هتل گرین پارک مرتر استانبول

Green Park Merter Hotel Istanbul

  • 719528134-3674
  • 28cd7613-0e80-44ec-9378-5d7e154dfedc
  • a619dc6b-b7af-4d66-b02a-f1d4066a9e45
  • 58ddf8f1-59f5-408a-b1aa-fb6fa5fd7c82
  • cd390e80-ecff-4f42-9d01-ff54388ea97d

گرین پارک مرتر

هتل گرین پارک مرتر یکی از هتل های پنج ستاره لوکس استانبول است و در منطقه ای که کانون مد و صنعت نساجی شهر محسوب می شود ، قرار گرفته ، از لحاظ جغرافیایی جایگاه ویژه ای دارد ، چرا که به مرکز خرید معروف مرتز ، وسایل حمل و نقل عمومی مثل مترو و نمایشگاه سی ان آر بسیار نزدیک است .  هتل گرین پارک مرتر ساختمان و بنایی مدرن داشته و از دکوراسیون و معماری روز بهره برده ، پرسنلی که با این هتل همکاری دارند برخوردی شایسته با میهمانان داشته و کامل ترین سرویس دهی را ارائه می دهند . برخورداری از خدمات منحصر به فرد و با کیفیت ، فضای سبز و سرویس گشت درون شهری و برون شهری و بسیاری امکانات تفریحی ، ورزشی و رفاهی فضای داخلی و خارجی پاکیزه و مرتب ، از ویژگی های ممتاز هتل گرین پارک مرتر به شمار می روند . در ضمن فرودگاه بین المللی آتاتورک در 20 کیلومتری هتل واقع شده است.    

اتاقهای هتل گرین پارک مرتر شامل 173 اتاق استاندارد ، خانوادگی ، وی آی پی و سوئیت لوکس و منحصر به فرد است . متراژ  متفاوت این اتاق های لوکس متناسب با نیاز و سلیقه میهمانان بوده و آرامش ایشان را تامین می کند . در طراحی و دکوراسیون آن ها از رنگ هایی زیبا و دلنشین تر استفاده شده تا فضای اتاق ها دلبازتر به نظر برسد . علاوه بر این ، هر اتاق  دارای پنجره هایی بزرگ با نور مناسب  است . بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط پرسنلی ورزیده ، به گردشگران تور استانبول ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می شود . بسته های ناهار ، امکان سرو غذا در اتاق ، روم سرویس 24 ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان  و اتاق هایی با امکانات ویژه برای معلولان ، قسمتی از تدابیر خاص مدیریت هتل 5 ستاره گرین پارک مرتر برای اقامتی بی عیب و نقص است.

امکانات هتل گرین پارک مرتر سازگار با نیاز های کلیه میهمانان با هر سن و موقعیتی طراحی شده و شامل امکاناتی متنوع و منحصر به فرد می باشد : استخر سرپوشیده و روباز ، ماساژ ، حمام ترکی و بخار ، سالن ورزشی پیشرفته ،  سونا و جکوزی ، حمام ترکی و بخار ، سولاریوم ، میز پینگ پنگ ، سرویس نگه داری از کودک ،  قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، خدمات خانه داری ، روزنامه ، آسانسور ، فضای سبز ، گشت درون شهری و برون شهری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، صرافی ، لاندری ، فروشگاه ، ترانسفر رایگان فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، دو رستوران با فضایی با شکوه ، دو کافه ، کرایه اتومبیل ، تاکسی سرویس و . . . اشاره نمود . در ضمن هر یک از این امکانات به بهترین شکل و در شرایطی استاندارد به گردشگران ارائه شده تا رضایت آنها را به دست آورده و اقامتی سرشار از لحظه های مفرح و شاد را برای ابشان بر جای بگذارد.

هتل های مشابه