هتل شروود دریمز آنتالیا

Sherwood Dreams Resort Hotel Antalya

  • هتل شروود دریمز آنتالیا
  • هتل شروود دریمز آنتالیا-5069
  • هتل شروود دریمز آنتالیا-6939
  • هتل شروود دریمز آنتالیا-7115
  • هتل شروود دریمز آنتالیا-7499

امکانات هتـل

هتل شروود دریمز آنتالیا SHERWOOD DREAMدر سواحل فیروزه ای دریای مدیترانه در Bogazkent – Belekقرار گرفته است. هتل SHERWOOD DREAM 304 دارایاتاق و سوئیت معاصر را پیشنهاد می کند که مفهومی باز و اتاقی با روح دارد. کافه و رستوران های شیک مجموعه ای از غذاها و نوشیدنی های خوش طعم را پیشنهاد می کند. در حالیکه استخر به شکل لاک پشت و بخشی جداگانه از آن به پارک آبی اختصاص داده شده است برای تفریح همگان مورد استفاده است. همچنین لونا پارک فضای باز، بولینگ و بازیهای سرپوشیده  وجود دارد. تیم انیمیشن در کلوب کودکان را سرگرم می کند، رقابت های روزانه و کلاس های آموزشی و نمایش های شبانه برگزار می شود. ساحل خصوصی و اصول SPAنیز در هتل SHERWOOD DREAMSوجود دارد.

هتل SHERWOOD DREAMSتا فرودگاه بین المللی 40 دقیقه و تا فرودگاه داخلی و 30 دقیقه تا Side  قرار گرفته است.

در هتل SHERWOOD DREAMSامکان انتخاب اتاق از اتاق های استاندارد به اتاق های Deluxeوجود دارد.

کارکنان ما منتظر پذیرایی از شما در یکی از رستوران ها یا کافه های هتل SHERWOOD DREAMSمی باشد. یک شب خارج از هفته در رستوران ها پر زرق و برق به غذا خوردن بگذرانید. طبقه بندی های مختلفی از نوشیدنی ها در دسترس هستند. 

برای اطلاعات بیشتر از ارزان ترین نرخ های هتل های ترکیه ، آنتالیا هتل شروود دریمز آنتالیا میتوانید به سایت https://www.mehrparvaz.com/tour/antalya مراجعه فرمایید. 

 


هتل های مشابه