هتل بیوموند گاردن تفلیس

Beaumond Garden Hotel Tbilisi

  • 5068625
  • بیوموند گاردن هتل تفلیس-3920
  • بیوموند گاردن هتل تفلیس-7168
  • بیوموند گاردن هتل تفلیس
  • بیوموند گاردن هتل تفلیس-4133
باغ ها و زمین هایی سبز و دنج و زیبا به مساحت 5000 متر مربع که هتل beaumonde garden در آن قرار گرفته است که 10 دقیقه تا مرکز شهر فاصله دارد.

امکانات تفریحی هتل بوموند گاردن:
استخر روباز به همراه صندلی های مخصوص برای آفتاب در صورت آب و هوای مناسب ، حمام طبیعی سولفور ، سالن بدنسازی ، تراسی باچشم انداز دلنشین و فواره های زیبا ،میز بیلیارد ، پینگ پونگ ، استخر سربسته برای شنا که دارای  دارای ماساژ و سونا نیز است ، اتاق کودکان برای رفاه حال والدین عزیز ، تجهیزات باربیکیو، اسنک بار هتل ، اسپا و حمام ترکی قابل استفاده و دسترسی برای همه ی مسافران عزیز هتل بوموند گاردن است.

اتاق های هتل بوموند گاردن:
هتل بوموند گاردن دارای 45 اتاق شیک ، زیبا ، جادار و مجهز است. از امکانات هتل بوموند گاردن میتوان به سیستم تهویه ی مطبوع ، تلویزیون ، روزنامه ، مینی بار، بالکن و اینترنت رایگان اشاره کرد.همچنین هتل بوموند گاردن اتاق های مخصوص به عروس و داماد (هانی مون) نیز دارد که تجربه ی بسیار شیرینی را برای زوج های جوان به یادگار میگذارد.

امکانات رفاهی هتل بوموند گاردن :
پارکینگ احتصاصی رایگان ، اجاره ی خودرو ، پذیرش 24 ساعته ، انبار چمدان ، خدمات سرویس روزانه ی اتاق ها ، خشکشویی و اتوشویی ، مرکز تجاری ، تجهیزات مربوط به ملاقات و نشست ها ،  اتاق مخصوص افراد غیر سیگاری ، آسانسور ، سیستم گرمایشی و عایق صوتی برای رفاه حال مسافران و میهمانان عزیز هتل بوموند گاردن در نظر گرفته شده است.

رستوران های هتل بوموند گاردن:
صبحانه به شکل بوفه و غذاهای سنتی و خوشمزه ی گرجستانی در رستوران شیک و مدرن به همراه منوهای رژیمی سرو میشود. هتل بوموند گاردن همچنین امکان صرف صبحانه در اتاق را نیز برای مسافران فراهم کرده است.

این هتل در کنار هتل های ارزان گرجستان در کنار هتل های ارزان ترکیه دو کشور توریست پذیر با مبدا ایران هستند.

هتل های مشابه