هتل رویال وینگز آنتالیا

Royal Wings Hotel Antalya

امکانات هتـل

تور های این هتــل

جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

اگر به دنبال یک هتل ۵ ستاره UAll با خدمات عالی، امکانات بی‌نظیر، رستوران و بار فوق‌العاده،‌ اتاق‌های مجهز و به طور کلی یک پکیج کامل در شهر آنتالیا هستید، هتل رویال وینگز بهترین گزینه برای شما است.
این هتل که در منطقه لارا شهر آنتالیا واقع شده است، از بهترین هتل‌های این منطقه است و سالانه تعداد زیادی از مسافران شهر آنتالیا به آن مراجعه می‌کنند. هتل رویال وینگز با ۴۵۷ اتاق در سال ۲۰۰۵ افتتاح شد و از آن به بعد یکی از نگین‌های منطقه زیبای لارا شد. در ادامه به جزئیات این هتل ۵ ستاره با کانسپت و معماری بی‌نظیر خود بیشتر خواهیم پرداخت.

انواع اتاق‌های هتل رویال وینگز آنتالیا

با توجه به اطلاعاتی که در سایت هتل رویال وینگز نوشته شده،‌ این هتل دارای ۴ مدل اتاق و ۳ نوع ویلا است. ۳۹۰ اتاق سوپریور که ۴ اتاق مخصوص معلولین است، ۳۹ اتاق به صورت دوبلکس، ۲۶ سوئیت جونیور و ۲ سوئیت به صورت کینگ می‌باشد. تمامی این اتاق‌ها امکاناتی مانند کارت ورود الکترونیکی، تهویه مطبوع، مینی‌بار، تلویزیون،‌ گاوصندوق الکترونیکی، حمام،‌ سرویس بهداشتی و بالکن را دارند.

اتاق سوپریور استاندارد در ۳۶ متر ساخته شده است و دارای یک تخت ۲ دو نفره و یک تخت ۱ نفره (مناسب ۳ بزرگسال و یک کودک) و یک تراس رو به دریا است. اتاق دوبلکس خانوادگی با ۴۸ متر مساحت و منظره‌ دریا یا زمین، مناسب برای یک خانواده‌ ۴ نفره است که قصد سفر به آنتالیا را دارند. این اتاق در دو طبقه و به صورت دوبلکس ساخته شده است که یک اتاق خواب با تخت فرانسوی، حمام و سرویس بهداشتی در طبقه بالا قرار دارد و اتاق خواب دیگر با امکاناتی تخت ۲ نفره، حمام و سرویس بهداشتی در طبقه پایین است.

سوئیت کینگ هم بزرگترین اتاق این هتل است که در ۸۰ متر ساخته شده است و دارای دو اتاق خواب با امکانات کامل مانند حمام با جکوزی آب گرم و سرویس بهداشتی است و برای ۴ نفر مناسب می‌باشد.

هتل رویال وینگز تعدادی ویلای بی‌نظیر هم دارد که مناسب‌ترین انتخاب برای زوج‌های جوانی است که برای ماه عسل می‌خواهند این هتل را انتخاب کنند. این ویلاها که در ورودی آن یک استخر خصوصی وجود دارد، به قدری زیبا هستند که نمی‌توان آن را بیان کرد و باید آن را تجربه کرد.

امکانات هتل رویال وینگز آنتالیا

بوفه صبحانه و ناهار و شام، رستوران‌های ترکی و محلی،‌ ایتالیایی، مدیترانه‌ای در داخل هتل و دو رستوران دریایی و مخصوص استیک در یک محیط خاص و در کنار یک دریاچه در محوطه هتل از رستوران‌های این هتل است. ۱۱ بار با انواع نوشیدنی مختلف در جای جای هتل قرار دارند و به محض اینکه اراده کنید،‌ یک لیوان نوشیدنی در دستان شماست. بار در کنار ساحل، در سالن بولینگ و در کنار پارک آبی از بارهای این مجموعه است.

یک پارک آبی با مجهزترین سرسره‌ها مخصوص بزرگسالان و کودکان در مساحت ۳۰۰۰ متری هم در این هتل وجود دارد. زمین بازی مخصوص کودکان و تفریحات مخصوص آن‌ها، والیبال ساحلی، باشگاه بدنسازی، دارت، موسیقی زنده، دیسکو، مرکز ماساژ و اسپا، ۴ اتاق جلسه و موارد زیاد دیگر از سایر امکانات این هتل زیبا از مجموعه هتل‌های شهر آنتالیا هستند.

جاذبه‌های اطراف هتل رویال وینگز آنتالیا

فاصله هتل رویال وینگز تا فرودگاه آنتالیا ۱۵ کیلومتر است و شما با تاکسی حدودا ۱۵ دقیقه در مسیر هستید. از جاذبه‌های دیدنی و مراکز خرید مهمی که در نزدیکی این هتل هستند می‌توان به مرکز خرید آنتالیوم و بازار کندو در ۲۰۰ متری، شهر تاریخی پراگ، مرکز خرید آگورا و مرکز خرید تراسیتی در ۱۱ کیلومتری، آبشار زیبای دودن در ۹ کیلومتری،‌ مرکز خرید امیلیو در ۲ کیلومتری و مرکز خرید آگورا در فاصله ۵ کیلومتری هتل رویال وینگز اشاره کرد. با خرید تور آنتالیا شما می‌توانید این جاذبه‌های دیدنی را ببینید و از پاساژها خرید کنید.

قیمت هتل رویال وینگز آنتالیا

اتاق‌های هتل رویال وینگز آنتالیا به نسبت قیمت مناسبی دارند و شما می‌توانید با پرداخت حداقل ۲۱۱ یورو و حداکثر ۱۱۸۰ یورو برای یک شب و ۲ نفر یکی از اتاق‌های این هتل را رزرو کنید. ارزان‌ترین اتاق این هتل، اتاق سوپریور با منظره زمین و گران‌ترین نیز سوئیت کینگ است. 

هتل های مشابه