آدالیا الیت لارا

Adalya Elite Lara

  • Adalya Elite Lara Hotel Antalya
  • هتل آدالیا الیت لارا  آنتالیا
  • هتل آدالیا الیت لارا  آنتالیا
  • هتل آدالیا الیت لارا  آنتالیا
  • هتل آدالیا الیت لارا  آنتالیا

امکانات هتـل

تور های این هتــل

جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

هتل آدالیا الیت لارا (Adalya Elite Lara)

هتل 5 ستاره آدالیا الیت لارا  Adalya Elite Lara در 6 طبقه هتلی نوساز و بسیار زیبا با انواع استخرها و سرگرمی های متفاوت هست.
برای دسترسی به طبقات 8 آسانسور وجود دارد که بسیار سریع است و اصلا معطل نمی شوید.
لابي هتل  بسیار بزرگ، زیبا، دلباز و از امكانات دمای مناسب، اینترنت پرسرعت عالی، سه عدد بار، شیرینی و بستنی فروشی، قلیان پولی و مبلمان راحتی برخوردار است. همچنین میهمانان ، شبانه روز می توانند در لابی  هتل Adalya Elite Lara ، به صرف نوشیدنی غیر الکلی بپردازند و یا از تفریحات شبانه از قبیل اجرای زنده موسیقی، نمایش های خنده دار لذت ببرند.
ساحل اين هتل كاملا اختصاصی می باشد و از انتهاي حياط برزگ وارد ساحل میشوید  برعكس اكثر هتلهاي اين منطقه كه با وجود داشتن ساحل اختصاصي اما بايد براي رسيدن به ساحل از محوطه هتل خارج شوید. در کنار ساحل اختصاصی هتل هر روز چند وعده برنامه سرگرمی، هم در روز و هم در شب موسیقی زنده  برگزار میشود. ساحل هتل بسیار تمیز ، ماسه ای و دارای اسکله ای بزرگ می باشد.
اين هتل تقريبا آخرين هتل شهر لارا قبل از رودخانه است و اگر بخواهید تا مركز لارا و مراکز خرید پياده روی کنید حدود 20 دقيقه پياده روي پيش رو داريد اما براي رفتن به آنتاليا ايستگاه اتوبوس تقريبا مقابل هتل وجود دارد. با اتوبوس های خط ۰۷ و ۰۸ میتوانید به مرکز شهرو کاله ایچی (شهر تاریخی آنتالیا) و مراکز خرید مارک آنتالیا،مال، دیپو و تراسیتی بروید، برای برگشت هم در میدان جمهوریت می توانید سوار همان اتوبوس ها شده و به هتل برگردید. شما می توانید این هتل را در تور آنتالیا و همچنین برای ایام عید در تور آنتالیا نوروز رزرو کنید.

اتاق‌ها ی هتل آدالیا الیت لارا

اتاقهای هتل آدالیا بسیار بزرگ و شیک با يك درب چوبي با رنگ چوب ، كف پاركت ، تابلو هاي زيبا و تم چوبي تزئين شده اند.
از مشخصات اتاق ها می توان به بالکن اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت همراه با گیرنده ماهواره، سرویس کتری برقی، تهویه مطبوع، صندوق امانات و حمام خصوصی از سنگ مرمر همراه با دوش اختصاصی و خدمات رایگان از جمله مواد شوینده، سشوار و حوله می‌باشد که روزانه مورد بررسی قرار می‌گیرند. برخی از اتاق ها هم مشرف به دریا هستند.
هتل آدالیا الیت لارا در مجموع دارای 525  است که به شرح زیر تفکیک می‌گردند:
اتاق های  استاندارد 30 متری
اتاق های خانوادگی 36 متری
اتاق های ویژه  معلولین 30 متری
تمامی اتاق ها دارای مینی بار رایگان(آب.نوشابه-وآبمیوه..)، اینترنت رایگان حتی در اتاق، تراس مناسب با صندلی و خشک کن لباس، سیفتی باکس رایگان هستند.

استخر های هتل آدالیا الیت لارا

این مجموعه 8 استخر برای گروههای سنی مختلف از بچه های 1 ساله تا 99 ساله دارد
هتل آدالیا الیت دارای دو استخر آب گرم بزرگ سر پوشیده و رو باز و یک استخر اصلی بزرگ، استخر ریلکس، استخر موج، استخر المپیک، بالای 18 سال، پارک آبی کودکان زیر 2 سال، پارک آبی کودکان تا 4 سال، پارک آبی کودکان تا 10 سال و پارک آبی بزرگسالان و استخر شنای طولانی... و همچنین در کنار استخر بارهای متنوعی وجود دارد که می توانید در طول روز انواع خوراکی های سرد و گرم را تهیه کنید. 
در ساعاتی هم برنامه های مفرح در کنار استخرها به صورت کمدی و سرگرم کننده اجرا میشود. در کنار بعضی از استخرها هم آهنگ پخش می شود.

رستوران‌ و کافه های هتل آدالیا الیت لارا

این هتل بزرگ و لوکس شامل 6 رستوران مجزا می شود
رستوران های هتل هر شب با یک تم ویژه یک کشور دیزاین می شوند (چینی و ایتالیایی و مکزیکی و ترکی و....) رستوران های محوطه باز هتل فست فود و پیتزا و پاستا های خوشمزه ای ارائه می دهند .
شما مي تونيد در طول مدت اقامتتان در هتل، يك بار از رستوران آلاكارته هتل به طور رايگان استفاده كنيد كه شامل رستوران تركي، مكزيكي و ايتاليايي است. 
هتل آدالیا الیت لارا دارای 7 کافه است:
کافه لابی/ کافه MAHALL / کافه کنار استخر HEAVEN/ کافه ساحلی و کنار رودخانه / کافه PIER

سرگرمی های هتل آدالیا الیت لارا

میهمانان و گردشگران تور آنتالیا که این مجموعه را برای اقامت انتخاب می کنند، هرروز می توانند در مسابقات ورزشی که در هتل Adalya Elite Lara برگزار می شود، شرکت کنند و یا با سر خوردن از سرسره آبی، روزهای به یاد ماندنی را تجربه کنند. مرکز سلامتی این اقامتگاه از یک استخر آبگرم، سالن ماساژ، حمام ترکی و یک سالن بدنسازی مجهز تشکیل شده است. باشگاه کودکان ، تخت های مخصوص آفتاب گیری از دیگر امکانات هتل Adalya Elite Lara می باشد.
امکان استفاده از شهر بازی در ساعات خاص عصر تا هنگام سرو شام وجود دارد، در این مجموعه 2 شهر بازی هست یکی سرپوشیده و یکی در محوطه. شهر بازی سرپوشیده با هزینه و بیرونی مجانی است. شهربازی بیرون شامل ماشین برقی، چرخ و فلک و جامپینگ و .... یه شهر بازی کوچک هم برای بچه های زیر سه سال در نظر گرفته شده است و یک محوطه هم برای نگهداری و بازی بچه ها چیزی شبیه به  مهد کودک. و نکته ای که وجود دارد این است که این هتل بهشتی برای کودکان بوده و همه امکاناتی که میتواند که کودک را سرگرم و خوشحال کند را در خودش دارد (شهر بازی و پارک آبی و استخر مخصوص و مهد کودک و نقاشی صورت و ساخت کاردستی و نقاشی، وسایل بازی و غذا های باب طبع بچه ها...) 
هتل آدلیا الیت علاوه بر خدماتی که برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفته است امکان ارائه سروریس نگهداری از کودک را نیز دارد که این امر شامل هزینه می‌باشد.
اين هتل داراي يك مجموعه پارك آبي بزرگ و با امكانات خوب ، مهد كودك، زمين تنيس و واليبال استخر هاي مجزا براي بچه ها و بزرگسالان در يك فضاي خيلي بزرگ كه حياط هتل محسوب میشود هست
برنامه شبانه هتل حرفه ای، شامل آکروبات و ... البته از ساعت 19:00 تا 21:00 برای کودکان برنامه اجرا میشود و بعد از آن برای بزرگسالان تا 22:30. بعد از ساعت 22:30 هم معمولا در اسکله موسیقی زنده است تا 00:30.
تورهای موجود هم آکواریوم آنتالیا، تله کابین، تور کشتی و  برنامه شبانه می باشد که می توانید با پرداخت هزینه از آنها استفاده کنید.

مناطق دیدنی نزدیک به هتل آدالیا الیت لارا آنتالیا

فاصله هتل تا پارک بزرگ لند آف لجندز با ماشین فقط 20 دقیقه می باشد.
فاصله تا برج ساعت آنتالیا  40 دقیقه می باشد. برج ساعت آنتالیا یکی از قدیمی ترین و تنها برج باقیمانده در شهر آنتالیا می باشد که در گذشته از آن به عنوان مقبره بزرگان و یا فانوس دریایی استفاده می شده که نشانی از شکوه باستانی این شهر کهن می باشد، بعد از تماشای این برج زیبا شما می توانید به رستوران ها ، هتل های مدرن و کافه های مجلل اطراف آن رفته  و لحظاتی را در آن جا بگذارنید و در نزدیکی شب از رقص های زیبا در اطراف این برج و نور پردازی های بی نظیر و ویژه نهایت لذت را ببرید  و با عکس هایی از این مکان و موقعیت باستانی زیبا به ثبت خاطرات خود بپردازید . 
همچنین فاصله هتل تا دروازه هادریان یکی از بناهای تاریخی و معروف این شهر 40 دقیقه می باشد.

  • (1.2کیلومتر) آنتالیوم پرمیوم مال
  • (12کیلومتر) مال آنتالیا

موقعیت مکانی هتل آدالیا الیت لارا نسبت به فرودگاه آنتالیا

هتل آدالیا الیت نیز از دیگر هتل های لارا محسوب می شود و فاصله آن نسبت به نزدیکترین فرودگاه شهر به شکل زیر است.

  • (10.5کیلومتر) فرودگاه آنتالیا

آدرس هتل آدالیا الیت لارا

Kemeragzi Mah. Tesisler Cad. No:416-1 Aksu, 07000 Lara, Turkey

هتل های مشابه