هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا

IC GREEN PALACE

  • هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا
  • هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا
  • هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا
  • هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا

امکانات هتـل

تور های این هتــل

جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید و نمی‌دانید که کدام هتل را برای اقامت خود انتخاب کنید، هتل آی سی گرین پالاس می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفرتان باشد. هتل آی سی گرین پالاس یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره شهر آنتالیاست. این هتل تمامی انتظارات و توقعات شما را از یک هتل ۵ ستاره بر‌آورده می‌کند و یکی از بهترین تجربه‌های شما خواهد شد. این هتل با نمای فوق‌العاده‌ی خود و امکانات بی‌نظیر، یکی از لاکچری‌ترین هتل‌های uall شهر آنتالیا است.

انواع اتاق‌های هتل آی سی گرین پالاس

هتل آی سری گرین پالاس با ۴۲۹ اتاق، یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های شهر آنتالیا است و انواع مختلف اتاق را در خود جای داده است.
اتاق Standard Double Room یک اتاق ۲۶ متری است که دارای بالکن با منظره‌ باغ و دارای یک تخت دو نفره یا دو تخت یک نفره است و امکاناتی مانند تهویه هوا، سرویس بهداشتی و حمام، تلویزیون، مینی بار، صندوق امانات، کتری برقی، تلفن و وای فای است.

اتاق دو نفره با دستری معلولین یکی دیگر از اتاق‌های این هتل است که دارای دو تخت یک نفره و دسترسی راحتی به آسانسور هتل دارد. این اتاق هم تمامی امکانات تهویه هوا، سرویس بهداشتی و حمام، تلویزیون، مینی بار، صندوق امانات، کتری برقی، تلفن و وای فای را دارد. اتاق بعدی Junior Suite است که یک تخت دو نفره و یک مبل تخت خواب شو نیز دارد. این اتاق ۳۲ متر است و تمامی امکانات را به اضافه‌ی وان حمام در خود جای داده است. 

اتاق بعدی هتل آی سی گرین اتاق چهار تخته است که برای دو بزرگسال و دو کودک است و متراژ آن ۲۶ متر است و تمامی امکانات سایر اتاق‌ها را نیز دارد. یکی دیگر از اتاق‌های این هتل که مناسب برای خانواده‌هاست، اتاق خانوادگی ۵۲ متری است که یک اتاق پذیرایی و دو اتاق خواب به همراه یک تخت دو نفره و دو تخت یک نفره است. این اتاق یکی از کامل‌ترین اتاق‌های این هتل است و همانطور که گفته شد این اتاق برای یک خانواده بسیار مناسب است و امکانات کاملی دارد. 

اسم یکی دیگر از اتاق‌های این هتل، سوئیت کودکان است که دکور بی‌نظیری برای کودکان دارد. این سوئیت دو اتاق خواب دارد که یکی از اتاق‌های آن یک تخت دو نفره دارد و اتاق دیگر یک تخت دو طبقه و یک مبل تخت خواب شو دارد. هر اتاق حمام و سرویس بهداشتی جداگانه دارد و تمامی امکانات یک اتاق کامل را نیز دارد. 

سایر اتاق‌های این هتل اتاق خانوادگی با ظرفیت ۵ نفر و متراژ ۵۲ متر، اتاق ۴ تخته با ظرفیت ۳ بزرگسال و یک کودک و اندازه ۲۶ متر، اتاق سوئیت جونیور با ظرفیت ۳ بزرگسال و ۱ کودک و اندازه ۳۳ متر است.

بهترین اتاق‌های هتل آی سی گرین پالاس که کامل‌ترین اتاق‌های این هتل هستند،‌ شامل 2 اتاق است. اتاق King Suite که اندازه‌ی آن ۱۳۱ متر است و ترانسفر دو طرفه به فرودگاه نیز جزو خدمات این اتاق است و دارای دو اتاق خواب کامل و مجهز با تمامی خدمات و امکانات است. اتاق بعدی نیز اتاق Presidential Suite است که همانطور که از اسمش مشخص است مخصوص رئیس جمهور است! ۳ اتاق خواب و یک اتاق نشیمن به همراه تمامی امکانات و ترانسفر رفت و برگشت به فرودگاه از خدمات این اتاق است.

۴۲۹ اتاق هتل آی سی گرین پالاس به صورت کلی به شرح زیر است:

  • ۱۷۹ اتاق استاندارد

  • ۲۰۰ اتاق چهار تخته

  • ۲۹ اتاق خانوادگی

  • ۵ اتاق معلولین

  • ۱ سوئیت کودکان

  • ۱۲ سوئیت جونیور

  • ۲ سوئیت کینگ

  • ۱ سوئیت رئیس جمهور

امکانات هتل آی سی گرین پالاس

هتل آی سی گرین پالاس به جرات یکی از بهترین هتل‌ها‌ی تور آنتالیا در زمینه‌ی امکانات هتل است. امکاناتی مانند چشم‌انداز باغ، مبلمان در فضای باز، ساحل خصوصی، زمین تنیس، ماهیگیری، اتاق بازی و زمین بازی کودکان، بولینگ،‌مینی گلف، پارک آبی، وای فای در همه‌ جای هتل، پارکینگ، پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان، باجه‌ی تبدیل ارز، نظافت روزانه،‌ خشکشویی با هزینه اضافه، ۴ استخر روباز برای بزرگسالان، ۱ استخر روباز برای کودکان، ۱ استخر سربسته برای بزرگسالان و ۱ استخر سربسته برای کودکان، ماساژ، اسپا، سونا، صندلی‌های مخصوص آفتاب در کنار ساحل،‌ انواع سرسره‌های آبی و موارد دیگر از جمله امکانات این هتل است. همچنین ۷ رستوران مختلف با منوهای بسیار متنوع مانند سوشی، غذای ژاپنی، استیک، غذای مکزیکی و غذای دریایی، وعده غذایی مخصوص کودکان و بار کامل در این هتل وجود دارد که کار شما را برای انتخاب وعده غذایی مناسب راحت‌تر می‌کند.

جاذبه‌های اطراف هتل آی سی گرین پالاس

تعدادی از جاذبه‌های دیدنی آنتالیا در اطراف این هتل است که می‌توان به ساحل مارتیلی در ۱۰ کیلومتری، شهر تاریخی پرگا در فاصله‌ی ۱۲ کیلومتری،‌ آبشار کورشونلو و پارک طبیعی و دروازه‌ی هادریان در فاصله‌ی ۱۸ کیلومتری، ساحل لارا در فاصله‌ی ۸ کیلومتری اشاره کرد. از هتل آی سی گرین پالاس تا فرودگاه آنتالیا نیز ۹ کیلومتر فاصله است. همچنین نزدیک‌ترین مراکز خرید به این هتل عبارتند از مرکز خرید آنتالیوم پرمیوم، مرکز خرید آنتالیا، مرکز خرید آکاپارک، مرکز خرید آگورا و اوت لت دیپو.

قیمت هتل آی سی گرین پالاس

قیمت اتاق‌های هتل ۵ ستراه آی سی گرین پالاس از ۱۶۲ یورو برای یک شب شروع می‌شود و تا ۶۷۵ یورو ادامه دارد. ارزان‌ترین اتاق این هتل اتاق Standard Double Room است و گران‌ترین اتاق نیز اتاق Presidential Suite یا همان سوئیت رئیس جمهور است.

هتل های مشابه