیا شامل این موارد است: پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات اتاق، اجاره خودرو، خدمات اتاق وی‌آی‌پی، خدمات ویژه و دسترسی معلولین، نظافت روزانه، خشکشویی، اتوی شلوار، اتو، لباسشویی، گشت شهری، تبدیل ارز و نگهداری از چمدان. قابل ذکر است اگر بلیط هواپیما چارتر دارید، از ترانسفر فرودگاهی هتل وایت بیچ سیتی استفاده کنید تا با سهولت بیشتری تردد کنید. کارکنان مجرب ریزورت هتل وایت بیچ سیتی علاوه بر زبان ترکی، به زبان‌های انگلیسی، آلمانی و روسی هم مسلط هستند و پذیرای شما مسافران ارجمند هستند.

اتاق های هتل


هتل وایت سیتی بیچ آلانیا دارای ۱۲۰ اتاق و سوئیت متنوع و شیک با طراحی چشم‌گیر و جذاب است. اتاق‌های هتل white beach city alanya شامل اتاق‌هایی است از قبیل: اتاق استاندارد، اتاق پریمیوم همراه با تراس، اتاق سوپریور، اتاق دلوکس. اتاق‌های هتل وایت بیچ سیتی همگی دارای بالکن و چشم‌اندازی دل‌نواز هستند.
امکانات اتاق های هتل
در اتاق‌های هتل white beach city alanya، تجهیزات و امکانات بسیار خوب و با کیفیتی تعبیه شده‌اند تا اقامتی آسوده برای مهمانان فراهم باشد. امکانات و وسایل اتاق‌های هتل وایت بیچ سیتی آلانیا شامل یخچال، تلویزیون، اینترنت رایگان، مینی‌بار، صندوق امانات، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، مبلمان، میز، آیینه، کمد لباس، چای و قهوه ساز، تلفن، حمام با دوش و وان، لوازم بهداشتی حمام، دمپایی و سشوار هستند. توجه داشته باشید که اتاق‌های ریزورت هتل وایت بیچ سیتی امکان سیگار کشیدن ندارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


از مزایای اقامت در ریزورت هتل وایت بیچ سیتی آلانیا این است که انواع امکانات و فعالیت‌ها برای سرگرم شدن و تفریح شما وجود دارد از جمله: استخر در فضای باز با پارک آبی مفرح برای بزرگسالان، تنیس روی میز، کلاس ایروبیک، قایق سواری، غواصی، تفریحات آبی، اتاق بازی، کتابخانه، امکان اجاره دوچرخه، دارت و بیلیارد. همچنین در ساحل اختصاصی هتل white beach city alanya می‌توانید ساعاتی خوش، به‌یادماندنی و خاطره‌انگیز را سپری کنید. اگر می‌خواهید ساعاتی را با آرامش و آسودگی بگذرانید؛ به بخش اسپا هتل وایت سیتی بیچ آلانیا بروید و از ماساژ، حمام، سونا و سالن ورزشی استفاده کنید تا حس طراوت و شادابی را به خود هدیه دهید و تمام خستگی‌های خود را فراموش کنید. محوطه وسیع، سرسبز و دیدنی ریزورت هتل وایت بیچ سیتی برای قدم زدن و یا نشستن و بهره بردن از آفتاب و محیط مطبوع و مطلوب اطراف عالی است.

رستوران هتل


رستوران‌های متنوع هتل وایت بیچ سیتی آلانیا با فضایی دلنشین و دنج پذیرای مهمانان هستند و خوراک‌هایی لذیذ و متنوع را سرو می‌کنند. در رستوران‌های هتل white beach city alanya این امکان وجود دارد که خوراک‌های متنوعی از جمله بین‌المللی، ترکی، محلی، دریایی، کبابی، شرق آسیایی و مدیترانه‌ای سفارش دهید و میل کنید.

فاصله هتل وایت بیچ سیتی آلانیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل کوناکلی: ۶ دقیقه رانندگی
فاصله تا شهر بازی آلانیا: ۷ دقیقه رانندگی
فاصله تا ساحل کلئوپاترا: ۷ دقیقه رانندگی
فاصله تا برج سرخ آلانیا: ۲۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا ساحل عمومی آلانیا: ۲۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا قلعه آلانیا: ۲۵ دقیقه رانندگی

هتل های مشابه