هتل آبل استانبول

Abel Hotel Istanbul

  • هتل آبل استانبول - مهرپرواز
  • هتل آبل استانبول - مهرپرواز-8881
  • هتل آبل استانبول - مهرپرواز-4323
  • هتل آبل استانبول - مهرپرواز-2581
  • هتل آبل استانبول - مهرپرواز-6459

امکانات هتـل

هتل آبل در منطقه ی تاریخی “Peninsula” و در 1 کیلومتری مسجد آبی واقع شده و فاصله ی آن تا بازار بزرگ، پیاده حدود 10 دقیقه است. این هتل دارای یک تراس مشرف به نمایی بینظیر از دریای مرمره، وای فای رایگان و اتاق های مجهز به سیستم تهویه هوا به همراه یک دستگاه تلویزیون صفحه تخت و یک مینی بار می باشد.

تمام اتاق های هتل آبل با اسباب و لوازم مدرن تزئین شده اند و همگی یک گاوصندوق نگهداری امانات و یک سرویس بهداشتی اختصاصی به همراه سشوار دارند. در برخی از اتاق های خانوادگی، یک تخت دونفره قرار دارد.

صبحانه ی روزانه به سبک بوفه سرو می شود. رستوران های غذای دریایی که در منطقه ی مشهور “Kumkapi” واقع شده اند، تنها به اندازه ی یک پیاده روی کوتاه از هتل فاصله دارند. بار شیک لابی هتل انواع کوکتل های تازه و گوارا را سرو می کند.

بخش پذیرش هتل به صورت شبانه روزی فعال است. سرویس ایاب و ذهاب برای فرودگاه در ازای پرداخت اضافه بها در دسترس خواهد بود.

فاصله ی مسجد ایاصوفیه و قصر “Topkapi” از هتل آبل معادل یک پیاده روی 20 دقیقه ای است. ایستگاه “Marmara Yenikapi” در فاصله ی 300 متری از هتل واقع شده و ایستگاه تراموای “Aksaray” حدود 400 متر با هتل فاصله دارد و امکان دسترسی آسان به دیگر مناطق شهر نظیر میدان پر رفت و آمد تقسیم را فراهم می آورد. فاصله ی فرودگاه “Ataturk” از هتل معادل 16 کیلومتر برآورد شده است.

منطقه فاتح یک انتخاب عالی برای مسافران علاقمند به موزه، معماری و بناهای تاریخی به شمار می آید. 

هتل های مشابه