صفحه اصلی
هتل آکاپولکو ریزورت

ACAPULCO

ACAPULCO RESORT

امکانات هتـل

هتل آکاپولکو قبرس شمالی از مجموعه هتل های 5 ستاره قبرس ، اطلاعات کامل قیمت هتل آکاپولکو را بهمراه نظرات درباره این هتل و عکس در آمیتیس ببینید.

هتل Acapulco در Catalkoy ، هشت کیلومتری شرق Kyrenia ، گیرنه ، واقع شده است.

این هتل در مساحتی برابر با یکصد هزار متر مربع و یک کیلومتر ساحل شنی بلند واقع شده است.

بزرگترین استخر سرپوشیده گرم در قبرس شمالی متعلق به هتل Acapulco می باشد و همچنین دارای آکواپارکی است با محوطه آبی جذاب کنارش جایی ایده آل برای کودکان شماست. سالن کنفرانس و همایش آن، بهترین در جزیره است. این هتل یک محیط سبز عالی و وسیع را برای آفتاب گرفتن به شما پیشنهاد می دهد.

هدف این هتل ارائه بهترین ها به مسافرینش است.

ساحل

Acapulco مردم را به ساحلش با شن طلایی تمیز و دریای آبی شفاف جذب می کند. شما می توانید از اقامتتان در اینجا، جایی که آبی لاجوردی آسمان به آب های خالص مدیترانه می رسد، لذت ببرید.

استخر و آکواپارک

آکواپارک ، جایی که شما می توانید با موسیقی و بازی تفریح کنید و استخر ها به شما اجازه می دهد تا در کنارش مطالعه کنید یا در محیط آرام اطرافش آفتاب بگیرید و یا حتی در محیطی آرام شنا کنید.

اتاق های هتل

دارای 261 اتاق در ساختمان هتل ، 162 سوئیت ویلایی لوکس در محوطه هتل ، 14 سوئیت خانوادگی و 96 اتاق Pine Court است. شما می توانید در اتاق هایی با طراحی مدرن و راحت که مجهز به ماهواره، آب گرم و سرد، سرویس حمام و دستشویی، سشوار، تلفن، سیستم تهویه هوا هستند،آرامش را تجربه نمایید.

سوئیت های ویلایی Bungalows

این سوئیت های ویلایی واقع در محوطه هتل توسط طبیعت احاطه شده و به شما فرصتی می دهد تا راحتی و آرامش را احساس کنید.

تمام این اتاق ها مجهز به آب گرم و سرد، دوش حمام، تلفن، ماهواره، سشوار و سیستم تهویه هواست.

رستوران های هتل

این هتل به انتخاب بهترین ها برای مهمانش افتخار می کند. رستوران ها با غذایی سالم، تازه و طبیعی از منوی آلاکارته تا غذاهای بوفه ای خوشمزه شما را اغوا خواهند کرد.

کافه های هتل

این لابی با فضایی مجلل، تنوع بهترین قهوه های بین المللی پذیرای شما خواهد بود.

همچنین شما می توانید عصرها با موسیقی زنده و حرفه ای غرق لذت شویدو فرزندانتان نیز می توانند از محوطه بازی آن نهایت لذت را ببرند.

خدمات Spa

سالن spa این هتل یک قسمت کامل برای آرامش بخشی به شماست. می توانید از امکانات وسیعی که ترکیب سنت های مختلف با آخرین تکنولوژی برای شما مهیا کرده اند به آرامشی وصف نشدنی برسید.

سونا – بدنسازی

زمانی را برای پرواندن بدن خود اختصاص دهید و به سالن بدنسازی مجهز ما سری بزنید.

در سونا، حمام ترکی و سونای بخار ما آرامش کسب کنید و از ماساژهای حرفه ای، جکوزی و استخر سرپوشیده گرم ما لذت ببرید.

سالن همایش و کنفرانس

Acapulco آماده برگزاری بزرگترین کنفرانس ها و کارگاه های سازمانی با تجهیزاتی مدرن، پرسنلی با تجربه و سالن هایی با مساحت های مختلف است که ظرفیت هایی مابین 100 تا 2000 نفر را در خود جای می دهد.

این تجهیزات شامل زیرساخت هایی تکنیکی همچون پروژکتورهایی در بالای سر، دستگاه اسلاید، دستگاه صدا، تلویزیون، تجهیزات ویدئو، فتوکپی و سیستم ترجمه همزمان می باشد.

موقعیت هتل

فاصله هتل تا مرکز شهر حدود 8 کیلومتر و تا فرودگاه ارجان حدود 28 کیلومتر می‌باشد.

هتل های مشابه