صفحه اصلی
هتل سوسسی لاکچری ریزورت آنتالیا

هتل سوسسی لاکچری ریزورت آنتالیا

Susesi Luxury Resort Hotel Antalya

  • هتل سوسسی لاکچری ریزورت آنتالیا
  • هتل سوسسی لاکچری ریزورت آنتالیا-9041
  • هتل سوسسی لاکچری ریزورت آنتالیا-8788
  • هتل سوسسی لاکچری ریزورت آنتالیا-8265
  • هتل سوسسی لاکچری ریزورت آنتالیا-5335

امکانات هتـل

تور های این هتــل

جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

هتل سوسی لاکچری ریزورت

ساختمانهای این تفریحگاه مجلل در بلک در تراسهایی در یک باغ سرسبز با استخرهای شنای بزرگ و نخل های بلند واقع شده است. این هتل همچنین یک ساحل شنی در دریای مدیترانه و یک مرکز آبگرم لوکس ارائه می دهد. آبگرم La Calisse 2 استخر شنای گرم با سقف شیشه ای، 2 همام سنگ مرمر و عالی ترین روش های زیبایی ارائه می دهد. پرسنل بسیار آگاه سوسی می توانند از جمله موارد دیگر ، سنگ درمانی ، آیورودا و ماساژ کف را ارائه دهند.

همه اقامتگاه های بزرگ در Susesi Luxury Resort مجهز به تلویزیون صفحه تخت هستند. برخی از سوئیت ها دارای استخر اختصاصی در تراس ، بالکن سرپوشیده و حمام هیدرو ماساژ هستند. Susei Luxury Resort انواع رستوران های زیبا را ارائه می دهد و شما می توانید انتخاب کنید که در داخل خانه غذا بخورید یا بیرون. در رستوران à la carte می توانید از غذاهای مخصوص ایتالیایی لذت ببرید. این اقامتگاه شبانه روز فعالیت های ورزشی و یک برنامه سرگرمی را ارائه می دهد. یک مرکز بولینگ وجود دارد ، می توانید در دوره های ترکی شرکت کنید و صبح ها در کلاس های یوگا شرکت کنید. همچنین می توانید از زمین گلف یا زمین های تنیس دیدن کنید.

 گزینه های جذاب و فعالیت های سرگرم کننده ای را برای مهمانانی که می خواهند هر لحظه از تعطیلات خود را به حداکثر برسانند ، ارائه می دهد.

تفریحات هتل  سوسسی لاکچری ریزورت آنتالیا

Susei Luxury Resort ، که عصرها به مرکز سرگرمی تبدیل می شود ، نوید می دهد که تعطیلات شما را با اجرای رقص و دی جی ، برنامه های زنده و نمایش آتش بازی به جشنواره ای تبدیل کند.اجرای برجسته رقص ، موسیقی و موارد دیگر شما را در ساعات اولیه صبح متقاعد می کند.نمایش های استثنایی ، مهمانی های پر جنب و جوش با دی جی های معروف و هماهنگی زیبا و اجرای زنده عالی از جاز گرفته تا پاپ ، تضمین کننده هماهنگی شما با ریتم زندگی است.

هتل های مشابه