هتل کایا بلک آنتالیا

KAYA BELEK

  • 20923256-174
  • 20923288-2309
  • 26698446-8311
  • 46107060
  • 20923256-2033

امکانات هتـل

 

اگر قصد اقامت در یکی از بهترین هتل‌های 5 ستاره و uall در شهر آنتالیا را دارید، هتل کایا بلک می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. این هتل در یک خط ساحلی ۳۰۰ متری واقع شده است و تمامی امکانات یک هتل 5 ستاره را به شما ارائه می‌دهد. بنای اولیه‌ این هتل در سال 1996 ساخته شده است و در سال 2011 بازسازی مجدد شد و در دسترس مسافران شهر آنتالیا قرار گرفت. اقامت در این هتل لاکچری و 5 ستاره با خدمات uall می‌تواند تبدیل به یکی از بهترین سفرهای شما شود.

انواع اتاق‌های هتل کایا بلک آنتالیا

هتل کایا بلک دارای ۵۰۶ اتاق است که در ۶ طبقه واقع شده است و در ۳ نوع مختلف قابل رزرو است. اتاق Suite یکی از اتاق‌های ۵۷ متری هتل است که بالکنی با نمای دریا، استخر و باغ دارد و دارای مینی بار، تهویه هوا، تلویزیون، حمام و سرویس بهداشتی، صندوق امانات و مبلمان است. همچنین این اتاق یک تخت یک نفره، یک تخت دو نفره و همچنین دو مبل تخت خواب شو نیز دارد.

یکی دیگر از اتاق‌های این هتل،‌ اتاق استاندارد با منظره‌ دریاست. این اتاق در ابعاد ۳۳ متری ساخته شده و دارای یک تراس دلباز با نمای دریا و استخر است و با یک تخت دو نفره و یک تخت یک نفره مجهز شده است. از امکانات این اتاق می‌توان به مینی بار، تهویه هوا، تلویزیون، حمام و سرویس بهداشتی و صندوق امانات اشاره کرد.

اتاق استاندارد با نمای باغ هم اتاق دیگر هتل کایا بلک است. این اتاق هم امکاناتی مانند یک تخت دو نفره و یک تخت یک نفره، مینی بار، تهویه هوا، تلویزیون، حمام و سرویس بهداشتی و صندوق امانات را در خود جای داده است و تنها تفاوت آن با اتاق قبلی، فقط منظره‌ی بالکن آن است که رو به باغ هتل قرار دارد.

امکانات هتل کایا بلک آنتالیا

از امکاناتی که در طول مدت اقامت در هتل کایا بلک می‌توانید از آن استفاده کنید می‌توان به ساحل اختصاصی، باغ، تراس و بالکن،‌ پارک آبی، زمین بازی برای کودکان، بیلیارد، زمین گلف و زمین تنیس با پرداخت هزینه جداگانه،‌ تنیس روی میز، اسنک بار، بار نوشیدنی، وای فای رایگان در تمامی محوطه‌ی هتل، انبار چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، باجه‌ تبدیل ارز، نگهداری از کودکان و خدمات آن،‌ نظافت روزانه اتاق‌ها، اتاق جلسه، یک استخر روباز و یک استخر سربسته، سونا، باشگاه بدنسازی و ماساژ با پرداخت هزینه جداگانه اشاره کرد. در داخل هتل ۵ رستوران نیز وجود دارد که انواع غذاهای محلی و بین‌المللی، ایتالیایی، آسیایی و استیک‌های بی‌نظیری را برای شما سرو می‌کند. به صورت کلی هتل کایا بلک می‌تواند تمامی نیازهای شما را برای یک اقامت خاطره‌انگیز برآورده کند.

جاذبه‌های اطراف هتل کایا بلک آنتالیا

در صورت خرید تور آنتالیا و با توجه به موقعیت مکانی هتل کایا بلک، شما دسترسی مناسبی به مکان‌های دیدنی و مراکز خرید شهر آنتالیا دارید. فاصله‌ی شهر تاریخی پرگا، آباره رومی، شهر باستانی آسپندوس و ساحل مارتیلی تا هتل ۱۷ کیلومتر است. همچنین از فرودگاه آنتالیا تا هتل کایا بلک هم حدودا ۱۷ کیلومتر فاصله است. از بهترین مراکز خریدی که در نزدیکی هتل کایا بلک قرار دارد می‌توان به خیابان خرید لند آو لجندز در فاصله‌ی حدودا ۴ کیلومتر، مرکز خرید فورسا ۲۰۰۰ در فاصله‌ی ۲ کیلومتر و مرکز خرید آکاپارک در فاصله‌ی حدودا ۷ کیلومتر اشاره کرد.

قیمت هتل کایا بلک آنتالیا

با توجه به اینکه هتل کایا بلک از هتل‌های ۵ ستاره شهر آنتالیا است، هزینه رزرو آن نیز به مراتب از سایر هتل‌های این شهر بالاتر است. به طور مثال هزینه اقامت در اتاق Suite که بهترین اتاق هتل است، برای ۳ نفر و به مدت ۱ شب حدودا ۶۵۰ یورو است. هزینه اقامت به مدت ۱ شب در اتاق استاندارد با منظره‌ی دریا نیز برای ۲ نفر ۳۷۰ یورو است. اقامت در اتاق استاندارد با منظره‌ی باغ هم کمترین هزینه را برای شما دارد و فقط لازم است برای ۱ شب، ۳۳۸ یورو برای ۲ نفر پرداخت کنید.

هتل های مشابه